Echt een stuiterbal jijquote:Op maandag 1 april 2019 23:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja heb geen zin meer omdat ik net de keuken een dieptereiniging heb gegeven.
Wat vind jij van drukke meiden?quote:
zolang ze maar druk zijn op de juiste momenten tochquote:
Doe jij dit dan?quote:Op maandag 1 april 2019 23:32 schreef Myrr het volgende:
Beter verzamelen en in een heel sterke verpakking doen die bestand is tegen alle elementen, ergens heel diep begraven en nooit meer naar omkijken.
Dat swsquote:Op maandag 1 april 2019 23:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zolang ze maar druk zijn op de juiste momenten tochhehe ff mannen onder elkaar, heerlijk om zo te kunnen praten toch
Ik vind die reuring wel prettigquote:
Lekker verantwoordelijk afschuiven op "de bedrijven". K.quote:Op maandag 1 april 2019 23:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vermogende bedrijven zouden dit prima kunnen doen, maar plastic is lekker makkelijk.
Ik ben een vrouw. Ik word niet serieus genomen.quote:Op maandag 1 april 2019 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lekker verantwoordelijk afschuiven op "de bedrijven". K.
Komt niet omdat je een vrouw bent hoor, zijn andere redenen voor.quote:Op maandag 1 april 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik word niet serieus genomen.
Zo snapt Jimmy het beterquote:Op maandag 1 april 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben een consument. Ik word niet serieus genomen.
Ja en dit.quote:Op maandag 1 april 2019 23:36 schreef Trollscience het volgende:
milieupolitiek is waardeloos onder kapitalisme want onder een systeem dat altijd naar zoveel mogelijk productie streeft kun je nooit effectieve maatregelen nemen tegen vervuiling en matiging
hEt SyStEeMquote:Op maandag 1 april 2019 23:36 schreef Trollscience het volgende:
milieupolitiek is waardeloos onder kapitalisme want onder een systeem dat altijd naar zoveel mogelijk productie streeft kun je nooit effectieve maatregelen nemen tegen vervuiling en matiging
Hij vond vast een plastic noodle in z'n soepquote:
dit is letterlijk het grote mensen-equivalent van mensen napraten met een gek stemmetje op het schoolplein als je ruzie hebt, maar als je het idee hebt dat je me verbaal en argumentatief vernietigt hebt zal ik dat niet van je afpakkenquote:
Lekker jankenquote:Op maandag 1 april 2019 23:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit is letterlijk het grote mensen-equivalent van mensen napraten op het schoolplein als je ruzie hebt, maar als je het idee hebt dat je me verbaal en argumentatief vernietigt hebt zal ik dat niet van je afpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |