quote:Op zondag 31 maart 2019 22:37 schreef Vollenhoven het volgende:
Of is het meer status, macht en geld wat een vrouw aantrekkelijk vindt?
Waarom hebben mannen dit bijv minder, op sommige na.
Zijn vrouwen daarom niet, echt het zwakkere geslacht?
Ik val alleen op rijke geile wijvenquote:Op zondag 31 maart 2019 22:37 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik was vrijdag in Hilly en wat een geile wijve waren er daarquote:Op zondag 31 maart 2019 23:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[..]
Ik val alleen op rijke geile wijven
Je kan zelfs geen lelijk meisje scorenquote:Op zondag 31 maart 2019 23:13 schreef Aiciu het volgende:
Had een keer een rijke chick kunnen krijgen, tenminste haar familie had geld, maar ben veel te aso voor zulke mensen en ze was lelijk
Zij wilde mij scorenquote:Op zondag 31 maart 2019 23:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je kan zelfs geen lelijk meisje scoren
Gewoon doen!!! Lekker de familie vragen om dure kleren en dan de rijke boy uithangenquote:
Had best wel eens willen cruisen in die Bentleyquote:Op zondag 31 maart 2019 23:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gewoon doen!!! Lekker de familie vragen om dure kleren en dan de rijke boy uithangen
Rijden in de dikke waggie van pappiequote:Op zondag 31 maart 2019 23:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gewoon doen!!! Lekker de familie vragen om dure kleren en dan de rijke boy uithangen
Misschien geilt ze daarom wel op jequote:Op zondag 31 maart 2019 23:22 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Had best wel eens willen cruisen in die Bentley
Verder zou dat bekakte gedoe me benauwen.
Ben al een paar jaar gevlucht uit dat dorp. Was in de tijd dat Pellè nog bij AZ speelde.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Misschien geilt ze daarom wel op jeOmdat je normaal bent
Heb je haar nummer nog?quote:Op zondag 31 maart 2019 23:26 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ben al een paar jaar gevlucht uit dat dorp. Was in de tijd dat Pellè nog bij AZ speelde.
quote:
Mannen op dit forum hebben dus een slecht karakter, want iedereen is hier eeuwig maagd. (Ik ook hoor, ik blijf waarschijnlijk de komende 450 jaar maagd). Echt fantastisch.quote:Op maandag 1 april 2019 01:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Geloof het of niet maar vrouwen vallen op mannen met karakter en wat beslissend is hoe de man de vrouw behandeld.
Dus dat heeft niks met status of geld te maken.
Dat zeg ik niet, dat is wat jij zegt. Maar dat is gewoon mijn point of view. Ik zei toch geloof het of geloof het niet.quote:Op maandag 1 april 2019 01:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mannen op dit forum hebben dus een slecht karakter, want iedereen is hier eeuwig maagd. (Ik ook hoor, ik blijf waarschijnlijk de komende 450 jaar maagd). Echt fantastisch.
Hopelijk is seks echt vies en mis ik dus niks.
Ik geloof je wel. Ik denk dat het klopt wat je schrijft.quote:Op maandag 1 april 2019 02:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dat is wat jij zegt. Maar dat is gewoon mijn point of view. Ik zei toch geloof het of geloof het niet.
Ah okquote:Op maandag 1 april 2019 02:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik geloof je wel. Ik denk dat het klopt wat je schrijft.
Deze reactie zegt al genoegquote:Op maandag 1 april 2019 03:07 schreef Johnwood het volgende:
Ik heb veel geld maar kalend dus weinig kijken
Jaa iedereen als je verl haar hebt beterquote:
Wat?quote:Op maandag 1 april 2019 03:12 schreef Johnwood het volgende:
[..]
Jaa iedereen als je verl haar hebt beter
quote:
gék!quote:Op maandag 1 april 2019 03:12 schreef Johnwood het volgende:
[..]
Jaa iedereen als je verl haar hebt beter
LEKKER GENERALISEREND ZIJN WE WEERquote:Op maandag 1 april 2019 01:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Geloof het of niet maar vrouwen vallen op mannen met karakter en wat beslissend is hoe de man de vrouw behandeld.
Rustaaaaaagh.quote:Op maandag 1 april 2019 12:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
LEKKER GENERALISEREND ZIJN WE WEER
DE ENE VALT WEL OP GELD : HINT TERM GOLDDIGGER
DE ANDER VALT WEER OP VOETEN
DE ANDER VALT OP KARAKTER
DE ANDER VALT OP WEET IK VEEL
IEDEREEN IS ANDERS GR
Je mist niks! Seks is echt bahquote:Op maandag 1 april 2019 01:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mannen op dit forum hebben dus een slecht karakter, want iedereen is hier eeuwig maagd. (Ik ook hoor, ik blijf waarschijnlijk de komende 450 jaar maagd). Echt fantastisch.
Hopelijk is seks echt vies en mis ik dus niks.
Ik geloof dat elke vrouw anders is. Sommigen vallen wel degelijk op macht en geld, en de meesten vallen gewoon op een leuke vent.quote:Op maandag 1 april 2019 01:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Dat is waar. En iedereen zijn voorkeuren die verschillenquote:Op maandag 1 april 2019 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat elke vrouw anders is. Sommigen vallen wel degelijk op macht en geld, en de meesten vallen gewoon op een leuke vent.
Ik voel een liedje opkomen....quote:Op maandag 1 april 2019 14:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is waar. En iedereen zijn voorkeuren die verschillenMaar sprak meer in de algemeenheid (niet generaliserend maar uit ervaring) en de meeste vallen idd gewoon op een leuke vent
waar ze warme gevoelens voor hebben. Maar natuurlijk voorkeuren zijn persoonlijk dusja het is niet zo zwart wit te zien.
Voor geld doet men alles Vollenhoven.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:37 schreef Vollenhoven het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2019 03:06 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ja een hoog percentage wel ja.
Ja ik ben gedumpt omdat een kerel een nieuwe cabrio voor mijn toenmalige vriendin wilde kopen en ze spontaan verliefd was geworden op hem....![]()
![]()
![]()
Vuile HOER !!!!
* saillant detail hij heeft later zelfmoord gepleegd en nu zit ze met zijn grut op de bank ....![]()
![]()
En ja ik heb daarom hard gelachen![]()
![]()
mooiquote:
Geld is geldquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dus jij kruipt als het moet gewoon lekker op Trump aan?![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is ook de bedoeling het zo te houden, anders moet het geld verdeeld over meer vrouwen en dan is nadelig voor mijquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:26 schreef PiyeReloaded het volgende:
Nee, slechts een heel klein percentage van de vrouwen is objectofiel en het deel daarvan dat op geld valt is helemaal miniem.
Maar waarom zou je een vrouw willen die op geld valt. Ben je niet bang dat je haar op een dag betrapt, terwijl ze zich penetreert met een opgerold stapeltje bankbiljetten?quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is ook de bedoeling het zo te houden, anders moet het geld verdeeld over meer vrouwen en dan is nadelig voor mij
Ik ben een vrouw, dus neequote:Op dinsdag 2 april 2019 07:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een vrouw willen die op geld valt. Ben je niet bang dat je haar op een dag betrapt, terwijl ze zich penetreert met een opgerold stapeltje bankbiljetten?
Is gewoon makkelijk, zou niet weten waarom ik moeite zou doen als alles me zo aangereikt wordquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:35 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Excuseer. Voel jij zelf die behoefte?
Aha, dus je bent lui? Maar hoe verhoudt die luiheid zich met de seksuele opwinding die je voelt bij geld? En heb je nog voorkeuren voor een bepaalde munteenheid of specifieke bankbiljetten, of is het meer het papier dat het hem doet?quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Is gewoon makkelijk, zou niet weten waarom ik moeite zou doen als alles me zo aangereikt word
Geld is geldquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:41 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Aha, dus je bent lui? Maar hoe verhoudt die luiheid zich met de seksuele opwinding die je voelt bij geld? En heb je nog voorkeuren voor een bepaalde munteenheid of specifieke bankbiljetten, of is het meer het papier dat het hem doet?
quote:Op maandag 1 april 2019 01:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Een man die alleen nog op de bank zit en een steeds dikkere bierbuik krijgt is niet zo aantrekkelijk. Zeker niet als je zelf wel vol in het leven staat en nog niet met één been in je doodskist.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:08 schreef TATW het volgende:
Vrouwen vallen op een man met ruggengraat, lef en karakter (mannen die dus hun ''nest'' kunnen beschermen). Het hebben val veel geld, is een indicatie dat een man over dergelijke capaciteiten beschikt.
Daarom gaan de relaties van lulletjes rozenwater, die na hun relatie niet meer investeren in vrienden en enkel op de bank zitten, vrijwel altijd uit na een X aantal jaren : dat soort mannen wordt door vrouwen als zwak gezien.
Hey, dit had ik ook.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:13 schreef Aiciu het volgende:
Had een keer een rijke chick kunnen krijgen, tenminste haar familie had geld, maar ben veel te aso voor zulke mensen en ze was lelijk
Grote tieten, dikke reet, daar kan je niet een heel topic over openen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:33 schreef Harlekien het volgende:
Waar vallen wij mannen op?
Laten we de rollen eens omdraaien, waarom is het altijd
"Op wat voor mannen vallen vrouwen?"
"Vallen vrouwen op me?"
"Vallen vrouwen echt op geld?"
Waar vallen wij op?
Hier sluit ik me bij aan. Al vind ik het ook een hele aantrekkelijke eigenschap als de man in kwestie open staat voor de rol van huisvader, ik ben nogal ambitieus en zou misschien in de toekomst primaire kostwinner willen zijn. Als hij dan thuisblijft met eventuele kinderen zou ik dat echt top vinden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:08 schreef TATW het volgende:
Vrouwen vallen op een man met ruggengraat, lef en karakter (mannen die dus hun ''nest'' kunnen beschermen). Het hebben val veel geld, is een indicatie dat een man over dergelijke capaciteiten beschikt.
Daarom gaan de relaties van lulletjes rozenwater, die na hun relatie niet meer investeren in vrienden en enkel op de bank zitten, vrijwel altijd uit na een X aantal jaren : dat soort mannen wordt door vrouwen als zwak gezien.
quote:Op woensdag 3 april 2019 09:00 schreef onlogisch het volgende:
Is gewoon een kwestie van geluk hebben.
[ afbeelding ]
Tis niet zo dat ze het hele huishouden doen en voor onze warme avondvreten moeten zorgen en waar wij onze zakken in kunnen legen. Mja... vrij nutteloos.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:37 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Vrouwen vinden zichzelf heel wat maar zijn zelf vrij nutteloos.
met de huige emancipatie vallen de eerste 2 al af.. dat willen ze niet meer want ze willen zelf werken en "carrière" makenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:19 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Tis niet zo dat ze het hele huishouden doen en voor onze warme avondvreten moeten zorgen en waar wij onze zakken in kunnen legen. Mja... vrij nutteloos.
Echt?quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:26 schreef PiyeReloaded het volgende:
Nee, slechts een heel klein percentage van de vrouwen is objectofiel en het deel daarvan dat op geld valt is helemaal miniem.
Als je een vrouw omver duwt en de grond is bezaaid met biljetten, dan wel natuurlijk.quote:Vallen vrouwen echt op geld?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:46 schreef NgInE het volgende:
[..]
Als je een vrouw omver duwt en de grond is bezaaid met biljetten, dan wel natuurlijk.
Voor de rest willen ze vooral gehoord worden en hun emoties delen.
Straf verhaalquote:Op maandag 1 april 2019 03:06 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ja een hoog percentage wel ja.
Ja ik ben gedumpt omdat een kerel een nieuwe cabrio voor mijn toenmalige vriendin wilde kopen en ze spontaan verliefd was geworden op hem....![]()
![]()
![]()
Vuile HOER !!!!
* saillant detail hij heeft later zelfmoord gepleegd en nu zit ze met zijn grut op de bank ....![]()
![]()
En ja ik heb daarom hard gelachen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |