In 1850 dachten ze natuurlijk dat ze in het perfecte jaar leefden.quote:Op maandag 1 april 2019 21:01 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik had de indruk gekregen dat zijn grens zo'n beetje bij de (tweede) industriële revolutie lag, zo rond 1840-1870, als eindpunt van de traditionele samenleving en begin van het tijdperk van de massa. Volgens mij heeft hij ook ergens gezegd dat hij "terug naar 1850" wilde.
Voor de tijd van algemeen kiesrecht en werknemersrechten...quote:Op maandag 1 april 2019 21:01 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik had de indruk gekregen dat zijn grens zo'n beetje bij de (tweede) industriële revolutie lag, zo rond 1840-1870, als eindpunt van de traditionele samenleving en begin van het tijdperk van de massa. Volgens mij heeft hij ook ergens gezegd dat hij "terug naar 1850" wilde.
Spannende tijd wel. Amsterdam wel/nog niet veiliger want de Haarlemmermeerpolder was nog net niet drooggevallen toen.quote:Op maandag 1 april 2019 21:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In 1850 dachten ze natuurlijk dat ze in het perfecte jaar leefden.
En dan bracht Sint Nikolaas ook nog eens een knecht mee. Het kon niet op.quote:Op maandag 1 april 2019 21:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In 1850 dachten ze natuurlijk dat ze in het perfecte jaar leefden.
En strenge winters in die tijd!quote:Op maandag 1 april 2019 21:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Spannende tijd wel. Amsterdam wel/nog niet veiliger want de Haarlemmermeerpolder was nog net niet drooggevallen toen.
Is ook een mooi punt van hem.quote:Op maandag 1 april 2019 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij zegt het nadat hij het heeft over hoe onze maatschappij 'verghetto-iseert' is (sic) en teveel naar popmuziek en Bob Marley luistert en hoe geweldig klassieke muziek is.
Ik weet donders goed wat daar staat.
Nu heb ik een grafhekel aan moderne kunst en moderne architectuur, maar eveneens aan klassieke muziek... Blues, soul en funk opgeven voor die viool- en pianomeuk? Knappe elite die dat voor elkaar krijgt.
Blues, soul en funk blijft hier mooi in de platenkast.quote:Op maandag 1 april 2019 21:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is ook een mooi punt van hem.
Multiculturele samenleving, blues, soul, funk is allemaal amerikanisering wat we in de prullenbak horen te gooien.
Beter luisteren we naar Beethoven, Vivaldi, Wagner, of wat mij betreft Franse chansons. Dat is tenminste Europees.
Geen verplichting, maar het zou goed zijn als de overheid deze muziekstijlen zou aanmoedigen en/of subsidiëren.
Black Metal is net zo Europees als mijn bloed. 100%quote:Op maandag 1 april 2019 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Blues, soul en funk blijft hier mooi in de platenkast.
Misschien wel een goed idee om die takkenherrie die 'metal' heet te ontmoedigen.
Voor geen miljard. De heilige groove opgeven voor die Noordse bagger...quote:Op maandag 1 april 2019 21:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Black Metal is net zo Europees als mijn bloed. 100%
Ik nodig je uit om bij mij Germaanse cultuur op te snuiven dan gooien we samen je blues en soul platen in het kampvuur. Een soort offering.
Dat wat logischerwijs verwacht kon worden, gebeurt nu. En alle simpele zielen gaan weer roepen dat een stem op VVD een stem op GL is. Waaronder die muts wiens naam ik niet ga noemen, omdat dat te veel eer voor haar is...twitter:fvdemocratie twitterde op maandag 01-04-2019 om 20:07:00Informateur Hans Smits heeft zojuist eind-advies uitgebracht over de #formatie in #NoordHolland De @VVD wil NIET met #FVD samenwerken maar gaat voor #klimaatcoalite met @GroenLinks. Smits adviseert om nu 2 informateurs van #VVD en #GroenLinks te benoemen. Brief Smits bijgvoegd. https://t.co/m3y5JBXseX reageer retweet
Nederland is een multiculurele samenleving. Je kunt niet heel Nederland in de prullenbak gooien.quote:Op maandag 1 april 2019 21:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Multiculturele samenleving, blues, soul, funk is allemaal amerikanisering wat we in de prullenbak horen te gooien.
Beter luisteren we naar Beethoven, Vivaldi, Wagner, of wat mij betreft Franse chansons. Dat is tenminste Europees.
En dan zeggen sommig mensen nog dat kunst een linkse hobby is.quote:Geen verplichting, maar het zou goed zijn als de overheid deze muziekstijlen zou aanmoedigen en/of subsidiëren.
Laten we even afwachten of dit ook zo gaat gebeuren in andere provincies.quote:Op maandag 1 april 2019 22:00 schreef DireStraits7 het volgende:
Dat wat logischerwijs verwacht kon worden, gebeurt nu. En alle simpele zielen gaan weer roepen dat een stem op VVD een stem op GL is. Waaronder die muts wiens naam ik niet ga noemen, omdat dat te veel eer voor haar is...twitter:fvdemocratie twitterde op maandag 01-04-2019 om 20:07:00Informateur Hans Smits heeft zojuist eind-advies uitgebracht over de #formatie in #NoordHolland De @:VVD wil NIET met #FVD samenwerken maar gaat voor #klimaatcoalite met @:GroenLinks. Smits adviseert om nu 2 informateurs van #VVD en #GroenLinks te benoemen. Brief Smits bijgvoegd. https://t.co/m3y5JBXseX reageer retweet
Nee, mensen, dit is wat er gebeurd als je jezelf buitenspel zet met je radicale standpunten. Of volgens de FvD-droomwereld: je middenstandpunten in een wereld van extreemlinksen.
ah natuurlijk, want het volk wat toen op de trom en de tamboerijn het ritme sloeg en wat toeterde en lalde en nog altijd dezelfde soort muziek luistert maar dan met een computerbeat ging en gaat nu uiteraard ineens allemaal voor klassiek.quote:Op maandag 1 april 2019 21:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is ook een mooi punt van hem.
Geen verplichting, maar het zou goed zijn als de overheid deze muziekstijlen zou aanmoedigen en/of subsidiëren.
Dan ben ik dus ook elite, zonder dat ik het wist?quote:Op maandag 1 april 2019 22:01 schreef Bluesdude het volgende:
Klassieke muziek is toch een hobby van de elite ?
Dat is ook goed.quote:Op maandag 1 april 2019 22:01 schreef Bluesdude het volgende:
En dan zeggen sommig mensen nog dat kunst een linkse hobby is.
Overigens zijn er al overheidssubsidies voor klassieke muziek.
En dat bepaalt natuurlijk een VVD etc? Alleen hun standpunten zijn natuurlijk het beste!!!! JAAAAA SCHUIMENquote:Op maandag 1 april 2019 22:00 schreef DireStraits7 het volgende:
Dat wat logischerwijs verwacht kon worden, gebeurt nu. En alle simpele zielen gaan weer roepen dat een stem op VVD een stem op GL is. Waaronder die muts wiens naam ik niet ga noemen, omdat dat te veel eer voor haar is...twitter:fvdemocratie twitterde op maandag 01-04-2019 om 20:07:00Informateur Hans Smits heeft zojuist eind-advies uitgebracht over de #formatie in #NoordHolland De @:VVD wil NIET met #FVD samenwerken maar gaat voor #klimaatcoalite met @:GroenLinks. Smits adviseert om nu 2 informateurs van #VVD en #GroenLinks te benoemen. Brief Smits bijgvoegd. https://t.co/m3y5JBXseX reageer retweet
Nee, mensen, dit is wat er gebeurd als je jezelf buitenspel zet met je radicale standpunten. Of volgens de FvD-droomwereld: je middenstandpunten in een wereld van extreemlinksen.
Blues, soul, rock, is ook europees.. De meeste Europeanen vinden dat mooier dan klassieke muziek.quote:Op maandag 1 april 2019 22:12 schreef Harvest89 het volgende:
Dat is ook goed.
Nog beter is het om kunstsubsidies alleen ter beschikking te stellen als het de Europese roots promoot.
Blues en Soul Europees? Wat??quote:Op maandag 1 april 2019 22:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Blues, soul, rock, is ook europees.. De meeste Europeanen vinden dat mooier dan klassieke muziek.
Bovendien nogal bekrompen om andere kunstsoorten van buiten Europa te weren.
De burgers kunnen zelf prima beslissen wat ze mooi vinden.
Blues en soul zijn van origine toch echt Afro-Amerikaanse muziekstijlen.quote:Op maandag 1 april 2019 22:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Blues, soul, rock, is ook europees..
Dat is toch overduidelijk? Ze hebben geen provinciaal programma, de mensen die plaatsnemen in de PS hebben de hele campagne verstoppertje gespeeld, dit is precies wat ze willen, wetende dat hun achterban er toch wel intuint.quote:Op maandag 1 april 2019 22:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Laten we even afwachten of dit ook zo gaat gebeuren in andere provincies.
Het kan nl. ook gewoon strategie van Forum zijn om zo lang mogelijk oppositie te voeren. En geen deel uit te willen maken van het ‘establishment’.
Electoraal geen verkeerde insteek voor Forum.
De nieuwe tijd.quote:Op maandag 1 april 2019 22:26 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Blues en soul zijn van origine toch echt Afro-Amerikaanse muziekstijlen.
Verder is 't natuurlijk hun goeie recht. De nieuwe tijd, net wat u zegt.
Bewust of niet, dat is wel wat er gaat gebeuren met zo'n partij'programma', vermoed ik. Het ging mij nu even vooral om de reacties. Die mensen lijden echt aan een serieuze vorm van confirmatiebias; die zien in alles een bevestiging van hun gelijk.quote:Op maandag 1 april 2019 22:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Laten we even afwachten of dit ook zo gaat gebeuren in andere provincies.
Het kan nl. ook gewoon strategie van Forum zijn om zo lang mogelijk oppositie te voeren. En geen deel uit te willen maken van het ‘establishment’.
Electoraal geen verkeerde insteek voor Forum.
Geen idee wat ik hiervan moet maken, dus ik gooi het maar op een brainfart.quote:Op maandag 1 april 2019 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dat bepaalt natuurlijk een VVD etc? Alleen hun standpunten zijn natuurlijk het beste!!!! JAAAAA SCHUIMEN
quote:Op maandag 1 april 2019 22:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
`Het heeft ook christelijke wortels. En christendom wordt het meest geassocieerd met Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |