Dat is het al. Zonde.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:41 schreef fetX het volgende:
Hou de eer toch lekker aan jezelf Gio. Wat een treurig einde wordt het zo.
Dit dus.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:43 schreef Haringkop het volgende:
‘Er hangt een negatieve sfeer rondom de club, die heeft invloed op de groep’
Hahaha, hoe zou het komen? Iets meer gevolg en oorzaak.
Log nou maar gewoon uit, je blijft maar domme dingen roepen.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:44 schreef Roland010 het volgende:
Van Geel moet vandaag nog stoppen, de nieuwe TD moet z'n tijd gaan krijgen voor de grootste schoonmaak uit de geschiedenis van de club.
Ja dat heeft echt zin. Zullen we eerst even uit gaan zoeken wie de opvolger wordt?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:44 schreef Roland010 het volgende:
Van Geel moet vandaag nog stoppen, de nieuwe TD moet z'n tijd gaan krijgen voor de grootste schoonmaak uit de geschiedenis van de club.
Krijg nou maar gewoon griep, je snapt er weinig van.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Log nou maar gewoon uit, je blijft maar domme dingen roepen.
Mag aannemen dat ze met AZ al bezig zijn.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat heeft echt zin. Zullen we eerst even uit gaan zoeken wie de opvolger wordt?
Eens.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:44 schreef Roland010 het volgende:
J(o) De Jong zal vast ergens begin komend seizoen met een of andere randdebiel aan komen zetten, die vervolgens een jaar lang de kutsmoes mag gebruiken dat ie te weinig tijd heeft gehad om een team te bouwen.quote:
Ferry de Haan of zo.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:37 schreef Roland010 het volgende:
[..]
J(o) De Jong zal vast ergens begin komend seizoen met een of andere randdebiel aan komen zetten, die vervolgens een jaar lang de kutsmoes mag gebruiken dat ie te weinig tijd heeft gehad om een team te bouwen.
Medicatie vergeten Roland?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:32 schreef Roland010 het volgende:
Die totale rust ook, dat is nog het ergste. De club leeft niet meer...
Begin er dan meequote:Op zondag 31 maart 2019 18:35 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wou je het ontkennen dan? Supporters, media: nergens begint de storm..
Ik geloof dat zowel de trainer als technisch directeur opstappen. Hoe noem je dat rustig?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:35 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Lol. De trainer gaat weg, de td gaat weg. Wat zou je nog meer willen?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:35 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Alles gericht op volgend seizoen.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef macca728 het volgende:
Toch is er wel veel berusting.
Trainer gaat zelf weg, had allang ontslagen moeten worden, td had allang ontslagen moeten worden, Jan de Jong is ook te licht.
fysiotherapeut moet wegquote:Op zondag 31 maart 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
Wat gaan jullie nu roepen na het vertrek van Van Geel?
De manier waarop het gaat wel ja. Rustig het seizoen afmaken, onder het mom 'toe aan een nieuwe uitdaging' en 'gezeur van klein groepje dat onterecht negatief is'. Terwijl we deze tijd NODIG hebben om radicaal te gaan hervormen. Zorg dat PEC en AZ hun mensen NU laten gaan, want nogmaals: na juli in alle rust gaan bouwen in alweer te laat.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof dat zowel de trainer als technisch directeur opstappen. Hoe noem je dat rustig?
Dit dus.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef macca728 het volgende:
Trainer gaat zelf weg, had allang ontslagen moeten worden, td had allang ontslagen moeten worden, Jan de Jong is ook te licht.
Ik kan me niet voorstellen dat hij het heel lang vol gaat houden bij Feyenoord.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:08 schreef Haringkop het volgende:
Jan de Jong is helemaal lachwekkend, heeft tot nu alleen maar complete onzin lopen verkondigen. Wat een clown is dat.
Wat wil je nog meerquote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef macca728 het volgende:
Ik wel helaas.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij het heel lang vol gaat houden bij Feyenoord.
Ergere uitstraling dan van der sarquote:Op zondag 31 maart 2019 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij het heel lang vol gaat houden bij Feyenoord.
Heeft Van Geel niet zelf de grootste schoonmaak uit de geschiedenis van de club uitgevoerdquote:Op zondag 31 maart 2019 16:44 schreef Roland010 het volgende:
Enorm onnodig puntverlies vandaag. Maar goed, beetje de rode draad van dit seizoen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Vermeer was lekker bezig vandaag.
Hij vertrekt 1 juli pas Frits.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
Onze infiltrant snoept aardig wat belangrijke punten af van Feyenoordquote:Op zondag 31 maart 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Vermeer was lekker bezig vandaag.
Toch moeten die zelf aangekondigde vertrekken geen vrijbrief worden. We hebben na de winterstop, geloof ik, pas 10 punten gehaald. Hoelang wordt er geaccepteerd dat we doormodderen omdat mensen zonodig door de voordeur moeten vertrekken. We liggen nu op een koers van 55-60 punten, zelfs een club als Utrecht komt ineens dichtbij..en dan kan je zomaar wel de play-offs in.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. De trainer gaat weg, de td gaat weg. Wat zou je nog meer willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |