Yep. Echt klotequote:Op dinsdag 2 april 2019 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Herkenbaar. Jammer als werk slechts een middel is om de rest van je leven te bekostigen.
oh okéquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon, sommigen hebben het, anderen niet.
wat vind je van DEUTSCHLANDquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:55 schreef HPLC het volgende:
Denk eigenlijk niet dat die dik is maar vooruit
het nieuwe nummer van Rammstein kutlul, jezus man dacht dat je dit toch wel door zou hebben sjongejongejongequote:
jaquote:
die is niet dikquote:
misschien morgen weerquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:55 schreef Crack_ het volgende:
Gaat iedereen fijn van zichzelf houden vandaag, echt leuk
ja inderdaadquote:
ow, luister nooit Rammstein, mij te softquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het nieuwe nummer van Rammstein kutlul, jezus man dacht dat je dit toch wel door zou hebben sjongejongejonge
kusjes
oh nee daar is het echt de dag niet voorquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:55 schreef Crack_ het volgende:
Gaat iedereen fijn van zichzelf houden vandaag, echt leuk
Wat luister je dan?quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow, luister nooit Rammstein, mij te soft
waarom nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee daar is het echt de dag niet voor
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen idee, het is daar toch nooit de dag voor?
MUZ / [doe mee] FOK! singles (songs)-top 100 allertijden 2018quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat luister je dan?
Ik vind Tillie geniaalen dit nieuwe nummer + clip vind ik ook geniaal
ben het ook niet eens met kritiek maar misschien mis ik iets. En jij weet toch niet waar ik het over heb nu dus check gewoon even die nieuwe single
bootybuilding is voor vrouwen tardisquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
in de gym aan het werken aan m'n derrière
wist je dat de bassist van black sabbath een villa fan is en zelfs wel eens opgetreden heeft met een Villa basgitaarquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
MUZ / [doe mee] FOK! singles (songs)-top 100 allertijden 2018
Dit ongeveer
Ik zal eens checken, klinkt als Tilburg
Wat een klassiekertjesquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
MUZ / [doe mee] FOK! singles (songs)-top 100 allertijden 2018
Dit ongeveer
Ik zal eens checken, klinkt als Tilburg
Geboren in Aston zie ik, dus niet zo heel gekquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
wist je dat de bassist van black sabbath een villa fan is en zelfs wel eens opgetreden heeft met een Villa basgitaar
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geboren in Aston zie ik, dus niet zo heel gek
want je houdt niet van wijven?quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je hem nou voortaan in de OP zet in de Villareeks in plaats van dat wijf met die balonnen
Oud van binnen, jong van buiten. Ideale eigenschappen voor een manquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat komt gewoon omdat je oud bent, niks om trots op te zijn
Daar mag je best trots op zijn, heeftie toch maar gehaaldquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat komt gewoon omdat je oud bent, niks om trots op te zijn
als je de 25 niet haalt ben je anders ook gewoon echt een loserquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar mag je best trots op zijn, heeftie toch maar gehaald
ja, dat heeft iedereen wel een beetje denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:32 schreef McGrath het volgende:
wel een leuk topic trouwens, alleen zou je bij mij de laatste 60 niet te serieus moeten nemen, omdat ik echt niet op een logische manier een top 100 kan maken
Wat zou je top vijf zijn? Dat lukt mij zelf al nooitquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:32 schreef McGrath het volgende:
wel een leuk topic trouwens, alleen zou je bij mij de laatste 60 niet te serieus moeten nemen, omdat ik echt niet op een logische manier een top 100 kan maken
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je de 25 niet haalt ben je anders ook gewoon echt een loser
bedankt hehquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
En dan nu een lijstje met leuke aanwezige FOK!kers:
- McGrath
- Hans
- Creck
1. Gorillaz - DAREquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zou je top vijf zijn? Dat lukt mij zelf al nooit
doe eens niet kutlulquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
En dan nu een lijstje met leuke aanwezige FOK!kers:
- McGrath
- Hans
- Creck
wat vind je van de nieuwe Tame Impala?quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
1. Gorillaz - DARE
2. The Prodigy - Breathe
3. Tame Impala - Feels like we only go backwards
4. Thin Lizzy - Whisky in the jar
5. Oasis - Don't look back in anger
Nicequote:Op dinsdag 2 april 2019 10:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
1. Gorillaz - DARE
2. The Prodigy - Breathe
3. Tame Impala - Feels like we only go backwards
4. Thin Lizzy - Whisky in the jar
5. Oasis - Don't look back in anger
Niet zo chill als hun laatste album, maar staat nog steeds wel in mijn afspeellijstquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat vind je van de nieuwe Tame Impala?
Is dit dat 'restjes-album' of is er nog een nieuwe?quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet zo chill als hun laatste album, maar staat nog steeds wel in mijn afspeellijst
Dat bepaal jij nietquote:
het nieuwe nummer dat ze uit hebben gebracht is Patience, maar Currents is het laatste albumquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dit dat 'restjes-album' of is er nog een nieuwe?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dit dat 'restjes-album' of is er nog een nieuwe?
ik bepaal ook niksquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat bepaal jij nietals ik dat graag wil uiten doe ik dat.
Als het je niet bevalt log je maar uit. En dat geldt voor meerdere mensen hier.
Oh huh, dacht dat er nog een album was. Nieuwe nummer ken ik niet, straks luisterenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
het nieuwe nummer dat ze uit hebben gebracht is Patience, maar Currents is het laatste album
Check McGrath zn antwoord, dat is hoe het hoort met vragen en beantwoordenquote:
geloof je dit zelfquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar beter ook, denk dat jij echt niet goed kan palen
Ik had geen idee wat je met restjesalbum bedoelde, maar McGrath mist nog een linkje naar het nieuwe nummer. Dus ja.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Check McGrath zn antwoord, dat is hoe het hoort met vragen en beantwoorden
Ik vroeg toch niet om een linkje en misschien had McGrath ook geen idee maar als je gewoon zegt dat er maar één album is dan heb je het daarme ook al opgelostquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had geen idee wat je met restjesalbum bedoelde, maar McGrath mist nog een linkje naar het nieuwe nummer. Dus ja.
Dit zei je net ook al alleen nu in vraagvormquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat je überhaupt kan palen?
Nee, er is een verschil tussen goed palen en überhaupt palenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit zei je net ook al alleen nu in vraagvorm
rauw mits groenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker hoor, wil je ze nog gekookt of eet je ze rauw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |