Dat is het al. Zonde.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:41 schreef fetX het volgende:
Hou de eer toch lekker aan jezelf Gio. Wat een treurig einde wordt het zo.
Dit dus.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:43 schreef Haringkop het volgende:
‘Er hangt een negatieve sfeer rondom de club, die heeft invloed op de groep’
Hahaha, hoe zou het komen? Iets meer gevolg en oorzaak.
Log nou maar gewoon uit, je blijft maar domme dingen roepen.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:44 schreef Roland010 het volgende:
Van Geel moet vandaag nog stoppen, de nieuwe TD moet z'n tijd gaan krijgen voor de grootste schoonmaak uit de geschiedenis van de club.
Ja dat heeft echt zin. Zullen we eerst even uit gaan zoeken wie de opvolger wordt?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:44 schreef Roland010 het volgende:
Van Geel moet vandaag nog stoppen, de nieuwe TD moet z'n tijd gaan krijgen voor de grootste schoonmaak uit de geschiedenis van de club.
Krijg nou maar gewoon griep, je snapt er weinig van.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Log nou maar gewoon uit, je blijft maar domme dingen roepen.
Mag aannemen dat ze met AZ al bezig zijn.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat heeft echt zin. Zullen we eerst even uit gaan zoeken wie de opvolger wordt?
Eens.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:44 schreef Roland010 het volgende:
J(o) De Jong zal vast ergens begin komend seizoen met een of andere randdebiel aan komen zetten, die vervolgens een jaar lang de kutsmoes mag gebruiken dat ie te weinig tijd heeft gehad om een team te bouwen.quote:
Ferry de Haan of zo.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:37 schreef Roland010 het volgende:
[..]
J(o) De Jong zal vast ergens begin komend seizoen met een of andere randdebiel aan komen zetten, die vervolgens een jaar lang de kutsmoes mag gebruiken dat ie te weinig tijd heeft gehad om een team te bouwen.
Medicatie vergeten Roland?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:32 schreef Roland010 het volgende:
Die totale rust ook, dat is nog het ergste. De club leeft niet meer...
Begin er dan meequote:Op zondag 31 maart 2019 18:35 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wou je het ontkennen dan? Supporters, media: nergens begint de storm..
Ik geloof dat zowel de trainer als technisch directeur opstappen. Hoe noem je dat rustig?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:35 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Lol. De trainer gaat weg, de td gaat weg. Wat zou je nog meer willen?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:35 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Alles gericht op volgend seizoen.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef macca728 het volgende:
Toch is er wel veel berusting.
Trainer gaat zelf weg, had allang ontslagen moeten worden, td had allang ontslagen moeten worden, Jan de Jong is ook te licht.
fysiotherapeut moet wegquote:Op zondag 31 maart 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
Wat gaan jullie nu roepen na het vertrek van Van Geel?
De manier waarop het gaat wel ja. Rustig het seizoen afmaken, onder het mom 'toe aan een nieuwe uitdaging' en 'gezeur van klein groepje dat onterecht negatief is'. Terwijl we deze tijd NODIG hebben om radicaal te gaan hervormen. Zorg dat PEC en AZ hun mensen NU laten gaan, want nogmaals: na juli in alle rust gaan bouwen in alweer te laat.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof dat zowel de trainer als technisch directeur opstappen. Hoe noem je dat rustig?
Dit dus.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef macca728 het volgende:
Trainer gaat zelf weg, had allang ontslagen moeten worden, td had allang ontslagen moeten worden, Jan de Jong is ook te licht.
Ik kan me niet voorstellen dat hij het heel lang vol gaat houden bij Feyenoord.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:08 schreef Haringkop het volgende:
Jan de Jong is helemaal lachwekkend, heeft tot nu alleen maar complete onzin lopen verkondigen. Wat een clown is dat.
Wat wil je nog meerquote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef macca728 het volgende:
Ik wel helaas.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij het heel lang vol gaat houden bij Feyenoord.
Ergere uitstraling dan van der sarquote:Op zondag 31 maart 2019 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij het heel lang vol gaat houden bij Feyenoord.
Heeft Van Geel niet zelf de grootste schoonmaak uit de geschiedenis van de club uitgevoerdquote:Op zondag 31 maart 2019 16:44 schreef Roland010 het volgende:
Enorm onnodig puntverlies vandaag. Maar goed, beetje de rode draad van dit seizoen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Vermeer was lekker bezig vandaag.
Hij vertrekt 1 juli pas Frits.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
Onze infiltrant snoept aardig wat belangrijke punten af van Feyenoordquote:Op zondag 31 maart 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Vermeer was lekker bezig vandaag.
Toch moeten die zelf aangekondigde vertrekken geen vrijbrief worden. We hebben na de winterstop, geloof ik, pas 10 punten gehaald. Hoelang wordt er geaccepteerd dat we doormodderen omdat mensen zonodig door de voordeur moeten vertrekken. We liggen nu op een koers van 55-60 punten, zelfs een club als Utrecht komt ineens dichtbij..en dan kan je zomaar wel de play-offs in.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. De trainer gaat weg, de td gaat weg. Wat zou je nog meer willen?
Eens hoor. Maar ik ben in ieder geval al blij dat de trainer en td vertrekt.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch moeten die zelf aangekondigde vertrekken geen vrijbrief worden. We hebben na de winterstop, geloof ik, pas 10 punten gehaald. Hoelang wordt er geaccepteerd dat we doormodderen omdat mensen zonodig door de voordeur moeten vertrekken. We liggen nu op een koers van 55-60 punten, zelfs een club als Utrecht komt ineens dichtbij..en dan kan je zomaar wel de play-offs in.
Ik pleit niet zomaar voor een direct vertrek van Jan en Allemaal, maar wat krachtige signalen zouden wel mogen volgen. In plaats van al die poeslieve interviews, waar vervolgens de achterban de schuld krijgt van de negatieve sfeer.
De ogen hadden al na het Trencin-debacle open moeten gaan..
van Utrechtquote:Op zondag 31 maart 2019 23:08 schreef fetX het volgende:
Ferry de Haan? Really?
En Jordy Zuidam? Wie is dat in godsnaam?
Behalve als deze persoon nog invloed heeft op dit seizoen, zoals Gio.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Duh, maar zeiken op iemand die toch al weggaat is een beetje achterlijk he.
Na die zeperd is het eigenlijk nooit meer wat geworden tussen dit Feyenoord en mij. Topsportklimaat..nou nee. Na het kampioenschap is de club in sneltreinvaart afgebroken. Jammer. Zie het ook niet snel beter worden. Geen geld..geen jeugd..middelmatigheid wordt weer de norm.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De ogen hadden al na het Trencin-debacle open moeten gaan..
Ik heb bij dit Feyenoord ook vaak het gevoel dat het een samengeraapt zooitje is dat qua kwaliteit en persoonlijkheden helemaal niet bij elkaar past. Het ziet er niet uit en het komt ongeïnspireerd over, al het hele seizoen. Het zijn geen zombies maar het zit er niet ver vanaf.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar ik ben in ieder geval al blij dat de trainer en td vertrekt.
Ik vind echt dat we schandalig slecht presteren dit jaar. Het doet me echt denken aan de tijd onder Mario Been en dat is vrij ernstig.
Ik kan me nog herinneren dat jij ooit tevreden was met het beleid om vooral een team te hebben van spelers van 25+ omdat die zo lekker stabiel zijn en talenten alleen maar wisselvallig spelen.quote:Op maandag 1 april 2019 01:24 schreef Elan het volgende:
Tja zonder eigen jeugd geen toekomst.
Jeugdspelers en talenten zouden de rode draad in dit elftal moeten zijn, niet een stel belegen subtoppers waar alle gretigheid al uit is en die alleen nog voor de centen bij Feyenoord blijven.
Zo'n Kökçü moet meters maken en niet elke keer weer op de bank belanden.
Durf ook eens gewoon door te selecteren en afscheid te nemen van bepaalde spelers die niveau tekort komen.
Ik ga liever strijdend ten onder met een jong team waar nog ontwikkeling in zit dan elke week deze gezapige oogaids.
Daar sta ik nog steeds achter.quote:Op maandag 1 april 2019 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat jij ooit tevreden was met het beleid om vooral een team te hebben van spelers van 25+ omdat die zo lekker stabiel zijn en talenten alleen maar wisselvallig spelen.
Blijkt dat je toch meer hebt aan het kopen en ontwikkelen van jonge talenten, zeker als Nederlandse club.
En dat geld maak je dus door jonge talenten te ontwikkelen en daarna weer te verkopen, als je alleen maar naar de korte termijn kijkt met middelmatige oudere spelers gaat je dat nooit lukken (ook omdat die vaak lastig kunnen pieken Europees).quote:Op maandag 1 april 2019 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar sta ik nog steeds achter.
Alleen moet je financieel wel in de positie zijn om dat soort spelers aan te kunnen trekken.
En een TD hebben die de juiste gasten haalt.
Aangezien beiden ontbreken zal je terug moeten naar een concept met (liefst eigen) jeugdspelers die kapitaal genereren.
Daarom ook geen middelmatige maar goede spelers kopen, zoals in het kampioensjaar.quote:Op maandag 1 april 2019 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat geld maak je dus door jonge talenten te ontwikkelen en daarna weer te verkopen, als je alleen maar naar de korte termijn kijkt met middelmatige oudere spelers gaat je dat nooit lukken (ook omdat die vaak lastig kunnen pieken Europees).
Alleen gokken op de CL om flink te cashen is te weinig natuurlijk, zeker als zelfs het kampioenschap niet eens een direct ticket ervoor geeft (En Feyenoord met hun ranking altijd ongeplaatst zal zijn in dat geval).quote:Op maandag 1 april 2019 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom ook geen middelmatige maar goede spelers kopen, zoals in het kampioensjaar.
Als je dan kampioen zou worden en CL zou spelen is dat ook weer 35 miljoen wat je bij mag schrijven.
Al is dat in de huidige markt ook wisselgeld geworden.
Een club hoeft niet passief toe te kijken hoe de jeugd er geen reet van kan hè? Daar kan je heel veel ideeën voor toepassen om de jeugd al op een bepaalde manier te trainen, door te scouten in de jeugd op bepaalde type spelers en waar nodig grote talenten uit het buitenland halen om daar te ontwikkelen. Kijk naar PSV, die hadden ook jarenlang een kutopleiding maar hebben toch wat veranderingen doorgevoerd en daar komen nu best aardige spelers door uit de opleiding. Daarbij kan je beter talenten laten staan die er niet meteen wat van bakken in de hoop op ontwikkeling, dan blijven aankloten met middelmaat als Botteghin of Toornstra.quote:Op maandag 1 april 2019 02:31 schreef Elan het volgende:
Was natuurlijk ook een momentopname JR. Ajax speelde met Dolberg voorin die het prima deed maar Jorgensen was beter. Younes en Traore waar iedereen zich bij Ajax aan ergerde, terwijl Van Geel Elia en Berghuis naar Feyenoord haalde.
Misschien schattig naïef gedacht maar op dat moment leek het allemaal best zinnig wat Van Geel deed, met het kampioenschap als bekroning.
Daarbij breekt er ook gewoon weinig talent door vanuit Varkenoord dat Feyenoord 1 direct beter maakt. Ik durf voorzichtig te stellen dat als De Ligt en De Jong bij Feyenoord in de jeugdopleiding hadden gespeeld ze inmiddels ook wel een vaste waarde waren geworden.
Kun je wel schreeuwen dat de jeugd een kans moet krijgen, maar als die er geen reet van kunnen??
Al ben ik die fase inmiddels ook wel gepasseerd. Met wat er nu staat verlies je net zo goed idioot veel wedstrijden (zie het bedroevende lijstje hier boven)
De laatste keer dat wij in die hoedanigheid de markt op gingen waren we daarna nagenoeg failliet, handelsonderneming Feyenoordquote:Op maandag 1 april 2019 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen gokken op de CL om flink te cashen is te weinig natuurlijk, zeker als zelfs het kampioenschap niet eens een direct ticket ervoor geeft (En Feyenoord met hun ranking altijd ongeplaatst zal zijn in dat geval).
Dus talenten opleiden en jong halen is de beste manier, een handelshuis is niet per definitie slecht.
Daar zijn nu ook stappen in gezet door o.a. succesnummer van weleer Brard weer aan te stellen, nieuw jeugdcomplex en (hopelijk) straks een team in de KKD.quote:Op maandag 1 april 2019 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een club hoeft niet passief toe te kijken hoe de jeugd er geen reet van kan hè? Daar kan je heel veel ideeën voor toepassen om de jeugd al op een bepaalde manier te trainen, door te scouten in de jeugd op bepaalde type spelers en waar nodig grote talenten uit het buitenland halen om daar te ontwikkelen. Kijk naar PSV, die hadden ook jarenlang een kutopleiding maar hebben toch wat veranderingen doorgevoerd en daar komen nu best aardige spelers door uit de opleiding. Daarbij kan je beter talenten laten staan die er niet meteen wat van bakken in de hoop op ontwikkeling, dan blijven aankloten met middelmaat als Botteghin of Toornstra.
Maar goed dat is iets voor de lange termijn en vaak lastig zichtbaar voor supporters natuurlijk.
Het waren wel aankopen die iedereen had kunnen bedenken, allemaal spelers die veelvuldig op de fora genoemd werden. Larsson is een momentenvoetballer, stJuste en Haps zijn continu geblesseerd en Amrabat is met een verkeerd perspectief gehaald. Dit zijn allemaal problemen die niet bepaald uit het niks kwamen. Ook is het inmiddels duidelijk dat geen enkele Eredivisie-aankoop, buiten Janmaat, een directe versterking blijkt het hele seizoen daarna. Waarom er dan continu in blijven trappen?quote:Op maandag 1 april 2019 02:17 schreef macca728 het volgende:
Een andere trainer had er meer uitgehaald of wellicht kunnen aangeven welke spelers wel of niet gehaald moeten worden.
Zulke gekke aankopen waren het ook weer niet, alleen kan niemand blijkbaar omgaan met de tactiek van Gio
Ik vind het wat te kort door de bocht om te zeggen dat Eredivisie aankopen per definitie niet meer voldoen voor Feyenoord. De spelers die we gehaald hebben wel ja, maar dat zegt vooral iets over die spelers en over de kwaliteit van de scouting.quote:Op maandag 1 april 2019 12:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook is het inmiddels duidelijk dat geen enkele Eredivisie-aankoop, buiten Janmaat, een directe versterking blijkt het hele seizoen daarna. Waarom er dan continu in blijven trappen?
Dat zegt wmb meer over de spelers die gehaald worden, dan over het feit dat ze uit de Eredivisie komen.quote:Op maandag 1 april 2019 12:48 schreef fetX het volgende:
De gok is gewoon te groot om Eredivisie spelers te halen. Er slagen er meer niet dan wel.
Ook al lijkt het nu bij Feyenoord even niet zo, maar de stap naar Ajax, PSV en Feyenoord is gewoon vaak te groot. Er lopen nu ook niet zoveel spelers rond buiten Ajax en PSV die ik graag bij Feyenoord zou willen zien en die het zullen redden. Degene die dat wellicht halen zijn bovendien veel te duur. Dat moet je als Feyenoord ook niet neer willen tellen.
We moeten ons meer richten op (buitenlandse) jonge talenten die zich ontwikkelen. Als je er 10 koopt voor 20-30 miljoen (in totaal) en er breken er 3 door, dan heb je het er al uit bij wijze van spreken. Komende jaren zou ik willen dat Feyenoord zich daar even op richt. Kapitaal genereren. Klinkt natuurlijk veel simpeler dan het daadwerkelijk is, dat weet ik ook wel.
Ja, die scouting van Feyenoord. Lijkt me goed als de nieuwe td daar ook eens naar gaat kijkenquote:Op maandag 1 april 2019 12:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zegt wmb meer over de spelers die gehaald worden, dan over het feit dat ze uit de Eredivisie komen.
Uiteraard ook een voorstander van kapitaal genereren door jonge spelers te halen (uit het buitenland), maar met de scouting van Feyenoord blijft dat een lastig verhaal.
Als ze serieus Ferry de Haan en Jordy Zuidam als opties zien, maak ik mij hier toch ernstige zorgen over. Gelukkig zit Jansma er wel vaker naast.quote:Op maandag 1 april 2019 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij Ajax en PSV is het ook vaak zelfde verhaal wat betreft spelers uit de Eredivisie. De gevallen dat het werkt zijn zeldzaam, Ajax heeft er op het moment drie spelen (Frenkie, Schøne en Ziyech), alledrie spelers die best een tijd nodig hebben gehad. Bij PSV zijn het er twee, niet heel verrassend de backs (Angeliño en Dumfries). Echter, de afgelopen jaren hebben die twee clubs ook een karrevracht aan Eredivisie-middelmaat versleten, niet normaal meer.
De fout die vaak gemaakt wordt is dat bepalende spelers bij de subtop/middenmoot veel meer ruimte krijgen op het veld dan bij een top 3-club. Tegen Ajax, PSV en ook tegen Feyenoord gaat geen enkele ploeg van zijn eigen spel uit en wordt enkel verdedigd. Het is dan ineens veel lastiger om creatieve actie of slimme pass te maken. Ook de focus wordt verlegd naar je fouten in plaats van je goede acties. Dat merk je bij een Larsson; ineens focussen mensen niet meer op zijn goede acties die ze bij Studio Sport zagen, maar kijken ze naar de wedstrijden waarin hij zijn back niet voorbij komt.
Maar goed, hopelijk krijgen we nu een TD die wél fatsoenlijk kan inkopen, in plaats van dat lukrake.
twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 01-04-2019 om 10:21:28📺🗣️⚽️| Kijktip: 17:20 uur! @sjoerdmossou te gast in FC Rijnmond https://t.co/zTv94trL1w reageer retweet
Grotendeels eens, maar ik betwijfel sterk of je nog 25-30 miljoen kan ophalen met het verkopen van deze spelers...quote:Op maandag 1 april 2019 12:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Op dit moment is er volgens mij geen 1 euro beschikbaar voor aankopen (gelukkig?).
Wat ik zou doen; verkopen wat je kan verkopen. Vilhena, Jorgensen, rotzooi als Botteghin, Jan Arie, misschien Toornstra als er een gekke Duitse club langskomt.
Hopelijk krijg je dan (alles bij elkaar, dus niet alleen de spelers hierboven) zo'n 25-30 miljoen terug, wat ik dan ook weer zou uitgeven aan maximaal 3 spelers. Echt investering doen op kwaliteit (en zelfs dan kunnen ze nog mislukken) en wat je overhoud aan selectie aanvullen met jeugd, een doelstelling nemen die realistisch met de kwaliteit van je selectie overkomt (en daar ook eerlijk in zijn).
Maar goed, #brainfart, #tussenjaar, #allesweg
Waar is dat CL-geld gebleven dan?quote:Op maandag 1 april 2019 12:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Op dit moment is er volgens mij geen 1 euro beschikbaar voor aankopen (gelukkig?).
1908 (trainingscomplex) en nieuw Varkenoord (en de aankopen dat jaar).quote:
De RVC is alleen controlerend, die bepalen het beleid toch niet? VVF heeft ook geen zeggenschap verder, enkel met 1 mannetje in de RVC, al is dat ook al niet meer het geval volgens mij.quote:Op maandag 1 april 2019 15:33 schreef Kerftminister het volgende:
Allemaal heel leuk en aardig wat betreft Gio en Van Geel. Die hebben zeker steken laten vallen en misschien wel goed dat ze opstappen, maar er gaat natuurlijk vrij weinig veranderen. Dit zijn natuurlijk de namen die het meest in het nieuws zijn, maar de beleidsbepalers die erboven zitten falen al jarenlang. Dat die eens opstappen en dat er van bovenaf eens goed doorgeselecteerd gaat worden.
Maar goed dat gebeurt toch niet, want die vegen hun straatje schoon door nu Van Geel op te offeren. Lijkt me dat die mensen verantwoordelijk zijn voor het gebrek aan financiën, het niet instappen in de voetbalpiramide, het zwalkende jeugddoorstroom- en scoutingsbeleid en het gebrek aan duidelijkheid rond dat stadion. De VVF ben ik ook wel een beetje klaar mee. Die schijnen alleen op de achtergrond dictatortje te spelen en overal op te veto'en.
He has been found in the person of Djeep Stemquote:Op maandag 1 april 2019 22:04 schreef hjansen82 het volgende:
Gezocht winnaarsmentaliteit : In een straal van 25 km van Rotterdam Zuid.
Wat bedoel je met Djeep?quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
He has been found in the person of Djeep Stem
• Eating the grass
• Poison
• Over my dead body mentality
Djeep gaat het wel even doen in Rotterdam.
Ja, true. Dat is dan wel weer een nadeel (hoewel dat niet altijd een ramp hoeft te zijn).quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Krijg je allemaal spelers uit zijn stalletje..
Kein geloelquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:02 schreef fetX het volgende:
Bij Kein Geloel noemen ze Rob Jansen als td. Best een interessante optie.
Een zaakwaarnemer als td, dat lijkt mij niet zo handig.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:02 schreef fetX het volgende:
Hij heeft voor Everton achter de schermen regelmatig wat td klussen gedaan (schijnt).quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een zaakwaarnemer als td, dat lijkt mij niet zo handig.
Dat maakt het nog niet handig.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft voor Everton achter de schermen regelmatig wat td klussen gedaan (schijnt).
Nou ja hij heeft toch een aardige stal met spelers. En dus twee petten op dan. Lijkt me nogal raar dat indien hij een speler van zichzelf wil halen dat hij dan met de zaakwaarnemer (zichzelf) om tafel moet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee waar jij op doelt met ‘niet handig’.
Zijn zoon zou dat over gaan nemen, maar ik weet daar ook het fijne niet van. Met twee petten op gaan zitten inderdaad geen voorstander van. Echter heeft hij wel een groot netwerk, kent het wereldje en weet qua onderhandelingen wel wat te doen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft toch een aardige stal met spelers. En dus twee petten op dan. Lijkt me nogal raar dat indien hij een speler van zichzelf wil halen dat hij dan met de zaakwaarnemer (zichzelf) om tafel moet.
Op basis van deze post zet ik m'n stoeltje alvast klaar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even neergezet, wat moet er eigenlijk gebeuren deze zomer? Lijkt mij duidelijk dat Jorgensen, Vilhena en misschien ook Berghuis en Tapia (allebei een beetje afhankelijk van de markt) verkocht gaan worden. Er vanuitgaande dat Stam en de nieuwe TD geen debielen zijn (spannende gok) en het voor gezien houden met jongens als Verdonk, vdHeijden, vBeek, Nieuwkoop en Ayoub en dat Clasie en Martina geen contract krijgen, dan hou je volgend jaar de volgende ploeg over:
Larsson - Vente - Berghuis
Kökcu - Tapia - Toornstra
Haps - Geertruida - Botteghin - St Juste
Bijlow
Vente zou ik verhuren dus dan moet er nog een spits komen, en een rechtsback halen lijkt mij ook verstandig voor de basisploeg. Voor de breedte moet er dan nog een aanvaller, middenvelder en CV komen lijkt mij, en dan heb je op de bank dus verder jongens als Malacia, Hansson, Zwarts en Summersville zitten. O en als Berghuis en Tapia vertrekken dienen er directe vervangers te komen.
Gaat kloteveel werk worden, de bank is hoe dan ook mager en we hebben nog steeds een aantal blessuregevoelige jongens.
Ik denk dat we kampioen gaan worden.
zou met deze selectie langzamerhand maar eens aan 4-4-2 gaan denken..quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even neergezet, wat moet er eigenlijk gebeuren deze zomer? Lijkt mij duidelijk dat Jorgensen, Vilhena en misschien ook Berghuis en Tapia (allebei een beetje afhankelijk van de markt) verkocht gaan worden. Er vanuitgaande dat Stam en de nieuwe TD geen debielen zijn (spannende gok) en het voor gezien houden met jongens als Verdonk, vdHeijden, vBeek, Nieuwkoop en Ayoub en dat Clasie en Martina geen contract krijgen, dan hou je volgend jaar de volgende ploeg over:
Bijlow
Vente zou ik verhuren dus dan moet er nog een spits komen, en een rechtsback halen lijkt mij ook verstandig voor de basisploeg. Voor de breedte moet er dan nog een aanvaller, middenvelder en CV komen lijkt mij, en dan heb je op de bank dus verder jongens als Malacia, Hansson, Zwarts en Summersville zitten. O en als Berghuis en Tapia vertrekken dienen er directe vervangers te komen.
Gaat kloteveel werk worden, de bank is hoe dan ook mager en we hebben nog steeds een aantal blessuregevoelige jongens.
had je moeten verkopen toen ze 12 miljoen hebben geboden.quote:
Nee maar hem opstellen als RB wel dan ?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt ‘ie dan opeens minder blessuregevoelig?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:02 schreef fetX het volgende:
Over weggegooid geld gesproken...quote:De Amsterdammers keerden in het afgelopen seizoen bijna 10,4 miljoen euro uit aan makelaarscommissies en nemen daarmee het leeuwendeel van het bedrag voor hun rekening. Nummer twee Feyenoord komt met een uitgavenpost van 2,9 miljoen niet in de buurt van de bestedingen van de aartsrivaal.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Bij sv en vi is het een paar keer aan bod gekomen dat een td vooral over een NETWERK moet beschikken dus nu is NETWERK de nieuwe waan van de dag. Zijn er ook clubbestuurders die zelf na kunnen denken of hebben ze allemaal een iq van 95?
Jij vermoedt wel enige doordachtheid bij deze deus ex machina?quote:
Doet pijn aan mijn ogen. Doelstelling wordt linkerrijtje komend seizoen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow
Ik denk dat Jorgensen het niet heel veel slechter doet wanneer hij weer wat vertrouwen krijgt en we tenminste met 1 echte buitenspeler gaan spelen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:30 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Doet pijn aan mijn ogen. Doelstelling wordt linkerrijtje komend seizoen.
Als ik de nieuwe TD was zou ik op m'n blote knieën voor de deur bij Van Persie gaan liggen om hem te smeken om er nog een seizoen aan te plakken.
Nee joh.. met Van Persie is het dit seizoen toch ook niet gelukt? Kan in zijn eentje de kar niet trekken en vindt het allemaal wel best.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:30 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Doet pijn aan mijn ogen. Doelstelling wordt linkerrijtje komend seizoen.
Als ik de nieuwe TD was zou ik op m'n blote knieën voor de deur bij Van Persie gaan liggen om hem te smeken om er nog een seizoen aan te plakken.
Eens, maar ik heb sterk het idee dat Jorgensen er wel aardig klaar mee is bij ons. Enig voordeel is dat de clubs niet in de rij zullen staan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Jorgensen het niet heel veel slechter doet wanneer hij weer wat vertrouwen krijgt en we tenminste met 1 echte buitenspeler gaan spelen.
'quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh.. met Van Persie is het dit seizoen toch ook niet gelukt? Kan in zijn eentje de kar niet trekken en vindt het allemaal wel best.
Klopt.. het is niet echt een team. Weinig persoonlijkheden ook. Lijkt vaak of ze maar wat doen en het niemand echt iets boeit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
'
Het ligt er maar aan wat je gelukt vindt. Zonder Van Persie stonden we nog wel een paar plaatsen naar beneden. Uiteindelijk ligt de sleutel ook niet bij één speler en zal je gewoon veel meer een team moeten zien te smeden. Het is nu aan alle kanten los zand en spelers vullen elkaar te weinig / niet aan op hun mindere kanten.
De enige die ik na een wedstrijd wel eens wat rake kritieken heb horen uiten is Berghuis, maar dat wordt blijkbaar ook niet echt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. het is niet echt een team. Weinig persoonlijkheden ook. Lijkt vaak of ze maar wat doen en het niemand echt iets boeit.
RTquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:23 schreef Elan het volgende:
6-2 gewonnen van Ajax, dit seizoen kan eigenlijk niet meer stuk.
Klopt maar Berghuis heeft zelf ook vaak een slappe instelling getoond, niet meeverdedigen en oliedomme overtredingen..quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige die ik na een wedstrijd wel eens wat rake kritieken heb horen uiten is Berghuis, maar dat wordt blijkbaar ook niet echt gewaardeerd.
Zit je weer lekker in je eentje te zuipen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:46 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een kut zootje weer bij ons. Gio is een grote flapdrol van een trainer. En die gaat door de voordeur weg. Meest waardeloze trainer in tijden, die gaat never meer een club krijgen mist RKC ofzo.
Zit jij weer lekker te snuiven?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zit je weer lekker in je eentje te zuipen?
Het voelt net alsof we de Champions League gewonnen hebben dit seizoen, zo vieren we het ook!quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:23 schreef Elan het volgende:
6-2 gewonnen van Ajax, dit seizoen kan eigenlijk niet meer stuk.
Zeker.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:14 schreef leeroy het volgende:
Met die vermeende 12 miljoen voor St. Juste had Feyenoord, Schouten (4) & Vlap (8) kunnen ophalen deze zomer. Twee jongens met genoeg potentie
Exact dezelfde soort aankopen als Vejinovic en Amrabat.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:14 schreef leeroy het volgende:
Met die vermeende 12 miljoen voor St. Juste had Feyenoord, Schouten (4) & Vlap (8) kunnen ophalen deze zomer. Twee jongens met genoeg potentie
Vejinovic was al 25 toen we 'm haalden toch?quote:Op woensdag 3 april 2019 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact dezelfde soort aankopen als Vejinovic en Amrabat.
Dat is een onzin argument.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact dezelfde soort aankopen als Vejinovic en Amrabat.
2 middelmatige spelers voor de prijs van 1 middelmatige speler.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:14 schreef leeroy het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:52 schreef Elan het volgende:
Feyenoord moet er veel eerder bij zitten qua scouting, als ze 18 of 19 zijn voor relatief weinig oppikken en dan doorontwikkelen.
Niet als ze 21 of 22 zijn voor 5 of 7 miljoen gaan halen. dat concept werkt gewoon aantoonbaar niet en is bovendien kostbaar.
Ja het zou eigenlijk een enorme open deur moeten zijn, maar het hele bewind van Martin stond compleet haaks op dat concept.quote:
2040-2045quote:Op woensdag 3 april 2019 14:03 schreef Vollenhoven het volgende:
Wanneer verwachten jullie weer kampioen te worden?
Constant kankeren op het binnenlandse transferbeleid van Yellow en vervolgens met Vlap en Schouten komen ook.quote:
Joden lopen altijd weg.quote:
Ah een whataboutism, sterk.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Constant kankeren op het binnenlandse transferbeleid van Yellow en vervolgens met Vlap en Schouten komen ook.
Misschien inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2019 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees blij. Ik ben morgen in het livetopic. Misschien kom ik je nog tegen!!!
Beter vage Colombianen halen die in een jaar 2 eredivisie wedstrijden speelt :’)quote:Op woensdag 3 april 2019 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Constant kankeren op het binnenlandse transferbeleid van Yellow en vervolgens met Vlap en Schouten komen ook.
Door wie?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ah een whataboutism, sterk.
Vlap is sowieso overschat.
Is vast wel wat van af te praten, Napoli heeft schijnbaar interesse en wilt dat bedrag aftikken.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:19 schreef fetX het volgende:
Die Schouten is wellicht interessant, maar daar zou ik dus geen 4 miljoen voor betalen.
Dus omdat Sinisterra een miskoop is moeten we Vlap voor acht miljoen halen.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:12 schreef leeroy het volgende:
[..]
Beter vage Colombianen halen die in een jaar 2 eredivisie wedstrijden speelt :’)
Nog ff en we moeten scouten in de hoofdklasse
Geen reden voor wanhoop, we hadden ook al 12 jaar niet verloren bij Utrecht en kijk eens aanquote:Op woensdag 3 april 2019 20:21 schreef macca728 het volgende:
Utrecht op 1 punt, morgen tegen Heerenveen waar we al 4 jaar niet van hebben gewonnen thuis
quote:Positie van De Jong 'in gevaar' door 'duidelijke voorkeur' bij Feyenoord
Feyenoord zit momenteel in een bestuurscrisis. Technisch directeur Martin van Geel gaat na dit seizoen vertrekken op aandringen van de Raad van Commissarissen, terwijl de relatie tussen De Vrienden van Feyenoord en algemeen directeur Jan de Jong ook niet optimaal is. Volgens De Telegraaf willen de investeerders Robert Eenhoorn naar De Kuip halen.
Eerder werd al gesuggereerd dat de Vrienden van Feyenoord in de directeur van AZ de geschikte persoon zouden vinden voor het directeurschap bij de Rotterdamse club en deze 'duidelijke voorkeur' wordt nu bevestigd door het dagblad. 'De vraag is of De Jong en Van Geel in de huidige situatie nog een uitdaging zien om het seizoen af te maken. Of sterker: of hen de kans wordt gegund het seizoen te voltooien.'
Naast nieuwe voorzitter Toon van Bodegom zit ook oud-Feyenoorder Sjaak Troost in de Raad van Commissarissen. Laatstgenoemde heeft volgens de krant de afgelopen twaalf maanden 'zijn oor te luister gelegd' bij iedereen op de werkvloer. Troost wil investeren in de jeugdopleiding en ziet daarin het meeste toekomst voor Feyenoord. 'Dat betekent ook dat de RvC kan bepalen hoe de directie er straks gaat uitzien', aldus de scribent.
Feyenoord verkeert momenteel dus in een ‘machtsvacuüm’. Doorgaans bepaalt de technische leiding in samenspraak met de trainer de koers van de club, maar het is inmiddels bekend dat zowel Van Geel als Giovanni van Bronckhorst gaat vertrekken. Binnen Feyenoord zou iedereen zich nu afvragen door wie de club op dit moment wordt geleid.
Gio, van Geel en de Jong in 1x weg zou wel een absolute topshow zijn. Al gaat komend seizoen dan ook compleet kut worden omdat je waarschijnlijk nooit op tijd alles op orde hebt qua nieuwe mensen. Maar goed, nog een tussenjaartje kan er ook wel weer bijquote:
Dat de RvC er niet meer bij zit als makke lammetjes onder leiding van een voorzitter die dikke vriendjes is met Van Geel is alleen maar goed. Ik waardeer die instelling van Troost, hopelijk pakt dat goed uit.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gio, van Geel en de Jong in 1x weg zou wel een absolute topshow zijn. Al gaat komend seizoen dan ook compleet kut worden omdat je waarschijnlijk nooit op tijd alles op orde hebt qua nieuwe mensen. Maar goed, nog een tussenjaartje kan er ook wel weer bij
Ik word alleen niet heel erg blij van de macht die de VvF hebben.
In dit geval pakt het goed uit nen ik ben inderdaad ook blij dat er eindelijk eens kritisch naar elkaar de gekeken wordt en niet meer zon incestueze bende is.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat de RvC er niet meer bij zit als makke lammetjes onder leiding van een voorzitter die dikke vriendjes is met Van Geel is alleen maar goed. Ik waardeer die instelling van Troost, hopelijk pakt dat goed uit.
De noodzaak is vooral dat niemand boven hem het in hem ziet zitten volgens mij. Persoonlijk zie ik er verder ook niet zo in, maar ik zou het niet erg vinden als Eenhoorn zijn plaats zou innemen.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie de noodzaak tot het wegsturen van Jan de Jong niet zo goed.
Qua media optreden zwak. Verder geen idee. Feyenoord City lijkt ook niet soepeltjes te lopen, dat is waar Gudde op afgerekend werd. Dat mag je dan ook bij De Jong doen denk ik.quote:Wat heeft de Jong tot nu toe dan zo verkeerd gedaan dan![]()
Eenhoorn was al voor De Jong kandidaat, of in elk geval iemand die draagvlak had bij de RVC. Echter koos men er toen voor 1 of ander headhunter bureau in te schakelen volgens mij.quote:Iedereen papagaait elkaar verder na dat vooral Robert Eenhoorn dan maar Algemeen Directeur moet worden. Maar volgens mij kan niemand concreet zijn verdiensten opnoemen die hij als Algemeen Directeur heeft weten te bereiken bij zijn diverse aanstellingen tot nu toe.
Bovendien weten we niet eens of hij überhaupt zelf wel naar Feyenoord wil op dit moment.
Ja, Robert Eenhoorn is een echte Feyenoorder, maar wellicht ziet hij bij AZ meer ambitie, mogelijkheden of uitdaging, en bovendien is het afbreukrisico bij Feyenoord ook veel groter. Doe je het even niet goed dan roepen supporters na een half jaartje net zo hard dat hij weer moet oprotten.
Van Geel had 2 weken geleden nog alle vertrouwen van iedereen binnen Feyenoord. Volgens Van Geel bij de Tafel van Kees.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:20 schreef Elan het volgende:
Wel terecht wat Tomatenboer opmerkt. Eenhoorn wil nu helemaal niet naar Feyenoord, hij wil eerst bij AZ wat neerzetten.
Althans dat heeft hij in december gezegd in een interview met Rijnmond.
Moet hij weten.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Van Geel had 2 weken geleden nog alle vertrouwen van iedereen binnen Feyenoord. Volgens Van Geel bij de Tafel van Kees.
en toch frappant dat hij bij AZ Kinsbergen heeft aangesteld, op zich sterk dat hij dat doet maar ook wel een teken dat hij misschien wat expertise mistquote:Op donderdag 4 april 2019 11:20 schreef Elan het volgende:
Wel terecht wat Tomatenboer opmerkt. Eenhoorn wil nu helemaal niet naar Feyenoord, hij wil eerst bij AZ wat neerzetten.
Bij Ajax baalden ze er flink van toen hij vertrok. Dat soort mensen maken je organisatie alleen maar sterker met hun kennis en netwerk.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
en toch frappant dat hij bij AZ Kinsbergen heeft aangesteld, op zich sterk dat hij dat doet maar ook wel een teken dat hij misschien wat expertise mist
nou ja baalden, het was afgesproken en daar werd vd Sar aan gehouden maar zeker een kundige manquote:Op donderdag 4 april 2019 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Ajax baalden ze er flink van toen hij vertrok. Dat soort mensen maken je organisatie alleen maar sterker met hun kennis en netwerk.
Sar en Cruijff waren het toch niet eens met zijn vertrek ? Anyway Ajax-talkquote:Op donderdag 4 april 2019 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou ja baalden, het was afgesproken en daar werd vd Sar aan gehouden maar zeker een kundige man
Martin kon ook gewoon z'n gang gaan omdat er verder in de directie en rvc iedere voetbalkennis ontbreekt op Sjaak Troost? na.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Sar en Cruijff waren het toch niet eens met zijn vertrek ? Anyway Ajax-talk.
Hoe dan ook hoop ik dat "onze" nieuwe TD er ook niet voor schroomt om zich te omringen die in een bepaald vakgebied of markt excelleren.
Martin had toch wel een heel beperkte visie aangaande het technisch beleid en die hele buitenlandse scouting moet ook echt een keer fatsoenlijk op poten worden gezet wil je überhaupt nog stappen gaan maken de komende jaren.
Denk jij ook altijd dat een trainer niet meer ontslagen gaat worden als het bestuur vertrouwen in de trainer uitspreekt?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:20 schreef Elan het volgende:
Klopt ja een vleesmagnaat en wat andere succesvolle ondernemers zitten in die RvC.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Martin kon ook gewoon z'n gang gaan omdat er verder in de directie en rvc iedere voetbalkennis ontbreekt op Sjaak Troost? na.
Goede vergelijking, Hans.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk jij ook altijd dat een trainer niet meer ontslagen gaat worden als het bestuur vertrouwen in de trainer uitspreekt?
Sjaak Troost zit er ook nog maar heel kort, daarvoor was het helemaal niets volgens mij.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Martin kon ook gewoon z'n gang gaan omdat er verder in de directie en rvc iedere voetbalkennis ontbreekt op Sjaak Troost? na.
Ja ik ook, maar ik vind Martina nog kutterquote:Op donderdag 4 april 2019 14:24 schreef fetX het volgende:
Ik ben zo klaar met Nieuwkoop na die ongelooflijk domme rode kaart (tweemaal noodrem door eigen toedoen) + pingel tegen uit tegen ADO.
Nooit bij RKC zien spelen, dus geen idee hoe hij zich heeft weten te ontwikkelen. Vond het bij ons de keren dat hij inviel heel erg net niet. Maar ja, dat is alweer 2 jaar terug ofzo.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)s-een-goed-teken#_=_
Zou die Hansson nog een versterking kunnen zijn? Heb nu een aantal keren wat flarden gezien van RKC en dan doet hij soms hele aardige dingen. Blijft wel een ander niveau natuurlijk.
Wie speelt er dan ? Geen Van Persie toch ?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:28 schreef fetX het volgende:
Weer geen Kökcü.
Wat een ontzettende idiote trainer is die Gio toch.
Vermeer, Martina, Botteghin, vBeek, Haps, Clasie, Toornstra, Vilhena, Berghuis, Jorgensen, Larsson.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wie speelt er dan ? Geen Van Persie toch ?
Gio had vanavond even geen zin in jou.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
wtf waarom speelt kökcu niet, hij is de enige reden dat ik nog zin had
Had ie ook even appen in plaats van gelijk zo raar doenquote:Op donderdag 4 april 2019 20:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio had vanavond even geen zin in jou.
Klopt, ongelofelijk eigenlijk dat deze bijdehante actie van Gio Feyenoord kostbare punten heeft gekost om plek 3.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:51 schreef macca728 het volgende:
Dat gedoe met Berghuis tekent Gio ook erg, weer volkomen verkeerd afgehandeld.
Of Berghuis doet eens een keer normaalquote:Op donderdag 4 april 2019 20:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, ongelofelijk eigenlijk dat deze bijdehante actie van Gio Feyenoord kostbare punten heeft gekost om plek 3.
Waarvoor moeten ze straffen dan? Gebeurt buiten het stadion hequote:Op donderdag 4 april 2019 21:15 schreef DaMart het volgende:
Wat een idioten met dat vuurwerk... komt de volgende straf voor Feyenoord weer aan...
Het lijkt me een bewuste actie, dus de KNVB verzint vast wel iets..quote:Op donderdag 4 april 2019 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarvoor moeten ze straffen dan? Gebeurt buiten het stadion he
En nu affluiten want pleuris jong die Kuijpers.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef Luni het volgende:
Klein kut duwtje keurt hij de goal op af, dan moet je er ook een strafschop voor geven!
Het is echt compleet gestoord ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:36 schreef Haringkop het volgende:
Dat van Larsson was toch gewoon een botsing? En hoe kan Makkelie nu uit dat beeld opmaken dat het buitenspel was? Het blijft een bijzonder fenomeen de VAR.
Buitenspel was inderdaad zeer discutabel. Larsson vond ik wel echt een duw.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:36 schreef Haringkop het volgende:
Dat van Larsson was toch gewoon een botsing? En hoe kan Makkelie nu uit dat beeld opmaken dat het buitenspel was? Het blijft een bijzonder fenomeen de VAR.
Lolquote:Op donderdag 4 april 2019 21:37 schreef H.FR het volgende:
Die VARmet een normale VAR en scheids sta je gewoon 4 0 voor.
Al is het discutabel, ik kan niet inkomen met een goal achteraf afkeuren als er geen concreet bewijs is.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Buitenspel was inderdaad zeer discutabel. Larsson vond ik wel echt een duw.
Daar had Haps geel moeten hebben voor een schwalbe.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Die afgekeurde goals kan ik inkomen, maar geef dan ook gewoon die penalty
Hij wordt gewoon uit balans gebracht, had alleen niet moeten proberen om door te lopenquote:Op donderdag 4 april 2019 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar had Haps geel moeten hebben voor een schwalbe.
Wat een stoere actie. Hier heb je de KNVB wel mee.twitter:FEY1962 twitterde op donderdag 04-04-2019 om 21:35:33#Feyenoord en #vuurwerk: een geweldig huwelijk!! https://t.co/91JrbZSX8x reageer retweet
Discutabel was toch acceptabel bij de VAR, nu wordt alles onder een vergrootglas gelegd.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voetbal is een contactsport. Hij werd zo licht aangeraakt dat als je daar voor valt het gewoon een schwalbe is.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon uit balans gebracht, had alleen niet moeten proberen om door te lopen
Dit.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al is het discutabel, ik kan niet inkomen met een goal achteraf afkeuren als er geen concreet bewijs is.
Daar is de VAR totaal niet voor bedoeld.
Word maar eens op volle snelheid op je schouder geduwdquote:Op donderdag 4 april 2019 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voetbal is een contactsport. Hij werd zo licht aangeraakt dat als je daar voor valt het gewoon een schwalbe is.
Alleen als je Neres heet niet natuurlijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voetbal is een contactsport. Hij werd zo licht aangeraakt dat als je daar voor valt het gewoon een schwalbe is.
Haha.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Word maar eens op volle snelheid op je schouder geduwd
Bovendien heb je weinig recht van spreken, jij kankert al een rots af als er niemand in de buurt is
Ik wist dat je dit ging zeggenquote:Op donderdag 4 april 2019 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Word maar eens op volle snelheid op je schouder geduwd
Bovendien heb je weinig recht van spreken, jij kankert al een rots af als er niemand in de buurt is
Vind ik ook niet, maar dan moet hij hem zondag ook niet geven.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggen
Dit is toch geen penalty man, doe die Feyenoordbril eens af.
Hoi mijn naam is Rens en ik ga mijn avond besteden aan in een Feyenoord-topic discussiëren dat een penalty terecht niet gegeven is, ook al ben ik voor Ajax.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet elk contact is geoorloofdquote:Op donderdag 4 april 2019 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is wel de woede en intensheid die me doen denken aan 2010-11.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:45 schreef hhh38 het volgende:
Die halflege Kuip doet trouwens echt pijn aan m'n ogen. Je hoort alle stemmen op het veld gewoon
Dit is een openbaar forum.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoi mijn naam is Rens en ik ga mijn avond besteden aan in een Feyenoord-topic discussiëren dat een penalty terecht niet gegeven is, ook al ben ik voor Ajax.
Het is niet onmogelijk dat het buitenspel was, maar niet te beoordelen met de camerabeelden. Dus als de grensrechter geen buitenspelval constateert ben je toch uitgepraat? Maar nee.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie het buitenspel bij de 2-0 nog steeds niet eerlijk gezegd...
Die andere 2 beslissingen kan ik me wel in vinden.
Ja, misschien is het wel goed, maar ik betwijfel of het zin heeft als je al weet dat de twee belangrijkste pionnen van het sportieve deel van de club al vertrekkenquote:Op donderdag 4 april 2019 21:48 schreef Oldground het volgende:
[..]
Het is wel de woede en intensheid die me doen denken aan 2010-11.
Ik vind wegblijven als protest naar de knvb toe sowieso behoorlijk kansloos.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, misschien is het wel goed, maar ik betwijfel of het zin heeft als je al weet dat de twee belangrijkste pionnen van het sportieve deel van de club al vertrekken
Jawel, net als Hals die ook licht uit balans gebracht werdquote:Op donderdag 4 april 2019 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rens de Ajacied fietst de hele dag op een fiets zonder zadel en roept dan hard Aaajaks. Daarna vlucht hij weer naar binnen om bij mamma op schoot koekjes met melk te eten, gloeiend van trots.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoi mijn naam is Rens en ik ga mijn avond besteden aan in een Feyenoord-topic discussiëren dat een penalty terecht niet gegeven is, ook al ben ik voor Ajax.
Wat een leuk verhaaltje heb jij daar geschreven.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Rens de Ajacied fietst de hele dag op een fiets zonder zadel en roept dan hard Aaajaks. Daarna vlucht hij weer naar binnen om bij mamma op schoot koekjes met melk te eten, gloeiend van trots.
Doet geen pijn. Laat ze maar voelen wat de gevolgen zijn van zo'n slecht seizoen. Stelletje klaplopersquote:Op donderdag 4 april 2019 21:45 schreef hhh38 het volgende:
Die halflege Kuip doet trouwens echt pijn aan m'n ogen. Je hoort alle stemmen op het veld gewoon
Ik heb al een behoorlijke tijd geen wedstrijd van ze gezien maar wat zijn ze weer matig vanavond. Die opbouwquote:Op donderdag 4 april 2019 21:59 schreef Caland het volgende:
Wat is dat Heerenveen matig zeg
Ik snap niet dat @:rensajacied daar elke week naar kan kijken
Hij had Haps geel moeten geven voor dat theater.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef Luni het volgende:
Klein kut duwtje keurt hij de goal op af, dan moet je er ook een strafschop voor geven!
Het is Feyenoord. Dit wordt nog wel 2-2.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit moet je gewoon met 7-0 winnen
Dan moeten ze die ballen er zelf in gaan schieten, en van Beek maakt heus niet meer dan één eigen goalquote:Op donderdag 4 april 2019 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is Feyenoord. Dit wordt nog wel 2-2.
Ja, dat kan hijquote:Op donderdag 4 april 2019 22:14 schreef Haringkop het volgende:
Weet iemand eigenlijk of Larsson ook assists kan geven?
Wel typisch dat ie hem dan van rechts geeft, dan kan ie niet naar binnen kappen en schietenquote:Op donderdag 4 april 2019 22:16 schreef Haringkop het volgende:
Die vraag had ik gewoon half seizoen eerder moeten stellen
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 04-04-2019 om 22:40:449 - Steven Berghuis attempted nine shots & won possession 16 times v Heerenveen, both personal records in an Eredivisie game. Statement. reageer retweet
Tijd is tijd.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:03 schreef fetX het volgende:
Waarom floot Kuipers trouwens af toen Berghuis net een speler voorbij liep in het strafschopgebied?
Wat had je verwacht van iemand die vrouwen geen hand geeftquote:Op donderdag 4 april 2019 23:58 schreef dopemin het volgende:
Ayoub doet zich altijd degelijk voor als hij weet dat ie gefilmd wordt. Weet ie dat niet, gaat ie zijn teamgenoten uitschelden voor mongool.wat een sukkeltje, ook zsm afscheid van nemen.
We hebben hem in de Kuip bijzonder vaak tegen, maar dat zal ook wel toeval zijn, uit hebben we hem wel vaak mee. Meerendeel is correct volgens de regels maar daarom niet minder frustrerend, dat wachten op de VAR na een goal is hatelijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tijd is tijd.
Zou ik trouwens de enige zijn die het helemaal gehad heeft met die klote VAR? We hebben hem vaak tegen, maar ik heb sowieso het gevoel dat ze er helemaal in doorslaan.
Mwa, het is bij Feyenoord vaak een kwestie van inzet, discipline en de juiste mentaliteit. Deze ploeg heeft weinig karakter en vechtlust maar als ze er voor de verandering een keertje echt voor gaan zijn ze lang zo slecht niet. Maar ja, Feyenoord staat allang niet meer bekend om z'n werkvoetballers.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:04 schreef O_o_ het volgende:
Gefeliciteerd Feyecieden.
Had ook niemand verwacht toch.
Ja, vind ik ook vreemd ja. Net als Ajax in de CL met dat balletje over de zijlijn, als er geen 100% concreet beeld is dat het ongelijk bewijst, mag de VAR simpelweg niet ingrijpen. Dan blijft het op-één-lijn gewoon leidend, en zou het bij-twijfel-voordeel-naar-de-aanvaller gewoon moeten gelden. De grensrechter stond er prima voor, die had dan maar gewoon moeten vlaggen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:17 schreef fetX het volgende:
Wel vreemd dat de 'goal' van Berghuis wordt afgekeurd. Op basis van die beelden kun je dit toch helemaal niet zeker weten
Die we vervolgens weer verliezen. Tekenend voor dit seizoen.quote:
Dit is toch geen nieuws? Zijn huurcontract loopt af deze zomer.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:07 schreef Antaris het volgende:
Feyenoord roept Hansson terug.
Feyenoord roept huurling Hansson terug: "Binnenkort spreek ik met Stam"
Wat een domme post.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:46 schreef Red_85 het volgende:
'Het legioen is hondstrouw'
'Supporters komen altijd'
'kuip zit altijd vol!!'
'Nooit een kaart te krijgen!'
https://www.foxsports.nl/(...)-heerenveen-3048098/
Waarom is die 'nieuwe kuip' eigenlijk nodig als dat stadion voor de helft gevuld is?
Wel waarheid.quote:
Niet gezien gisteren als dat blauw? Waar waren de 'hondstrouwe' supporters?quote:
Die waren o.a. buiten het stadion. Er was een boycot namelijk, een vak zat dicht. En er waren wat lege plekken omdat het seizoen wel een beetje over is, niemand nog positief is, het op een donderdag avond is op een kut tijd als je met het OV komt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet gezien gisteren als dat blauw? Waar waren de 'hondstrouwe' supporters?
Waarom moet de competitie in april altijd worden afgeraffeld? Op een zondag zou De Kuip een stuk voller zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:46 schreef Red_85 het volgende:
'Het legioen is hondstrouw'
'Supporters komen altijd'
'kuip zit altijd vol!!'
'Nooit een kaart te krijgen!'
https://www.foxsports.nl/(...)-heerenveen-3048098/
Waarom is die 'nieuwe kuip' eigenlijk nodig als dat stadion voor de helft gevuld is?
Als je zegt dat het legioen hondstrouw is en er altijd is, moet je dat ook doen ook. Dat vakje van 1.200 niet welkome gasten, waren 'maar' 1.200, geen 20.000.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die waren o.a. buiten het stadion. Er was een boycot namelijk, een vak zat dicht. En er waren wat lege plekken omdat het seizoen wel een beetje over is, niemand nog positief is, het op een donderdag avond is op een kut tijd als je met het OV komt.
Misschien is het verstandiger niet na 1 wedstrijd zulke domme dingen te roepen maar op basis van een heel seizoen (waarin de toeschouwersaantallen ook wel terug zullen lopen, maar niet heel ver). Of nog beter; ga zeuren over verkochte seizoenskaarten zodra daar de aantallen van bekend zijn voor komend seizoen.
Oké.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je zegt dat het legioen hondstrouw is en er altijd is, moet je dat ook doen ook. Dat vakje van 1.200 niet welkome gasten, waren 'maar' 1.200, geen 20.000.
Dan moet larsson maar niet zo'n debiele duw geven. Is gewoon een overtreding en dus vrije trapquote:Op vrijdag 5 april 2019 08:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook vreemd ja. Net als Ajax in de CL met dat balletje over de zijlijn, als er geen 100% concreet beeld is dat het ongelijk bewijst, mag de VAR simpelweg niet ingrijpen. Dan blijft het op-één-lijn gewoon leidend, en zou het bij-twijfel-voordeel-naar-de-aanvaller gewoon moeten gelden. De grensrechter stond er prima voor, die had dan maar gewoon moeten vlaggen.
Even los staand van of het nou een duwtje of botsing was, vind ik die situatie met Larsson ook onzin, had echt helemaal niets met de aanval te maken. Op deze manier is elk echt elke corner ene penalty met "Ergens in de 16 was er contact tussen twee spelers"![]()
En het Haps-moment was vooral leuk voor in 't stadion, de sfeer laaide wel leuk op, ondanks dat ik ook dat geen penalty vond![]()
Verder was t een prima wedstrijd voor in zo een halfvolle kuip, tegen een slap Heerenveen. Overtuigend gewonnen, voldoende gecreëerd en weinig tot niets weggegeven. Check, klaar, op naar VVV.
OK, ik hap welquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dan moet larsson maar niet zo'n debiele duw geven. Is gewoon een overtreding en dus vrije trap
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
OK, ik hap wel
Ik denk dat ie 'm gewoon over 't hoofd zag en er tegenaan botste en toen van 'm af zette. Maar kun je voor fluiten ja, is een vreemde actie natuurlijk.
Maar heeft verder gewoon niets met de aanval te maken, is geen rood, en is dus raar om als var een doelpunt om af te keuren.
Die 85 staat zeker voor je IQ? Lees je gewoon even in en kom dan weer terug.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je zegt dat het legioen hondstrouw is en er altijd is, moet je dat ook doen ook. Dat vakje van 1.200 niet welkome gasten, waren 'maar' 1.200, geen 20.000.
Meerdere mensen hebben hun IQ in hun gebruikersnaam hier, dat is de mode. Scarface, JR, Scrummie, ze hebben allemaal hun IQ in hun gebruikersnaam staan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die 85 staat zeker voor je IQ? Lees je gewoon even in en kom dan weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Geweldig ook weer niet, maar ik vond het best wel leuk? Beetje ludiek, beetje prima.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:49 schreef Haringkop het volgende:
Ik stoor me wel aan die gasten die noodsignalen van gisteren helemaal geweldig vonden. Die gasten willen graag gehoord worden door de club, maar dan bereik je met je gedrag gisteren toch precies het tegenovergestelde?
Nog los daarvan dat vuurwerk op het veld gewoon kansloos is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |