Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt voor mijn laatste note. Kostelijk gelachen om die verzameling.
0 vergeten zeker hueuehuehuehuequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe voelt het om dicht bij de 50 te zitten
Kan ik beter aan jou vragen, of doel je niet op mijn IQ?quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe voelt het om dicht bij de 50 te zitten
is dit serieus een vraag die je moet stellen gastquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen, of doel je niet op mijn IQ?
Weet ik veel, ik ken niet zoveel handdoekenvouwersquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit serieus een vraag die je moet stellen gast
Herman is tegenwoordig ambtenaarquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken niet zoveel handdoekenvouwers
de laatste keer dat ik handdoekenvouwer was was VK nog geen mongool dus dat is al best een tijdje geledenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken niet zoveel handdoekenvouwers
Ik weet dat hij inderdaad nog verder was afgegleden...quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Herman is tegenwoordig ambtenaar
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik handdoekenvouwer was was VK nog geen mongool dus dat is al best een tijdje geleden
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar eens een handdoekenvouwer, altijd een handdoekenvouwer
geen flauw idee wat je doet, zal niet veel voorstellen, iets in de prostitutie neem ik aan, collega van Aber?quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn carrièrepad, lieverd?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
staat die h dan voor een hele of een halve fristi?
Nou zeg.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen flauw idee wat je doet, zal niet veel voorstellen, iets in de prostitutie neem ik aan, collega van Aber?
Het zit je ook niet mee hè.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik was vet pissig, want telefoon overleden, maar nu ben ik wel even weer blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |