wat is dit nouquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een domme zet als het op taal aankomt.
Ik zit hier nu gewoon te huilen man!quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was gewoon een domme fout, niet doen alsof het expres was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zit hier nu gewoon te huilen man!
Jij huilt als je gaapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat valt ook wel meequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga voor Lilith, die heeft grote tieten.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zit hier nu gewoon te huilen man!
is vast een hele race voor die tranen om van dat vetkwabbige gezicht af te rollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezusquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is vast een hele race voor die tranen om van dat vetkwabbige gezicht af te rollen
jij bent echt een kutuser tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
goat lit fam die goty is echt #GOALS
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent echt een kutuser tegenwoordig
En ik dan, goede en tevens BESTE vriend van FOK!?quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter dan ooitquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En ik dan, goede en tevens BESTE vriend van FOK!?
Toen ik zwart was vond je me ook al kut though gquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beide keren inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toen ik zwart was vond je me ook al kut though g
dat was deel van mijn act maar nu vind ik je oprecht kut als de persoon achter Der_Mannquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toen ik zwart was vond je me ook al kut though g
Weet je hoeveel mensen dit boeit?quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was deel van mijn act maar nu vind ik je oprecht kut als de persoon achter Der_Mann
We hebben dan ook een dikke huidquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:49 schreef Catkiller het volgende:
Dikke mensen zijn net als vrouwen, in plaats van dat ze elkaar steunen kraken ze elkaar nog verder af
Fijn dat ik die overgang heb kunnen makenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was deel van mijn act maar nu vind ik je oprecht kut als de persoon achter Der_Mann
Nee hoor, ik wil jou gewoon even laten weten dat het niemand boeitquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga je het nu opnemen voor je blauwe collegaatjes, jullie durven nooit alleen echt he
net was het nogquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil jou gewoon even laten weten dat het niemand boeit
Ja ik heb nogal uiteenlopende persoonlijkhedenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net was het nogen nu opeens HET BOEIT NIEMAND HOOR
ik trap hier niet in
eentje voor iedere 100 kiloquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik heb nogal uiteenlopende persoonlijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |