je hebt wel een irritante kutuiquote:Op maandag 1 april 2019 14:20 schreef xDxD het volgende:
Het is vast een val, ze hopen dat ik inlog vanaf mijn huisIP om mijn nieuwe kloons te ontmaskeren
zou zonde zijn... ben ik eindelijk mod.. krijg je dat
Je zou een uitstekende mod zijnquote:Op maandag 1 april 2019 14:20 schreef xDxD het volgende:
Het is vast een val, ze hopen dat ik inlog vanaf mijn huisIP om mijn nieuwe kloons te ontmaskeren
zou zonde zijn... ben ik eindelijk mod.. krijg je dat
haha is ie mooi ingeteundquote:Op maandag 1 april 2019 14:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beter een kutui dan een uikut
HAHAHAHA
HAHHAHA
HAHAHA
AHA
AHHAHAHA
Ja tijd vliegt whats newquote:
Hahaha dat wordt alle zeilen bijzetten hahaatjesquote:Op maandag 1 april 2019 14:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze is er niet alleen op zeilgebied vroeg bij hahaha
Ik mag jou welquote:
Dit moet een quote zijn van iemand dat kan niet andersquote:Op maandag 1 april 2019 14:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Gewoon eerlijk, in plaats van die prutsers die veinzen iets voor te stellen
. Terwijl ze 1. niet knap zijn 2. de hele dag op FOK! zitten 3. een nerdkliekje met elkaar vormen
![]()
.
Ik hoop maar één natuurlijk.quote:Op maandag 1 april 2019 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag TARDIS. Hoeveel liefdes van je leven heb jij?
Dat zijn er precies nul hoor.quote:Op maandag 1 april 2019 14:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat flip met rust. Je hebt er al genoeg hier op fok waar je een vinger in de pap hebt
oh, okquote:Op maandag 1 april 2019 14:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Uber/Aber/Ober/Waldorf/VanderWoodsen/HRC2020/Aber2.0/The_Carters/snookie
hahaquote:Op maandag 1 april 2019 14:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Gewoon eerlijk, in plaats van die prutsers die veinzen iets voor te stellen
. Terwijl ze 1. niet knap zijn 2. de hele dag op FOK! zitten 3. een nerdkliekje met elkaar vormen
![]()
.
quote:Op maandag 1 april 2019 14:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is een Niels quote he? Ik wist het
Ik trapte er NIET in
WCH weet ook dat ik dit niet meenquote:Op maandag 1 april 2019 14:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Softie. Past helemaal niet bij je nieuwe imago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |