Eens. Daarmee geef je - wat mij betreft - een verkeerd signaal af.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond z'n beginopstelling ook al niet briljant
Cocu had er echt geen "jeugdspeler" in gezet hoor. Die had nog eerder Luckassen tussentijds uit Berlijn terg gehaald en laten spelen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:56 schreef Moustachio het volgende:
Bommel heeft nog veel te leren maar ik had deze opstelling ook gewoon van Cocu verwacht eerlijk gezegd.
Dat denk ik eigenlijk niet. Die zou Sadilek er niet in hebben gezet (waarmee ik niet wil zeggen dat de nederlaag daar aan lag overigens). Ook Pereiro en Guti zouden wel meer minuten hebben gemaakt ten koste van "jeugd".quote:Op zondag 31 maart 2019 19:56 schreef Moustachio het volgende:
Bommel heeft nog veel te leren maar ik had deze opstelling ook gewoon van Cocu verwacht eerlijk gezegd.
Nee, mensen hadden denk ik liever gezien dat PSV kansen had gecreëerd de eerste helft.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:00 schreef Buitendam het volgende:
Maar wat hebben mensen nu aan te merken op deze opstelling, vraag ik me af? De tegengoals zaten 'm niet in de tactiek van PSV.
wat te weinig voetbal in balbezitquote:Op zondag 31 maart 2019 20:00 schreef Buitendam het volgende:
Maar wat hebben mensen nu aan te merken op deze opstelling, vraag ik me af? De tegengoals zaten 'm niet in de tactiek van PSV.
Dat zat er niet in. Ik had vooraf ook het gevoel dat je beter "gewoon" gaat om te voetballen, maar van Bommel heeft het gewoon goed gezien en neergezet. Belangrijke jongens van Ajax kwamen niet echt aan lekker voetballen toe.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, mensen hadden denk ik liever gezien dat PSV kansen had gecreëerd de eerste helft.
Euh.. het stond 1-0 en zelf 0 kansen gecreëerd.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zat er niet in. Ik had vooraf ook het gevoel dat je beter "gewoon" gaat om te voetballen, maar van Bommel heeft het gewoon goed gezien en neergezet. Belangrijke jongens van Ajax kwamen niet echt aan lekker voetballen toe.
Wat creëerde Ajax tot de 1-1 dan?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Euh.. het stond 1-0 en zelf 0 kansen gecreëerd.
Bijzonder dat je daar tevreden mee bent.
Werd er niet nog een bal van de lijn gehaald door Viergever ofzo?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat creeerde Ajax tot de 1-1 dan?
Wel andere opstellingen denkbaar en apart dat Guti en Pereiro zo genegeerd werden.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:00 schreef Buitendam het volgende:
Dat zeg ik toch niet? De tactiek zorgde ervoor dat belangrijke spelers van Ajax niet hun spel konden spelen. Dat het dan op ongelukkige wijze 1-0 wordt is jammer, maar je weet dat je echt wel kansen gaat krijgen. Ook bij die stand heeft PSV kansen gekregen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Euh.. het stond 1-0 en zelf 0 kansen gecreëerd.
Bijzonder dat je daar tevreden mee bent.
Wauw, noem je toch één mogelijkheid op die volgens mij al voor de 1-0 was. En was die uitgespeeld? Volgens mij is hier niemand trots, volgens mij zijn de users in dit topic vrij reëel.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd er niet nog een bal van de lijn gehaald door Viergever ofzo?
Maar goed, als je hier trots op wil zijn mag dat ook van mij hoor. Toch lang de 0 gehouden! ofzo.
Oh ja, dan geldt het niet meer ofzoquote:Op zondag 31 maart 2019 20:13 schreef de_boswachter het volgende:
Wauw, noem je toch één mogelijkheid die volgens mij al voor de 1-0 was
Dan heb je niet gekeken.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:12 schreef onlogisch het volgende:
PSV is kansloos naar de slachtbank geleid.
Apart toch dat de VBL mods hier de grootste trollers zijn in dit topic........quote:Op zondag 31 maart 2019 20:12 schreef onlogisch het volgende:
PSV is kansloos naar de slachtbank geleid.
ach, jij stopt toch over 4 uur, wat maak jij je drukquote:Op zondag 31 maart 2019 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Apart toch dat de VBL mods hier de grootste trollers zijn in dit topic........
Was dat een zelf gecreëerde kans dan? Kan het me niet meer zo voor de geest halen namelijk...quote:
Ik trollde niet, ik vind het oprecht idioot wat je zegt.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Apart toch dat de VBL mods hier de grootste trollers zijn in dit topic........
Ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was dat een zelf gecreëerde kans dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |