Teletekst genotquote:
Ik verwacht niet meer zoveel grote uitslagen in dit stadium eigenlijk, druk programma dus bij een goede stand zal Ajax sneller wisselen en het tempo omlaag gooien.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Goeie lading doelpunten heeft Ajax al gemaakt trouwens. Nu al meer dan de kampioen in heel wat afgelopen seizoenen. Met dit tempo komen ze op 115 uit, record is 122 door Ajax in 1966/1967.
Prima te doen, ik zit gewoon voor de tv.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:17 schreef yats het volgende:
@$%@$KNVB met die @$%#$tijden. 18.30 uur doordeweeks is toch niet te doen?
Ik ook, maar ik had liever in het stadion gezeten. En gezien de lege plekken ben ik niet de enige.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Prima te doen, ik zit gewoon voor de tv.
Waarom ging je dan niet?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had liever in het stadion gezeten. En gezien de lege plekken ben ik niet de enige.
Lege plekken zijn inderdaad uniek in het gelredome.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
En gezien de lege plekken ben ik niet de enige.
Omdat ik gewoon moet werken? Zelfs als ik on 16.30 uur weg zou gaan zou ik het met de files nog niet redden.quote:
Het lijkt de Kuip wel...quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Lege plekken zijn inderdaad uniek in het gelredome.
Dan ga je om 16.00 uur weg?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon moet werken? Zelfs als ik on 16.30 uur weg zou gaan zou ik het met de files nog niet redden.
Wat begrijp je niet aan 'ik moet werken'?quote:
dan ga je toch om 16:00quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'ik moet werken'?
Ik woon niet in de buurt van Arnhem...verre van zelfs.
Ik verwacht eerder een onterechte en sneaky 0-1. Dat doet PSV immers al jaren tegen ons.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:42 schreef PSVCL het volgende:
PSV gaat hier zondag hard uithalen en het kampioenschap veilig stellen
Midden in een zitting weglopen. Strak plan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
dan ga je toch om 16:00
of zit je echt zo vast aan je tijden dat je zelfs in overleg niet een keer iets eerder weg kan?
lijkt me eerder een slap excuus
Je moet helemaal niets. Kan me ook niet voorstellen dat je onmisbaar bent.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'ik moet werken'?
Ik woon niet in de buurt van Arnhem...verre van zelfs.
Wel opvallend dat Vitesse daar sinds 1997 niet thuis van heeft gewonnen. Doe eens jullie best.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder een onterechte en sneaky 0-1. Dat doet PSV immers al jaren tegen ons.
Kan alleen de 0-1 van Hendrix herinneren in de 93e minuut(2015?)..voor de rest altijd makkelijke 3 punters.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder een onterechte en sneaky 0-1. Dat doet PSV immers al jaren tegen ons.
De laatste wedstrijden doel ik op, niet het hele seizoen.quote:
Graag! Al verwacht ik zondag weer niets. Het is ofwel de kwaliteit van PSV om een wedstrijd dood te spelen en toch te winnen, of een arbitrale dwaling (paar jaar terug een onterechte pingel van Blom).quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Vitesse daar sinds 1997 niet thuis van heeft gewonnen. Doe eens jullie best.
https://www.fcupdate.nl/v(...)divisie-vitesse-psv/quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan alleen de 0-1 van Hendrix herinneren in de 93e minuut(2015?)..voor de rest altijd makkelijke 3 punters.
Jouwe geheugen kun je niet serieus nemen. Sinds 1997 zijn we twee keer weggetikt en verloren we dik, alle andere keren was het spannender dan je nu zegt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan alleen de 0-1 van Hendrix herinneren in de 93e minuut(2015?)..voor de rest altijd makkelijke 3 punters.
Vitesse doet het verder wel prima dit seizoen thuis toch? Dacht nog maar één keer verloren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:46 schreef yats het volgende:
[..]
Graag! Al verwacht ik zondag weer niets. Het is ofwel de kwaliteit van PSV om een wedstrijd dood te spelen en toch te winnen, of een arbitrale dwaling (paar jaar terug een onterechte pingel van Blom).
Elke dag dronkenquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Yats praat weer over arbitrale dwalingen, allemaal een shotje!
Alleen tegen Ajax inderdaad. En dat was een volledig terechte nederlaag. Ajax tikte ons een helft lang compleet zoek. Dat is ook de enige wedstrijd dit seizoen waarin we weggetikt zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vitesse doet het verder wel prima dit seizoen thuis toch? Dacht nog maar één keer verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |