Iedereen? Stybar de Kemmel op laten vlammen lijkt me verstandiger.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:42 schreef TheArt het volgende:
Ik neem aan dat Deceuninck alles zet op het binnen boord houden van Viviani om vervolgens na de Kemmel iedereen op kop te zetten.
Iedereen ... ik denk dat Viviani zelf ook op kop moet gaan rijden.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:42 schreef TheArt het volgende:
Ik neem aan dat Deceuninck alles zet op het binnen boord houden van Viviani om vervolgens na de Kemmel iedereen op kop te zetten.
Iedereen=Gilbert, Lampaert en Stybar. Ze hebben weinig keus.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen ... ik denk dat Viviani zelf ook op kop moet gaan rijden.
Alleen Stybar, Lampaert en Gilbert zitten nog in het peloton.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:42 schreef TheArt het volgende:
drugs...quote:
Een slachtveld zelfs.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Slechts 36 finishers in de Kattekoers. Slachtveld.
Ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zit je nu m'n quotes aan te passen?
Van Gestel.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:49 schreef Steven184 het volgende:
Welke Topsport Vlaanderen dude gaat daar nog zo kwiek mee?
Da's logisch maar wel jammer.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wout gaat niet rijden natuurlijk.
Gezien het kleine peloton is dat zeker erg knap.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:56 schreef TheArt het volgende:
Vermeersch is hier ook bijzonder sterk bezig.
Gianni heeft al vaker mooie dingen laten zien op de weg. Terwijl hij er in het veld nooit aan te pas komt.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gezien het kleine peloton is dat zeker erg knap.
Pas z'n derde wedstrijd van het wegseizoen.
Onterecht, ik ben de Kauwer nu al weer zat.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:57 schreef De_Verschoppeling het volgende:
De Cauwer is klaar met het veldrijgeouwehoer van Michel.
Terecht.
Paul zit op de motor neem ik aan.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Onterecht, ik ben de Kauwer nu al weer zat.
Geef mij de Paul maar weer terug.
Herijgers is een engerdquote:Op zondag 31 maart 2019 15:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Poll en Michel is een gouden duoquote:Op zondag 31 maart 2019 15:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zijn seksueel aandoende analyses over renstersquote:
Kan hem geen ongelijk geven, kan ook niet neutraal naar Jolanda Neff kijken.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Zijn seksueel aandoende analyses over rensters
De Belgische Lotto zal er slecht van slapen dat ze niet daadkrachtiger zijn geweest.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:01 schreef Mykonos het volgende:
Tering wat is Wout goed zeg tot nu toe op de weg dit jaar.
En Mooie Maurio wint.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Landa heeft het niet voor elkaar gekregen om Hamilton te lossen in Coppi e Bartali, matig.
Vraag me af of ze erbij komen. Zdenek moet alles doen, Wout gaat niet rijden en Kristoff is opquote:Op zondag 31 maart 2019 16:03 schreef De_Nater het volgende:
Als Van Aert erbij komt dan heeft Jumbo écht hele goede papieren
Dan moeten ze het wel heel slim spelen, want in de sprint gaan ze het niet redden tegen Kristoff, Sagan en Trentin.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:03 schreef De_Nater het volgende:
"De koers is van ons."quote:Op zondag 31 maart 2019 16:03 schreef De_Nater het volgende:
Wie had verwacht dat ie even een gat van 50 sec zou dichten?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie riep hier trouwens ook alweer dat de actie van Rowe dom was?
Maar beter dan Peto of Matteo?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Mike heeft een aardige sprint in de benen
Klopt maar er waren meerdere redenen voor Rowe te bedenken dat te doen, maar de geschiedenis heeft de sceptici ongelijk gegeven.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie had verwacht dat ie even een gat van 50 sec zou dichten?
Ja, voor de derde plaats.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Mike heeft een aardige sprint in de benen
Die hebben idd ook een prima sprint in de benenquote:Op zondag 31 maart 2019 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar beter dan Peto of Matteo?
Ik laat me graag verrassen overigensquote:Op zondag 31 maart 2019 16:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hebben idd ook een prima sprint in de benen
Ja dus.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:07 schreef TheArt het volgende:
Zal je zien dat Direct Energie zo Gaudin en Turgis op kop gaat zetten om Petit te laten sprinten
Daar gaat Gaudin alquote:Op zondag 31 maart 2019 16:07 schreef TheArt het volgende:
Zal je zien dat Direct Energie zo Gaudin en Turgis op kop gaat zetten om Petit te laten sprinten
Dat wordt een fantastische 9e plek.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:07 schreef TheArt het volgende:
mits groenewegen niet in koers isquote:Op zondag 31 maart 2019 16:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Massasprinten zouden ze moeten verbieden in de wielrennerij, verneukt heel de koers
Ik mik op 16:46.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat zou het zijn als Mathieu straks de sprint wint
Eensquote:Op zondag 31 maart 2019 16:15 schreef TheArt het volgende:
Ze gaan heus wel terugkomen gezien de renners die achtervolgen.
Heeft Jumbo-Visma tegenwoordig andere banden? Voor mijn gevoel rijden ze een stuk minder lek dan een paar jaar terug.quote:
Zal wel voor Debusschere zijn.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Haller gaat ook zo mee op kop rijden voor niemand.
Yep, Gilbert en Stybar kunnen dit onmogelijk controlerenquote:Op zondag 31 maart 2019 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
2 man is wel weinig. Zie het wel gebeuren dat er mensen gaan wegspringen dan moet Elia zelf reageren
Ze hebben weinig keus. Het is de enige kans voor ze om nog te winnen.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
2 man is wel weinig. Zie het wel gebeuren dat er mensen gaan wegspringen dan moet Elia zelf reageren
Zenden liever schaatsen uit waar geen hont naar kijktquote:Op zondag 31 maart 2019 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NOS zendt heel weinig wielrennen uit
Volgens mij al jaren Vittoria.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft Jumbo-Visma tegenwoordig andere banden? Voor mijn gevoel rijden ze een stuk minder lek dan een paar jaar terug.
Ook geen sport.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zenden liever schaatsen uit waar geen hont naar kijkt
Die gaat nog wel in de aanval.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:21 schreef Aguero het volgende:
Gaat onze Mathieu op zijn sprint vertrouwen of zelf nog een keer springen?
Hij gaat springen en wordt teruggehaald en wint vervolgens de sprintquote:Op zondag 31 maart 2019 16:21 schreef Aguero het volgende:
Gaat onze Mathieu op zijn sprint vertrouwen of zelf nog een keer springen?
ditquote:Op zondag 31 maart 2019 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij gaat springen en wordt teruggehaald en wint vervolgens de sprint
Niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
5 man Jumbo. Hoe gaan ze dit uitspelen
Addy’s Droomplan gaat zich zo ontvouwenquote:Op zondag 31 maart 2019 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sprint aantrekken voor ons Danny lijkt me.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan zesde wordenquote:Op zondag 31 maart 2019 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sprint aantrekken voor ons Danny lijkt me.
Dan maar aantrekken voor Mathieu.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan zullen ze t niet voor hem aantrekken
Hij moet. Of Nando is te eerlijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:32 schreef Slobeend het volgende:
Benieuwd of Kristoff zo zin heeft om de sprint aan te trekken.
Doet AdrieGod toch beter.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Is gewoon een loterij dit, winnen is mazzel hebben.
Waardeloos parcours ook, niet selectief genoeg
Darten was tenminste snel klaar.quote:
Zoals gezegd, dat gaan die lamzakken net niet reddenquote:
Dan gaat Max los natuurlijkquote:
Het altijd onsympathieke PSV komt op bezoek in Amsterdamquote:
Je kunt toch best tien minuten missen van die wedstrijd?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Het altijd sympathieke PSV komt op bezoek in Amsterdam
Gohquote:
Zegt wel iets over het niveau ook als die dikke gewoon mee kan komen.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:38 schreef Szura het volgende:
Die dikke Kristoff zit daar nog steeds wind te vangen
Neuh, dit circuit is inhalen wel wat makkelijkerquote:Op zondag 31 maart 2019 16:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Rijdt nog wel 1,5 uur lang stationair z'n zelfde slaapverwekkende rondjes
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
Kom op jongens, die laatste 6 kilometer is toch veel spannender dan dat waardeloze spel van een psv-ajax
Het is Ajax - PSVquote:Op zondag 31 maart 2019 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
Kom op jongens, die laatste 6 kilometer is toch veel spannender dan dat waardeloze spel van een psv-ajax
Ga lekker je magnetronmaaltijd opeten vlegelquote:Op zondag 31 maart 2019 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe weinig ik me met VBL bezig houdt
Omloop het Volk > GWquote:Op zondag 31 maart 2019 16:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou een stunt zijn als Langeveld alsnog een klassieker wint
niet vandaag, ik ben thuis en ik ga koken, o.a. spinazie. Nu eet ik druiven.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker je magnetronmaaltijd opeten vlegel
Sowquote:Op zondag 31 maart 2019 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
FIETSEN VOOR JE GELD STELLETJE DIKNEKKEN
plausibel !quote:Op zondag 31 maart 2019 16:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik geloof geen woord van wat Renaat zegt. Dan zou de altijd sympathieke Matxin er in vier maanden tijd een bonk verstand ingeslagen hebben en dat lijkt me erg sterk. Niet beter kunnen is een stuk plausibeler.
Bauerquote:Op zondag 31 maart 2019 16:42 schreef Max23 het volgende:
Wie is de 4e renner? De Noor, Sebas, Gilbert en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |