Jaa , de wind, de golven, de geur. Blote voeten, struinen, genietenquote:Op maandag 1 april 2019 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iedere dag over het duin naar het Noordzeestrand
Ik herinner me de strandopgang bij Stortemelk nog als de dag van gisteren terwijl dat toch decennia geleden is.quote:Op maandag 1 april 2019 12:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jaa , de wind, de golven, de geur. Blote voeten, struinen, genieten
Ik wil haar nog schilderen, mijn opa woonde in Huisduinen. Ik herinner mij daar de gelukkigste momenten, op het strand.
Wat een pech.quote:Op maandag 1 april 2019 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdorie een kapotte achterband, moet vervangen worden en dat ga ik niet zelf doen, maar de rijwielzaak is dicht.
Heb ik weer.
Ik hoop wel het aantal YT-jes hier de komende maanden wat te beperken. Verder zal er weinig veranderen.quote:
Mooi is dat, je zou er weer eens heen moeten.quote:Op maandag 1 april 2019 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik herinner me de strandopgang bij Stortemelk nog als de dag van gisteren terwijl dat toch decennia geleden is.
He vervelend, achterband vervangen is een gedoe.quote:Op maandag 1 april 2019 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verdorie een kapotte achterband, moet vervangen worden en dat ga ik niet zelf doen, maar de rijwielzaak is dicht.
Heb ik weer.
Nu al een goede mod. Ga je dreigen met bannen? Vegen? En dan zo'n felrode pointer erbij?quote:Op maandag 1 april 2019 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop wel het aantal YT-jes hier de komende maanden wat te beperken. Verder zal er weinig veranderen.
Ja, balen, maar goed.quote:
Moet je thuis zijn als de monteurs er zijn?quote:Op maandag 1 april 2019 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, balen, maar goed.
Band is niet te repareren, er zaten glassplinters in.
En morgenochtend komen eerst monteurs dus kan ik de fiets niet al s 'ochtends naar de vakman brengen.
Is de rijwielzaak dichtbij? Dan kan je best even weg toch?quote:Op maandag 1 april 2019 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, balen, maar goed.
Band is niet te repareren, er zaten glassplinters in.
En morgenochtend komen eerst monteurs dus kan ik de fiets niet al s 'ochtends naar de vakman brengen.
Mjah ... dan durft sacha misschien dagenlang de deur niet uit.quote:Op maandag 1 april 2019 12:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi is dat, je zou er weer eens heen moeten.
Ga ik op deze fiets niet zelf doen, voor wel, en plakken ook nog wel, maar achter vervangen is ergernis en hij (de vakman) heeft daar speciale apparatuur voor.quote:Op maandag 1 april 2019 12:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
He vervelend, achterband vervangen is een gedoe.
Incognito gaan. Zwarte kleren.quote:Op maandag 1 april 2019 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah ... dan durft sacha misschien dagenlang de deur niet uit.
Nah, we gaan zien hoe het loopt.quote:Op maandag 1 april 2019 12:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nu al een goede mod. Ga je dreigen met bannen? Vegen? En dan zo'n felrode pointer erbij?
Af een toe een yt is best oke, maar het slaat ook zo vaak communicatie dicht.
Uh, wat denk je zelf, er komen geen vreemde lui in mijn huis als ik er niet ben, heb twee beesten hier die daar niet van gediend zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je thuis zijn als de monteurs er zijn?
Ja das rukquote:Op maandag 1 april 2019 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb ik weer.
Afstand valt mee, stukje lopen...quote:Op maandag 1 april 2019 12:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is de rijwielzaak dichtbij? Dan kan je best even weg toch?
Maar wat Foxs ook zegt, kun je niet heel even weg.quote:Op maandag 1 april 2019 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uh, wat denk je zelf, er komen geen vreemde lui in mijn huis als ik er niet ben, heb twee beesten hier die daar niet van gediend zijn.
Mijne was ook aan vervanging toe, helemaal nu ik regelmatig de kinderen van vrienden ophaal. Gelukkig heeft die vriend daar allemaal gereedschap voor. Maar hij was best wel even bezig.quote:Op maandag 1 april 2019 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga ik op deze fiets niet zelf doen, voor wel, en plakken ook nog wel, maar achter vervangen is ergernis en hij (de vakman) heeft daar speciale apparatuur voor.
Ik communiceer af en toe middels een YT-jequote:Op maandag 1 april 2019 12:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nu al een goede mod. Ga je dreigen met bannen? Vegen? En dan zo'n felrode pointer erbij?
Af een toe een yt is best oke, maar het slaat ook zo vaak communicatie dicht.
Hoop dat ze dan snel weer klaar zijn!quote:Op maandag 1 april 2019 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Afstand valt mee, stukje lopen...
Maar nee, niemand in mijn huis als ik er niet ben, punt.
Af en toe ...quote:Op maandag 1 april 2019 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik communiceer af en toe middels een YT-je
Hoop ik ook, maar zal wel lukken, maar denk niet dat ie woensdag dan al op tijd klaar zal zijn...quote:
Overdrijven is nooit goed.quote:Op maandag 1 april 2019 12:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Af en toe ...Nah, het is leuk en niet leuk. Als iedereen ineens yt gaat posten is het scrollll
Misschien kan je bellen of mailen en afspreken de fiets vandaag al bij de zaak neer te zetten?quote:Op maandag 1 april 2019 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar zal wel lukken, maar denk niet dat ie woensdag dan al op tijd klaar zal zijn...
Maar soms wel errug leukquote:
Ik schijt er peuken van die lui met die You Tube's, en dan nog met een wanstaltige smaakquote:Op maandag 1 april 2019 12:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Af en toe ...Nah, het is leuk en niet leuk. Als iedereen ineens yt gaat posten is het scrollll
Nee joh, als ik de fiets op dinsdagmiddag breng dan hebben ze hem nooit voor 18 u. klaar.quote:Op maandag 1 april 2019 12:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien kan je bellen of mailen en afspreken de fiets vandaag al bij de zaak neer te zetten?
Wachtrijen ...quote:Op maandag 1 april 2019 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, als ik de fiets op dinsdagmiddag breng dan hebben ze hem nooit voor 18 u. klaar.
Hot ass, you havequote:Op maandag 1 april 2019 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik schijt er peuken van die lui met die You Tube's, en dan nog met een wanstaltige smaak
Sorryquote:Op maandag 1 april 2019 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik schijt er peuken van die lui met die You Tube's, en dan nog met een wanstaltige smaak
Er was hier om de hoek ook een, maar die is sinds kort opgeheven, en ik ga sws liever naar die ander, ietsje verder weg maar wel fijne lui.quote:
Haf vun.quote:Op maandag 1 april 2019 12:58 schreef Voxs het volgende:
Buiten, wandelen, genieten van zon én woei. Later
quote:Op maandag 1 april 2019 12:58 schreef Voxs het volgende:
Latersquote:Op maandag 1 april 2019 12:58 schreef Voxs het volgende:
O, het was een aprilgrap?quote:Op maandag 1 april 2019 13:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Jullie happen beroerd wel zeg man man man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2019 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Tilly heeft een nieuwe scooter. Ze heeft nu één Aprillia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op maandag 1 april 2019 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is geen beste bonus ronde zeg, 1 liter flesjes colavoor op de fiets?
Appie pizza ook die zagen er wel aardig uit oh en Cherry tomaatjes 69 centquote:Op maandag 1 april 2019 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aziatische roerbakgroente en hummus.
quote:
Die nieuwe pizza's zijn te groot voor mijn oventje. Wat is er met die vorige excellent pizza's gebeurd? Die waren goed te doen als je er zelf nog het e.e.a. aan toevoegde.quote:Op maandag 1 april 2019 13:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Appie pizza ook die zagen er wel aardig uit oh en Cherry tomaatjes 69 cent
quote:Op maandag 1 april 2019 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Als mijn subwoofer er aan gaat Scrutt dok jij
quote:Op maandag 1 april 2019 13:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Snoop speelt nog een aardig stukje sax
Nee, niet verboden. Maar ik wil wel eens gaan kijken hoe we er voor kunnen zorgen dat het niet zo de overhand neemt.quote:
Toch weer mootie gekloptquote:Op maandag 1 april 2019 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 31-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 249 chufi
02 165 Lucky2Bastard
03 121 Deisyy
04 120 Ghostbuster
05 099 TillyB
06 096 FANN
07 093 FreshFruit72
08 092 Amphorapotje
09 088 Mo_Muffin
10 080 Scrutinizer
11 072 Voxs
12 059 mario390
13 054 sig000
14 040 D.
15 027 MadMaster
16 026 haags_kwartiertje
17 025 Charmian
18 020 cafca
19 017 Disana
20 015 BoonDockSaint
21 013 sly-nl
22 006 Mrsloveable
23 005 Recce
24 004 Prisha
25 003 jekomterwelhinter
25 003 Stijfkopie
27 002 pullup
28 001 mootie
28 001 -Miauw-
klik hier voor meer stats
Getverquote:Op maandag 1 april 2019 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aziatische roerbakgroente en hummus.
Ow dan valt het nog wel mee inderdaad.. Mijn roeisters begonnen allemaal rauwe wortels met een bak humus als dip te eten vanochtend en dat zag er ook niet geweldig uitquote:
Ha, dat is ook de favoriete avondsnack van Recce.quote:Op maandag 1 april 2019 13:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow dan valt het nog wel mee inderdaad.. Mijn roeisters begonnen allemaal rauwe wortels met een bek humus als dip te eten vanochtend en dat zag er ook niet geweldig uit
ik had een appeltaartje, dat was beterquote:Op maandag 1 april 2019 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, dat is ook de favoriete avondsnack van Recce.
Recce doet aan de lijn.quote:Op maandag 1 april 2019 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
ik had een appeltaartje, dat was beter
Nee, skiffhead gisteren dat was wat korter.quote:Op maandag 1 april 2019 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce doet aan de lijn.
Jij gister nog over de Afsluitdijk gefietst?
Hadden ze dan niet beter de andere kant om kunnen fietsen?quote:Op maandag 1 april 2019 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, skiffhead gisteren dat was wat korter.
Ik kende wel een hele bups mensen die het wel hebben gedaan en het schijnt een goede tegenwind op de afsluitdijk te zijn geweest
quote:Op maandag 1 april 2019 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hadden ze dan niet beter de andere kant om kunnen fietsen?
Kan zo lekker zijn om het dan een keertje precies andersom te doen. Doe ik af en toe met m'n blokjes om ook. Dan kijk je er weer helemaal anders tegenaan. Of dat heel handig is als je aan het wielrennen bent, is dan natuurlijk maar de vraag.quote:
Beter en gevarieerder met wielrennen ook wel hoor natuurlijk. Alleen doen ze dit maar 1 x per jaar dus de verveling zal minder toeslaanquote:Op maandag 1 april 2019 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan zo lekker zijn om het dan een keertje precies andersom te doen. Doe ik af en toe met m'n blokjes om ook. Dan kijk je er weer helemaal anders tegenaan. Of dat heel handig is als je aan het wielrennen bent, is dan natuurlijk maar de vraag.
Ik ook, zou zaterdag bezorgt worden maar ligt nog steeds op het afgiftepunt.quote:
Dat afgiftepunt zou ik toch nog maar even bestuderen..quote:Op maandag 1 april 2019 14:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, zou zaterdag bezorgt worden maar ligt nog steeds op het afgiftepunt.
Wind heb je toch meestal tegen. Word je sterk van!quote:Op maandag 1 april 2019 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter en gevarieerder met wielrennen ook wel hoor natuurlijk. Alleen doen ze dit maar 1 x per jaar dus de verveling zal minder toeslaan
Postkantoor.quote:Op maandag 1 april 2019 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat afgiftepunt zou ik toch nog maar even bestuderen..
Dat dan wel saaiquote:Op maandag 1 april 2019 14:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Wind heb je toch meestal tegen. Word je sterk van!
Volgens mij gingen de meeste fietsers overigens heen en weer gisteren op de afsluitdijk...
Daar is die op de post gedaan en het is een thuisbezorging.quote:
OK .. afwachten dan maarquote:Op maandag 1 april 2019 14:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar is die op de post gedaan en het is een thuisbezorging.
Zeker, en 64 km valt ook wel te overzienquote:Op maandag 1 april 2019 14:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso. 32km in een rechte lijn.... maar wel leuk om een keer te doen lijkt me
maar dan wel liefst heen met tegenwindquote:Op maandag 1 april 2019 14:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker, en 64 km valt ook wel te overzien
Ik heb altijd tegenwind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |