ga je nu douchen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
in de afgelopen 10 minuten heb ik 3 discussies gewonnen tegen 3 mods, @:jimmydean zou trots zijn

ik krijg nog 110 euro van jequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
in de afgelopen 10 minuten heb ik 3 discussies gewonnen tegen 3 mods, @:jimmydean zou trots zijn

Niemand is trots op jou, behalve dat varken uit Bloodbornequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:

quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
GEBRUIK DAN OOK EEN HOOFDLETTER EN EEN PUNT ALS JE HET ZO GOED WEET

Ik ben altijd trots op Hermann.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niemand is trots op jou, behalve dat varken uit Bloodborne

die heb ik me toch goed in z'n reet gestokenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niemand is trots op jou, behalve dat varken uit Bloodborne

vindt*quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat je het vervelend voor me vind.

Ik heb voor niemand medelijden. Daar word je niet beter van.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik wil medelijden, het is een zware tijd.

Dat is ook alweer 16 maanden geleden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zijn ver gekomen sinds de tijden dat je me negeerde voor deadprez

Jammer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb voor niemand medelijden. Daar word je niet beter van.

moge hij rusten in vredequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook alweer 16 maanden geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |