Door 10 man nog onder druk gezet worden, dan ben je wel echt een droevig clubjequote:Op maandag 1 april 2019 12:55 schreef Zorro het volgende:
Wel jammer dat ajax eerder speelt dan PSV deze week. Kunnen ze sinds duizendennogwat dagen weer bovenaan komen.
Met zo'n instelling kun je beter in het ajax topic gaan posten.quote:Op maandag 1 april 2019 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ajax heeft vandaag de titel gewonnen, zo simpel is het. Compleet kansloos optreden van spelers en technische staf.
PSV werd niet echt onder druk gezet, het was gewoon een counter op het moment dat het 10 tegen 10 was omdat Viergever kapot was.quote:Op maandag 1 april 2019 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door 10 man nog onder druk gezet worden, dan ben je wel echt een droevig clubje
Snap ook niet dat je in zo'n geval niet gewoon de bal over de achterlijn van Ajax, of bij de cornervlag over de zijlijn, peert. Lekker handig om met een half geblesseerde, strompelende verdediger vol in de aanval te gaan als team zijnde. Maar goed, kan je ook weinig meer aan veranderenquote:Op maandag 1 april 2019 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV werd niet echt onder druk gezet, het was gewoon een counter op het moment dat het 10 tegen 10 was omdat Viergever kapot was.
Maar goed, alles om te scoren he jongen. Goed gedaan weer. Pluim van de juffrouw.
het was eerder andersom, het lukte niet om 10 man van Ajax onder druk te zetten al kwam dat penalty moment ook wel op tijd, in die 10 minuten voor dat gebeurde was Ajax rijp voor de slacht maar PSV gelukkig niet scherp genoegquote:Op maandag 1 april 2019 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV werd niet echt onder druk gezet, het was gewoon een counter op het moment dat het 10 tegen 10 was omdat Viergever kapot was.
Maar goed, alles om te scoren he jongen. Goed gedaan weer. Pluim van de juffrouw.
psv kreeg ajax daarna niet meer onder druk inderdaad, dat is zeker zo.quote:Op maandag 1 april 2019 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was eerder andersom, het lukte niet om 10 man van Ajax onder druk te zetten al kwam dat penalty moment ook wel op tijd, in die 10 minuten voor dat gebeurde was Ajax rijp voor de slacht maar PSV gelukkig niet scherp genoeg
Ik dacht dat je tadic omschreef in je 2de alinea.quote:Op maandag 1 april 2019 14:55 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het wel meevallen, alleen z'n interviews zijn tenenkrommend en daarnaast dat continue gejammer richting de vierde man, hou je snater eens. Je merkt ook alles bij MvB, dat dat een onderdeel is waar hij het van moet en wil hebben, allerlei semi-psychologische oorlogjes voeren met deze of gene. Een zwaktebod voor mijn gevoel.
Niet voor niets verscheen die Sadilek in de basis, het protegé van MvB. Aanstellen, jammeren, uitdagen, zuigen, heel vervelend spelertje. Terwijl als je met Guti en Ihattaren was begonnen je het waarschijnlijk Ajax op voetballend vlak een stuk moeilijker had gemaakt.
En dan nog 2 punten achterstaanquote:Op maandag 1 april 2019 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door 10 man nog onder druk gezet worden, dan ben je wel echt een droevig clubje
Precies, dat gelul over mvb en Sadilek, terwijl de mensen die zich net zo structureel misdragen gewoon een Ajaxshirt aan hebbenquote:Op maandag 1 april 2019 15:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tadic omschreef in je 2de alinea.
Dat zou wat dat betreft ook wel een leuke speler voor MvB zijn jaquote:Op maandag 1 april 2019 15:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik vooral her en der wat kritiek die gewoon goed onderbouwd wordt. Lijkt me niets mis meequote:Op maandag 1 april 2019 15:51 schreef XL het volgende:
De niet PSV fans zijn weer allemaal langs geweest om te zuigen.
Allebei van die irritante oostblokkers, typisch ook weer.quote:Op maandag 1 april 2019 15:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor, dit was geen penaltyquote:Op maandag 1 april 2019 16:13 schreef PSVCL het volgende:
https://twitter.com/devar46039542/status/1112415663895834625?s=21
100% penal onthouden
Waarom is dit geen penalty? Raakt hij hem dan niet?quote:Op maandag 1 april 2019 16:51 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee hoor, dit was geen penalty. Dat accountje is verder wel humoristisch
, een gefrustreerde PSV-fan.
Wellicht een Twitter-account van jou?
Ja, maar laat gaan joh.quote:Op maandag 1 april 2019 16:13 schreef PSVCL het volgende:
https://twitter.com/devar46039542/status/1112415663895834625?s=21
100% penal onthouden
Had je op zich nog best kunnen geven ook al was het zeer ongelukkig.quote:
Alweer dit indekken :’)quote:Op maandag 1 april 2019 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ajax heeft vandaag de titel gewonnen, zo simpel is het. Compleet kansloos optreden van spelers en technische staf.
In principe kan Blind hier na de 1e val weinig aan doen. Hij valt 'gewoon' in z'n loop. Schwaab was gewoon een debiel die nooit een tackle in had moeten zetten. Al vond ik het ook erg licht allemaal.quote:Op maandag 1 april 2019 18:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom is dit geen penalty? Raakt hij hem dan niet?
Volgens mij spelen ze nu vijf keer eerder dan PSV? Veel puntverlies van Ajax was wanneer ze eerder speelden. Denk dat het makkelijker voetballen is als je weet dat je concurrent gewonnen heeft.quote:Op maandag 1 april 2019 12:55 schreef Zorro het volgende:
Wel jammer dat ajax eerder speelt dan PSV deze week. Kunnen ze sinds duizendennogwat dagen weer bovenaan komen.
Sow, die Tadic die na die penalty tijd gaat willen rekken. Of die Van de Beek die vindt dat Malen bij zijn eerste actie een elleboog uitdeelt.quote:Op maandag 1 april 2019 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies, dat gelul over mvb en Sadilek, terwijl de mensen die zich net zo structureel misdragen gewoon een Ajaxshirt aan hebben
Maar wat een rare regels hanteer jij als je denkt dat er altijd opzet moet zijn. Hij raakt Lozano toch weldegelijk.quote:Op maandag 1 april 2019 18:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In principe kan Blind hier na de 1e val weinig aan doen. Hij valt 'gewoon' in z'n loop. Schwaab was gewoon een debiel die nooit een tackle in had moeten zetten. Al vond ik het ook erg licht allemaal.
Uhhhh.. oke..quote:Op maandag 1 april 2019 18:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar wat een rare regels hanteer jij als je denkt dat er altijd opzet moet zijn. Hij raakt Lozano toch weldegelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |