Wel echt een verloren jeugd danquote:Op maandag 1 april 2019 23:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja hoor, jij zat hier op je 13de, geloof er geen reet van
Pls ik zat op Ilse, dat is nog ouder.quote:Op maandag 1 april 2019 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh dacht TMF chat omdat je best oud bent
watquote:Op maandag 1 april 2019 23:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja hoor, jij zat hier op je 13de, geloof er geen reet van
Ga gewoon tot 4 uur FOK!ken en morgen als een zombie rondlopenquote:Op maandag 1 april 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat het om zeven uur wakker worden en de dag je beter af gaan.
Echt drukjes jij he hahaquote:Op maandag 1 april 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
Maar zie er door mijn genen gelukkig gewoon nog uit als iemand die op Habbo zat.
En ik zit al 15 jaar op FOK!quote:
Echt een stuiterbal jijquote:Op maandag 1 april 2019 23:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja heb geen zin meer omdat ik net de keuken een dieptereiniging heb gegeven.
Wat vind jij van drukke meiden?quote:
zolang ze maar druk zijn op de juiste momenten tochquote:
Doe jij dit dan?quote:Op maandag 1 april 2019 23:32 schreef Myrr het volgende:
Beter verzamelen en in een heel sterke verpakking doen die bestand is tegen alle elementen, ergens heel diep begraven en nooit meer naar omkijken.
Dat swsquote:Op maandag 1 april 2019 23:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zolang ze maar druk zijn op de juiste momenten tochhehe ff mannen onder elkaar, heerlijk om zo te kunnen praten toch
Ik vind die reuring wel prettigquote:
Lekker verantwoordelijk afschuiven op "de bedrijven". K.quote:Op maandag 1 april 2019 23:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vermogende bedrijven zouden dit prima kunnen doen, maar plastic is lekker makkelijk.
Ik ben een vrouw. Ik word niet serieus genomen.quote:Op maandag 1 april 2019 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lekker verantwoordelijk afschuiven op "de bedrijven". K.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |