Doe eens normaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig om te zeggen over @:driepink
Nergens sarcasme. Misschien eens aan je zelfbeeld werkenquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Verdomme weer dat sarcasme
Fuck ik ben zo onzekerquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nergens sarcasme. Misschien eens aan je zelfbeeld werken
😍quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt goed ouwe lubbes ik ben er voor je
Jawelquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:54 schreef HPLC het volgende:
hebben jullie niet zo'n crew-SC achter de schermen
Huh waar heb je het overquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar hier ben jij en dus is het hier veel leuker
Dat kan.quote:
quote:
Ja kan er niet op haten. Kan ze zingen? Nee. Dat maakt het hele gebeuren alleen maar grappiger. Mensen die helemaal mad gaan, is mooi.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Due Famke Louise is echt heerlijk bezig. Ga helemaal los. Wat een Godin
Het is niet bepaald een Beyoncé nee maar ik vind het wel lollig klinken en inderdaad de walging dat het oproept is ook zeer vermakelijk. Leuk fenomeen wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja kan er niet op haten. Kan ze zingen? Nee. Dat maakt het hele gebeuren alleen maar grappiger. Mensen die helemaal mad gaan, is mooi.
jammer dat ze niet knap is, nu kan ik er vrij weinig plezier aan belevenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is niet bepaald een Beyoncé nee maar ik vind het wel lollig klinken en inderdaad de walging dat het oproept is ook zeer vermakelijk. Leuk fenomeen wel.
Dat is nou precies wat je moeder over je zeiquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat ze niet knap is, nu kan ik er vrij weinig plezier aan beleven
je bent net een vieze oude kale lelijke kakkerlak, je blijft maar terugkomenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat je moeder over je zei
Als dat jouw ervaring met die insecten is dan moet je misschien je tienerkamertje eens opruimenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent net een vieze oude kale lelijke kakkerlak, je blijft maar terugkomen
hoe meer rotzooi hoe minder snel je ze zietquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als dat jouw ervaring met die insecten is dan moet je misschien je tienerkamertje eens opruimen
SPEKKIEquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat je moeder over je zei
Spuit in mijn oog, smeerlap.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als dat jouw ervaring met die insecten is dan moet je misschien je tienerkamertje eens opruimen
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt voor mijn laatste note. Kostelijk gelachen om die verzameling.
0 vergeten zeker hueuehuehuehuequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe voelt het om dicht bij de 50 te zitten
Kan ik beter aan jou vragen, of doel je niet op mijn IQ?quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe voelt het om dicht bij de 50 te zitten
is dit serieus een vraag die je moet stellen gastquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen, of doel je niet op mijn IQ?
Weet ik veel, ik ken niet zoveel handdoekenvouwersquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit serieus een vraag die je moet stellen gast
Herman is tegenwoordig ambtenaarquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken niet zoveel handdoekenvouwers
de laatste keer dat ik handdoekenvouwer was was VK nog geen mongool dus dat is al best een tijdje geledenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken niet zoveel handdoekenvouwers
Ik weet dat hij inderdaad nog verder was afgegleden...quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Herman is tegenwoordig ambtenaar
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik handdoekenvouwer was was VK nog geen mongool dus dat is al best een tijdje geleden
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar eens een handdoekenvouwer, altijd een handdoekenvouwer
geen flauw idee wat je doet, zal niet veel voorstellen, iets in de prostitutie neem ik aan, collega van Aber?quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn carrièrepad, lieverd?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
staat die h dan voor een hele of een halve fristi?
Nou zeg.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen flauw idee wat je doet, zal niet veel voorstellen, iets in de prostitutie neem ik aan, collega van Aber?
Het zit je ook niet mee hè.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik was vet pissig, want telefoon overleden, maar nu ben ik wel even weer blij.
net als de gebruiker hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt super matig want hij doet echt niks meer nu.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik weet dat hij inderdaad nog verder was afgegleden...
Maar eens een handdoekenvouwer, altijd een handdoekenvouwer
Altijd zo apart hoe niet grappig mensen met een bepaalde functie spontaan wordenquote:
Met dat verzuim van jou heb je niet echt recht van spreken hequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oja had al begrepen dat je niet echt veel tijd spendeert aan werkzaamheden
als ik er ben doe ik mijn uiterste bestquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met dat verzuim van jou heb je niet echt recht van spreken he
daar heb ik mijn mensen voorquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oja had al begrepen dat je niet echt veel tijd spendeert aan werkzaamheden
zo lang je maar geen zin hebt om te rokenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:38 schreef HPLC het volgende:
zin om met 2 lepels op mijn buik en benen te drummen
rokers zijn echt kneuzen of niet dan vriend?quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:39 schreef Solotov het volgende:
[..]
zo lang je maar geen zin hebt om te roken
Ik doe eigenlijk geen zaken met Ieren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent juist een van de mensen van die rooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |