nou idd, je zou bijna zeggen dat die longkanker hun eigen schuld is hequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
rokers zijn echt kneuzen of niet dan vriend?
houdtquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
We hebben jou inderdaad, jij houd wel een oogje in het zeil he
Maar wijquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:41 schreef Solotov het volgende:
[..]
nou idd, je zou bijna zeggen dat die longkanker hun eigen schuld is he
hoezo, ik ben toch ook best begaafd in de neerlense taalquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen aan mij vragen, Pipo.
Ik vertrouw Hans meerquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen aan mij vragen, Pipo.
Jij vind dat mensen sowieso niet mogen moddenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
Als je niet kunt spellen of een uitkering krijgt mag je imho niet modden. @:Danny
vindtquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij vind dat mensen sowieso niet mogen modden
vindt*quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij vind dat mensen sowieso niet mogen modden
wat is dit nouquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een domme zet als het op taal aankomt.
Ik zit hier nu gewoon te huilen man!quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was gewoon een domme fout, niet doen alsof het expres was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zit hier nu gewoon te huilen man!
Jij huilt als je gaapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat valt ook wel meequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga voor Lilith, die heeft grote tieten.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zit hier nu gewoon te huilen man!
is vast een hele race voor die tranen om van dat vetkwabbige gezicht af te rollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezusquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is vast een hele race voor die tranen om van dat vetkwabbige gezicht af te rollen
jij bent echt een kutuser tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
goat lit fam die goty is echt #GOALS
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent echt een kutuser tegenwoordig
En ik dan, goede en tevens BESTE vriend van FOK!?quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter dan ooitquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En ik dan, goede en tevens BESTE vriend van FOK!?
Toen ik zwart was vond je me ook al kut though gquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beide keren inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toen ik zwart was vond je me ook al kut though g
dat was deel van mijn act maar nu vind ik je oprecht kut als de persoon achter Der_Mannquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toen ik zwart was vond je me ook al kut though g
Weet je hoeveel mensen dit boeit?quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was deel van mijn act maar nu vind ik je oprecht kut als de persoon achter Der_Mann
We hebben dan ook een dikke huidquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:49 schreef Catkiller het volgende:
Dikke mensen zijn net als vrouwen, in plaats van dat ze elkaar steunen kraken ze elkaar nog verder af
Fijn dat ik die overgang heb kunnen makenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was deel van mijn act maar nu vind ik je oprecht kut als de persoon achter Der_Mann
Nee hoor, ik wil jou gewoon even laten weten dat het niemand boeitquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga je het nu opnemen voor je blauwe collegaatjes, jullie durven nooit alleen echt he
net was het nogquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil jou gewoon even laten weten dat het niemand boeit
Ja ik heb nogal uiteenlopende persoonlijkhedenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net was het nogen nu opeens HET BOEIT NIEMAND HOOR
ik trap hier niet in
eentje voor iedere 100 kiloquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik heb nogal uiteenlopende persoonlijkheden
waar heb jij een wekker voor nodig danquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Op de één of andere manier werkt mijn toffe Darth Vader wekker nu al niet meer.. En nee batterij is niet leeg.
Die is overleden. Hij was al tijdje bezig met doodgaan maar vannacht heeft hij zijn laatste adem uitgeblazen.quote:
Ja jeetje wat moeten we hier nu mee. Ik ga geen empathie veinzen om een telefoon maar wil gewoon dat je weet dat niemand hier iets mee kan. Ik voel mij door jou in een vervelende situatie geplaatst.quote:
Opstaan duhquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
waar heb jij een wekker voor nodig dan
Je kan toch zeggen dat je het vervelend voor me vind.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja jeetje wat moeten we hier nu mee. Ik ga geen empathie veinzen om een telefoon maar wil gewoon dat je weet dat niemand hier iets mee kan. Ik voel mij door jou in een vervelende situatie geplaatst.
RIP telefoonquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is overleden. Hij was al tijdje bezig met doodgaan maar vannacht heeft hij zijn laatste adem uitgeblazen.
vindtquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat je het vervelend voor me vind.
Oh nice!quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMaar heb hem bijna 2,5 jaar gehad.
Ja vind ik best netjes voor een telefoon die nieuw 160 euro was.quote:
ga je nu douchen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
in de afgelopen 10 minuten heb ik 3 discussies gewonnen tegen 3 mods, @:jimmydean zou trots zijn
ik krijg nog 110 euro van jequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
in de afgelopen 10 minuten heb ik 3 discussies gewonnen tegen 3 mods, @:jimmydean zou trots zijn
Niemand is trots op jou, behalve dat varken uit Bloodbornequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
GEBRUIK DAN OOK EEN HOOFDLETTER EN EEN PUNT ALS JE HET ZO GOED WEET
Ik ben altijd trots op Hermann.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niemand is trots op jou, behalve dat varken uit Bloodborne
die heb ik me toch goed in z'n reet gestokenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niemand is trots op jou, behalve dat varken uit Bloodborne
vindt*quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat je het vervelend voor me vind.
Ik heb voor niemand medelijden. Daar word je niet beter van.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik wil medelijden, het is een zware tijd.
Dat is ook alweer 16 maanden geleden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zijn ver gekomen sinds de tijden dat je me negeerde voor deadprez
Jammer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb voor niemand medelijden. Daar word je niet beter van.
moge hij rusten in vredequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook alweer 16 maanden geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |