Beetje moe, niet lekker uitgeslapen denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Met jou?
[..]Geen boormachines vandaag?
hmm das vervelend. Ik had ook nog wel even kunnen slapen, maar helaas.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje moe, niet lekker uitgeslapen denk ik
Ow ja. Tijd dat ik dat ga onthoudenquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Behalve op maandag heb ik niet echt ergens last meer van nu.
Het is niet erg om er af en toe aan herinnerd te worden hoeveel beter de situatie is dan pakweg een maand geleden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja. Tijd dat ik dat ga onthouden
Sorry
Sowieso is het nu beter, want lentequote:Op dinsdag 2 april 2019 08:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is niet erg om er af en toe aan herinnerd te worden hoeveel beter de situatie is dan pakweg een maand geleden.
Aankomend weekend ook weer heerlijk weertjequote:Op dinsdag 2 april 2019 08:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sowieso is het nu beter, want lenteen ijs enzo
![]()
Wel slechts 13 gradenquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Aankomend weekend ook weer heerlijk weertje
Nice wat ga je erop spelen?quote:
Dag enorme spierbundelquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nice wat ga je erop spelen?![]()
Inb4 games
Mijnenvegerquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Inb4 games
Heb je nog wilde weekendplannen dan?quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Aankomend weekend ook weer heerlijk weertje
Patiencequote:
Hey jonge haagse godquote:
Dat is echt intensquote:
Niet echt, zaterdag wielrennen kijken. Zondag voetbal.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je nog wilde weekendplannen dan?
[..]
Patience
Dan heb je dus ook geen zak aan dat mooie weerquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet echt, zaterdag wielrennen kijken. Zondag voetbal.
De nieuwste Tropico is uit. Dat zal ik als eerste installeren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Inb4 games
Als goed is niet als mijn collega's in de VS gisterenavond hun werk goed gedaan hebben anders wel ripquote:
Hey scrupuleusquote:
Tussendoor alle tijd om lekker naar buiten te gaan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook geen zak aan dat mooie weer
Ah gaaf.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:55 schreef Yellow. het volgende:
[..]
De nieuwste Tropico is uit. Dat zal ik als eerste installeren.
Asjeblieftquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een heerlijk sterk bakkie zou er wel in gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |