abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 september 2026 @ 10:54:34 #26
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221729104
Heel eerlijk, ik keek topgear en grand tour voor Hammond, May én Clarkson.
En niet voor niets zijn er veel reruns van topgear met deze drie.
pi_221729117
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 10:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heel eerlijk, ik keek topgear en grand tour voor Hammond, May én Clarkson.
En niet voor niets zijn er veel reruns van topgear met deze drie.
Heb je nu al de eerste episode gekeken dan?

Hammond/May/Clarkson was om eerlijk te zijn de laatste jaren en onder Amazon veel te gescript, bijna alles was nep. Alle teksten vooraf bedacht. Ze molken het letterlijk uit. Ik deel het met je dat ze legendarisch zijn.

Alle 3 hebben nu allemaal hun eigen show of dingen. Let it go, zelfs Clarkson kan denk ik genieten van wat de nieuwe 3 neerzetten.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 5 september 2026 @ 11:01:03 #28
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221729129
TV programma’s gescript? Oh dear. Bedoel je dat programma’s als Wedden Dat ook nep waren? (Sarcasme)
pi_221729158
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 11:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
TV programma’s gescript? Oh dear. Bedoel je dat programma’s als Wedden Dat ook nep waren? (Sarcasme)
Dankzij de leeftijd van de heren deden ze geen speciale dingen meer, ze zijn te bekend om specials nog te filmen. Woke heeft Clarkson gesloopt. Ze spelen op safe, het was dull geworden.

Natuurlijk is het gescript, maar met deze 3 heren zal je veel meer onverwachte dingen tegenkomen dan die 3 oude boomers.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator vrijdag 11 september 2026 @ 16:46:52 #30
18653 crew  D.
pi_221772176
Ik moet erg wennen aan die 'trainguy', met zijn kinderkapsel, zijn misstaande oorringetje, en hoe ongemakkelijk hij er met hangende handjes bij staat :Y
  maandag 14 september 2026 @ 21:55:50 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221793517
2e aflevering gezien. Die automaat in Singapore. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221798010
Drie nieuwe gezichten is even wennen, maar het is verder gewoon wat je van The Grand Tour kan verwachten. Met drie afleveringen achter de rug denk ik dat ik wel aan dit nieuwe drietal kan wennen :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221798274
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 10:01 schreef Hyperdude het volgende:
Tijd van Top Gear is wmb. wel voorbij. Kijk liever niche vermaak op YT bv. Davide Cironi die door de bergen scheurt in een Miura, F40 of gare Alfetta
We hebben een kenner hier _O_

Andere goede YT kanalen:
Ben Collins (aka The Stig)
Henry Catchpole (Hagerty / Carfection / EVO)
Chris Harris
"Common sense is not so common" --Voltaire
  vrijdag 25 september 2026 @ 12:29:31 #34
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221854472
Ik hoef dit niet te zien om te weten dat het kut is. Amazon ruikt poen want er zijn genoeg hersenlozen die naar een goedkope kopie gaan zitten turen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 25 september 2026 @ 12:32:26 #35
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221854492
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 12:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoef dit niet te zien om te weten dat het kut is. Amazon ruikt poen want er zijn genoeg hersenlozen die naar een goedkope kopie gaan zitten turen.
Toch hoor ik heel veel mensen erover en zijn erg positief, maar ik weiger het ook te kijken :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221854501
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 12:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Heftig om zo negatief in het leven te staan. Ik heb eerste seizoen gebinged en vond het leuker dan de Grand Tours van die oude boomers.

Maarja oude boomers herkennen zichzelf niet meer in deze generatie van hosts, wat deels te begrijpen is omdat dit generatiekloof is.

Maar waarom je dan moet afgeven, is nergens voor nodig toch? Zijn miljoenen mensen die dit heel leuk vinden of gaan vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')