Teletekst genotquote:
Ik verwacht niet meer zoveel grote uitslagen in dit stadium eigenlijk, druk programma dus bij een goede stand zal Ajax sneller wisselen en het tempo omlaag gooien.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Goeie lading doelpunten heeft Ajax al gemaakt trouwens. Nu al meer dan de kampioen in heel wat afgelopen seizoenen. Met dit tempo komen ze op 115 uit, record is 122 door Ajax in 1966/1967.
Prima te doen, ik zit gewoon voor de tv.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:17 schreef yats het volgende:
@$%@$KNVB met die @$%#$tijden. 18.30 uur doordeweeks is toch niet te doen?
Ik ook, maar ik had liever in het stadion gezeten. En gezien de lege plekken ben ik niet de enige.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Prima te doen, ik zit gewoon voor de tv.
Waarom ging je dan niet?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had liever in het stadion gezeten. En gezien de lege plekken ben ik niet de enige.
Lege plekken zijn inderdaad uniek in het gelredome.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
En gezien de lege plekken ben ik niet de enige.
Omdat ik gewoon moet werken? Zelfs als ik on 16.30 uur weg zou gaan zou ik het met de files nog niet redden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |