Nee blijfquote:Op maandag 1 april 2019 23:07 schreef Myrr het volgende:
Oké mijn fantasie is te groot voor deze opdracht. Dwaal af. Tot straks als ik iets op papier heb.
nou enquote:Op maandag 1 april 2019 23:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja hij hoort je toch niet door zijn geldmuur heen.
Ja goeie hoek ook om te beoordelenquote:Op maandag 1 april 2019 23:12 schreef Myrr het volgende:
Echt butthurt door die foto dat was zga mijn lichaam al was ik petiter en iets kleinere tetten voor ik zwanger werd.
Heb erg veel foto's vanuit die hoek genomen.quote:Op maandag 1 april 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja goeie hoek ook om te beoordelen
DM staat openquote:Op maandag 1 april 2019 23:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb erg veel foto's vanuit die hoek genomen.
Haha daar ga je alquote:Op maandag 1 april 2019 23:13 schreef Myrr het volgende:
Vanuit deze hoek was het iig mijn lichaam.![]()
Kutzooi.
Gewoon weer omdraaienquote:Op maandag 1 april 2019 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
Gvd ik ging even liggen toen ik thuis kwam en werd net pas wakker
jammer dat je wakker werdquote:Op maandag 1 april 2019 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
Dat zijn de eerste tekenen dat je een ouwe man wordtquote:Op maandag 1 april 2019 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
Ja de zaal ligt weer platquote:Op maandag 1 april 2019 23:16 schreef Trollscience het volgende:
echt weer zoon geeeeeniale troll actie van mijn kant uit xD ma goed
Eet smakelijkquote:Op maandag 1 april 2019 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu klaarwakker natuurlijk. Lekker aan het avondeten...
Dat ben ik al lang hoor. Wild weekend gehad en ik ben helemaal ontregeld...quote:Op maandag 1 april 2019 23:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zijn de eerste tekenen dat je een ouwe man wordt
quote:Op maandag 1 april 2019 23:17 schreef Trollscience het volgende:
wat is jullie favoriete vapesmaak die van mij red astaire
teerquote:Op maandag 1 april 2019 23:17 schreef Trollscience het volgende:
wat is jullie favoriete vapesmaak die van mij red astaire
leuke zuid-afrikaanse vlag in je fobo mongoolquote:Op maandag 1 april 2019 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat ben ik al lang hoor. Wild weekend gehad en ik ben helemaal ontregeld...
Ergste is dat ik nu super wakker ben maar morgen wel om 7 uur uit bed moet.
Je kan toch gewoon weer dadelijk gaan slapen, alsof je nu volledig uitgerust bent lol. Jij fapt ook altijd nog, dan komt het helemaal goed.quote:Op maandag 1 april 2019 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha ff kijken of ie lekker is he ;pquote:Op maandag 1 april 2019 23:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
leuke zuid-afrikaanse vlag in je fobo mongool
Uit die blou van onse hemel, uit die diepte van ons see,quote:Op maandag 1 april 2019 23:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
leuke zuid-afrikaanse vlag in je fobo mongool
Ja ik ken dat, vooral ook omdat ik wisselende diensten werk.quote:Op maandag 1 april 2019 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
;pquote:Op maandag 1 april 2019 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha ff kijken of ie lekker is he ;p
Je kunt ook gewoon weer met je ogen dicht gaan liggen en op je ademhaling gaan focussen.quote:Op maandag 1 april 2019 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha kechquote:Op maandag 1 april 2019 23:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb erg veel foto's vanuit die hoek genomen.
Oh. Dat is best jong.quote:Op maandag 1 april 2019 23:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja klopt
ben 22 geworden in februari
Daar word ik zenuwachtig vanquote:Op maandag 1 april 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon weer met je ogen dicht gaan liggen en op je ademhaling gaan focussen.
Super saaiquote:Op maandag 1 april 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon weer met je ogen dicht gaan liggen en op je ademhaling gaan focussen.
quote:Op maandag 1 april 2019 23:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar het is geen jongetje van 20 die 12 lijkt
quote:Op maandag 1 april 2019 23:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar het is geen jongetje van 20 die 12 lijkt
Wel beter dan jouw uiquote:Op maandag 1 april 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Geweldige ui hans, ik blijf dat vinden
Wel echt een verloren jeugd danquote:Op maandag 1 april 2019 23:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja hoor, jij zat hier op je 13de, geloof er geen reet van
Pls ik zat op Ilse, dat is nog ouder.quote:Op maandag 1 april 2019 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh dacht TMF chat omdat je best oud bent
watquote:Op maandag 1 april 2019 23:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja hoor, jij zat hier op je 13de, geloof er geen reet van
Ga gewoon tot 4 uur FOK!ken en morgen als een zombie rondlopenquote:Op maandag 1 april 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat het om zeven uur wakker worden en de dag je beter af gaan.
Echt drukjes jij he hahaquote:Op maandag 1 april 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
Maar zie er door mijn genen gelukkig gewoon nog uit als iemand die op Habbo zat.
En ik zit al 15 jaar op FOK!quote:
Echt een stuiterbal jijquote:Op maandag 1 april 2019 23:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja heb geen zin meer omdat ik net de keuken een dieptereiniging heb gegeven.
Wat vind jij van drukke meiden?quote:
zolang ze maar druk zijn op de juiste momenten tochquote:
Doe jij dit dan?quote:Op maandag 1 april 2019 23:32 schreef Myrr het volgende:
Beter verzamelen en in een heel sterke verpakking doen die bestand is tegen alle elementen, ergens heel diep begraven en nooit meer naar omkijken.
Dat swsquote:Op maandag 1 april 2019 23:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zolang ze maar druk zijn op de juiste momenten tochhehe ff mannen onder elkaar, heerlijk om zo te kunnen praten toch
Ik vind die reuring wel prettigquote:
Lekker verantwoordelijk afschuiven op "de bedrijven". K.quote:Op maandag 1 april 2019 23:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vermogende bedrijven zouden dit prima kunnen doen, maar plastic is lekker makkelijk.
Ik ben een vrouw. Ik word niet serieus genomen.quote:Op maandag 1 april 2019 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lekker verantwoordelijk afschuiven op "de bedrijven". K.
Komt niet omdat je een vrouw bent hoor, zijn andere redenen voor.quote:Op maandag 1 april 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik word niet serieus genomen.
Zo snapt Jimmy het beterquote:Op maandag 1 april 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben een consument. Ik word niet serieus genomen.
Ja en dit.quote:Op maandag 1 april 2019 23:36 schreef Trollscience het volgende:
milieupolitiek is waardeloos onder kapitalisme want onder een systeem dat altijd naar zoveel mogelijk productie streeft kun je nooit effectieve maatregelen nemen tegen vervuiling en matiging
hEt SyStEeMquote:Op maandag 1 april 2019 23:36 schreef Trollscience het volgende:
milieupolitiek is waardeloos onder kapitalisme want onder een systeem dat altijd naar zoveel mogelijk productie streeft kun je nooit effectieve maatregelen nemen tegen vervuiling en matiging
Hij vond vast een plastic noodle in z'n soepquote:
dit is letterlijk het grote mensen-equivalent van mensen napraten met een gek stemmetje op het schoolplein als je ruzie hebt, maar als je het idee hebt dat je me verbaal en argumentatief vernietigt hebt zal ik dat niet van je afpakkenquote:
Lekker jankenquote:Op maandag 1 april 2019 23:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit is letterlijk het grote mensen-equivalent van mensen napraten op het schoolplein als je ruzie hebt, maar als je het idee hebt dat je me verbaal en argumentatief vernietigt hebt zal ik dat niet van je afpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |