Ze zaten net al te janken. Professionalsquote:Op zondag 31 maart 2019 18:30 schreef LTVDK het volgende:
Ferrari kan weer gaan huilen dit weekend, hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar daar
Je moet er wel rijden.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:32 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer, Leclerc had het echt verdiend deze race.
En Hamilton zwijnt weer eens.
Mwa. Max pakt op het moment 5 seconden per lap op Leclerc...quote:
Pleintje!quote:Op zondag 31 maart 2019 18:32 schreef LTVDK het volgende:
Voor Ferrari kan het me weinig boeien dat het wéér misgaat
Bedrog? Dat Mercedes een degelijke auto kan bouwenquote:
Gemiddeld 2,5quote:Op zondag 31 maart 2019 18:33 schreef SiGNe het volgende:
Leclerc verliets snal tijd.. 5 sewconden in een ronde ofzo
Ja ze verkloten het toch zelf weer keer op keer, daar ga ik geen medelijden mee hebben hoor.quote:
Treinen uit Italie zijn ook al niet zo goedquote:
tot de laatste 2, nu inderdaad de 1,40squote:Op zondag 31 maart 2019 18:34 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Nee? 5 sec per lap verschil toch?
Turbo is kapoet. Hij heeft geen powerrecovery meerquote:Op zondag 31 maart 2019 18:34 schreef Gezicht het volgende:
Tering jantje wat is met Charles?
Bandjes op?
Psiesquote:Op zondag 31 maart 2019 18:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Treinen uit Italie zijn ook al niet zo goed
Motor naar de getverquote:Op zondag 31 maart 2019 18:34 schreef Gezicht het volgende:
Bandjes op?
Ik vrees dat Leclerc erachter gaat komen.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat Max het net niet gaat redden
Heeft geen MGU-K meer.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:34 schreef Gezicht het volgende:
Bandjes op?
Bakugodquote:
Nee, gaat niet lukken.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:35 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk kan Leclerc het podium nog vasthouden..
11 sec in 2,5 ronde ingelopenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:35 schreef LTVDK het volgende:
Bottas nog maar op 15 seconden, gaat hard zo.
Dat weet ik, maar ik hoop.quote:
Omdat we fan zijn van de sport, en geen fanboys van één coureur.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom gun je hem een podium i.p.v. je eigen landgenoot? Man man
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:35 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk kan Leclerc het podium nog vasthouden..
Ditquote:Op zondag 31 maart 2019 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat we fan zijn van de sport, en geen fanboys van één coureur.
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom zet leclerc zijn drs niet open?
Verstappen heeft er al een flink aantal, een podium voor een miniland als Monaco zou ik tof vinden. Of mag dat niet omdat hij niet de goede vlag heeft?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Madquote:Op zondag 31 maart 2019 18:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat gaat toch sowieso wel gebeurenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verstappen heeft er al een flink aantal, een podium voor een miniland als Monaco zou ik tof vinden. Of mag dat niet omdat hij niet de goede vlag heeft?
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 31 maart 2019 18:38 schreef koningkerel het volgende:
Horner op F1TV tijdens ronde 52. Two laps before the end we should be with him
Nee heeft geen benzine meer.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:38 schreef Mothzor het volgende:
Leclerc blijft net aan op 3 gok ik
Heeft hij toch nog iets..
Alles magquote:Op zondag 31 maart 2019 18:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verstappen heeft er al een flink aantal, een podium voor een miniland als Monaco zou ik tof vinden. Of mag dat niet omdat hij niet de goede vlag heeft?
Is zijn rekenmachine vast vergetenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Olav is wel langzaam met de wiskunde
quote:
Dat dus, vind dit echt heel sneu, hij was zo bescheiden met zijn pole etc en dan nu dit zo. Hij komt zo ontzettend sympathiek over, dus dit gun je hem niet. Ook niet als dat podium voor max betekentquote:Op zondag 31 maart 2019 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat we fan zijn van de sport, en geen fanboys van één coureur.
Norris, erg knap.quote:
Kun je niet hebben dat de nummer 2 wint van de nummer 1?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:43 schreef Nober het volgende:
Hier ook al een jodenbond actief. Man, man, man.
Hoezo?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin, echt achterlijk om zo een race te beinvloeden.
Had niks uitgemaakt met proberen inhalen van Leclercquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
Max die binnen twee seconden van de snelste Ferrari finisht. Daar had iedereen vooraf voor getekend
hahaquote:Op zondag 31 maart 2019 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
Max die binnen twee seconden van de snelste Ferrari finisht. Daar had iedereen vooraf voor getekend
VSC kun je wel altijd stoppen, SC moet eerst nog naar binnen, dus had je nog een ronde/halve ronde kunnen racenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:46 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Had niks uitgemaakt met proberen inhalen van Leclerc
Er staat een auto midden op de uitloop van bocht 2, dan kan je toch niet racen...quote:Op zondag 31 maart 2019 18:47 schreef LTVDK het volgende:
Ik gun Leclerc wel zijn podium, maar deze SC was best wel overdreven en overbodig.
Gewoon gele vlag voor die sector.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Er staat een auto midden op de uitloop van bocht 2, dan kan je toch niet racen...
er klopt echt helemaal niks van vandaagquote:Op zondag 31 maart 2019 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
Was sowieso geen saaie race maar nondeju wel drama en spektakel !!
Bij vsc kan je niet inhalenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:47 schreef lord_bono het volgende:
[..]
VSC kun je wel altijd stoppen, SC moet eerst nog naar binnen, dus had je nog een ronde/halve ronde kunnen racen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |