Klopt maar er waren meerdere redenen voor Rowe te bedenken dat te doen, maar de geschiedenis heeft de sceptici ongelijk gegeven.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie had verwacht dat ie even een gat van 50 sec zou dichten?
Ja, voor de derde plaats.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Mike heeft een aardige sprint in de benen
Die hebben idd ook een prima sprint in de benenquote:Op zondag 31 maart 2019 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar beter dan Peto of Matteo?
Ik laat me graag verrassen overigensquote:Op zondag 31 maart 2019 16:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hebben idd ook een prima sprint in de benen
Ja dus.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:07 schreef TheArt het volgende:
Zal je zien dat Direct Energie zo Gaudin en Turgis op kop gaat zetten om Petit te laten sprinten
Daar gaat Gaudin alquote:Op zondag 31 maart 2019 16:07 schreef TheArt het volgende:
Zal je zien dat Direct Energie zo Gaudin en Turgis op kop gaat zetten om Petit te laten sprinten
Dat wordt een fantastische 9e plek.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:07 schreef TheArt het volgende:
mits groenewegen niet in koers isquote:Op zondag 31 maart 2019 16:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Massasprinten zouden ze moeten verbieden in de wielrennerij, verneukt heel de koers
Ik mik op 16:46.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat zou het zijn als Mathieu straks de sprint wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |