Oh huh, dacht dat er nog een album was. Nieuwe nummer ken ik niet, straks luisterenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
het nieuwe nummer dat ze uit hebben gebracht is Patience, maar Currents is het laatste album
Check McGrath zn antwoord, dat is hoe het hoort met vragen en beantwoordenquote:
geloof je dit zelfquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar beter ook, denk dat jij echt niet goed kan palen
Ik had geen idee wat je met restjesalbum bedoelde, maar McGrath mist nog een linkje naar het nieuwe nummer. Dus ja.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Check McGrath zn antwoord, dat is hoe het hoort met vragen en beantwoorden
Ik vroeg toch niet om een linkje en misschien had McGrath ook geen idee maar als je gewoon zegt dat er maar één album is dan heb je het daarme ook al opgelostquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had geen idee wat je met restjesalbum bedoelde, maar McGrath mist nog een linkje naar het nieuwe nummer. Dus ja.
Dit zei je net ook al alleen nu in vraagvormquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat je überhaupt kan palen?
Nee, er is een verschil tussen goed palen en überhaupt palenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit zei je net ook al alleen nu in vraagvorm
rauw mits groenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker hoor, wil je ze nog gekookt of eet je ze rauw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |