Heb je nu al de eerste episode gekeken dan?quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heel eerlijk, ik keek topgear en grand tour voor Hammond, May én Clarkson.
En niet voor niets zijn er veel reruns van topgear met deze drie.
Dankzij de leeftijd van de heren deden ze geen speciale dingen meer, ze zijn te bekend om specials nog te filmen. Woke heeft Clarkson gesloopt. Ze spelen op safe, het was dull geworden.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
TV programma’s gescript? Oh dear. Bedoel je dat programma’s als Wedden Dat ook nep waren? (Sarcasme)
We hebben een kenner hierquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:01 schreef Hyperdude het volgende:
Tijd van Top Gear is wmb. wel voorbij. Kijk liever niche vermaak op YT bv. Davide Cironi die door de bergen scheurt in een Miura, F40 of gare Alfetta
Toch hoor ik heel veel mensen erover en zijn erg positief, maar ik weiger het ook te kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2026 12:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoef dit niet te zien om te weten dat het kut is. Amazon ruikt poen want er zijn genoeg hersenlozen die naar een goedkope kopie gaan zitten turen.
Heftig om zo negatief in het leven te staan. Ik heb eerste seizoen gebinged en vond het leuker dan de Grand Tours van die oude boomers.quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoef dit niet te zien om te weten dat het kut is. Amazon ruikt poen want er zijn genoeg hersenlozen die naar een goedkope kopie gaan zitten turen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |