quote:
OP bedoel je.quote:
Dit was toch wel zo fantastisch.quote:
Dit is precies waarom ik van deze heren houd. Top Gear zal nooit meer dit niveau bereiken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:55 schreef ssebt het volgende:
[..]
Dit was toch wel zo fantastisch.
Mijmerend en dagdromend over hoe hij zijn collega bijna had vermoord *neemt slokje wijn*.
En de meeste fans denken "die kansen had je moeten grijpen!"quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:55 schreef ssebt het volgende:
[..]
Dit was toch wel zo fantastisch.
Mijmerend en dagdromend over hoe hij zijn collega bijna had vermoord *neemt slokje wijn*.
Ja die staat ook al een tijdje klaar in mijn downloads.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:29 schreef TjjWester het volgende:
Ik lees op wiki dat er nog een 14e aflevering komt, een ford special.
Die komt de 12e toch pas? Of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja die staat ook al een tijdje klaar in mijn downloads.
Topaflevering trouwens. Genoten.
Ja maar ik zie ze al wel klaar staan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die komt de 12e toch pas? Of heb ik iets gemist?
Ik had gerekend op 13 afleveringen.
* SiGNe is een dagje eerder en downloadt 't gewoon in 1080pquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Slashme is blij dat Slashme gewoon Amazon prime heeft
twitter:ManFrom2100 twitterde op donderdag 11-04-2019 om 20:06:12 @JeremyClarkson HOLD ON A MINUTE THERE JEZZA, "last in the current series". CURRENT? Does that mean that there MAY (no punt here) be a 4th series? Please please please say it MAY be true. I'd settle for just 'maybe' 🥺🙏 https://t.co/BukRkES7Ps reageer retweet
twitter:JeremyClarkson twitterde op donderdag 11-04-2019 om 20:38:02 @ManFrom2100 Mate. It’s definitely true. Start filming it in June. reageer retweet
Misleidende titel, hij heeft het helemaal niet over wat hij van het nieuwe top Gear vind, hij lachte ze alleen maar uit om de kijkcijfers.quote:
Hij laat daarmee toch blijken wat hij van het nieuwe top gear vindt?quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Misleidende titel, hij heeft het helemaal niet over wat hij van het nieuwe top Gear vind, hij lachte ze alleen maar uit om de kijkcijfers.
En hij wenste ze ook niets goeds zoals Hammond en May wel deden.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:09 schreef ssebt het volgende:
[..]
Hij laat daarmee toch blijken wat hij van het nieuwe top gear vindt?
Ik snap niet waarom mensen persee het nieuwe top gear willen vergelijken met het oude! Het oude is weg en zal nooit meer terug komen!quote:Op woensdag 17 april 2019 18:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
En hij wenste ze ook niets goeds zoals Hammond en May wel deden.
Ik vond de laatste series ook best vermakelijk hoor, ben ook wel benieuwd naar de nieuwe presentatoren!quote:Op woensdag 17 april 2019 18:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen persee het nieuwe top gear willen vergelijken met het oude! Het oude is weg en zal nooit meer terug komen!
Als je topgear rationeel beoordeeld kan ik tot geen andere conclusie komen dat de drie heren een goed en vermakelijk programma neerzetten. Kijkcijfers zijn niet alles!
Ik keek geen Top Gear, ik keek JC, Hamster en May.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen persee het nieuwe top gear willen vergelijken met het oude! Het oude is weg en zal nooit meer terug komen!
Als je topgear rationeel beoordeeld kan ik tot geen andere conclusie komen dat de drie heren een goed en vermakelijk programma neerzetten. Kijkcijfers zijn niet alles!
Ja, dit.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik keek geen Top Gear, ik keek JC, Hamster en May.
Ze zijn alleen slecht in het casten van hosts en ze moeten ook niet forceren om de Jeremy, James en Richard-formule te klonen. Ik geniet altijd van Chris Harris, die op YouTube al z'n eigen ding deed onder 'Chris Harris on Cars' en nu op het Top Gear YouTube-kanaal soortgelijke content heeft met 'Chris Harris Drives'-segmenten. Geef hem vrijspel om een programma te maken en 't komt wel goed. Maar a.u.b. geen Matt LeBlanc-toestanden meer, cringelevel is over 9000!!1! Ben benieuwd hoe het vanaf nu wordt.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vond de laatste series ook best vermakelijk hoor, ben ook wel benieuwd naar de nieuwe presentatoren!
https://variety.com/2019/(...)in-japan-1203159923/quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:49 schreef qu63 het volgende:
James gaat iets doen voor Amazon?
(@ 0:22-0:30)
Nooit meer iets van gehoord.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:08 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
https://variety.com/2019/(...)in-japan-1203159923/
De serie 'Our man in Japan" dus.
En voor de mensen zonder FB:quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:10 schreef Sebastiaan92 het volgende:
13 dec komt de eerste special!
https://www.facebook.com/thegrandtour/videos/418728762131988/
Briljant..quote:
He back:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |