Ik heb Sporza aanstaan. Wielrennen is echter geen prioriteit voor mij in het leven. Dat geldt niet voor jou, dat weet ik. Jij leeft voor Colombianen, jij rent van school naar huis om koers te zien. Ik niet, beste jongen. Ik niet.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou ik 20 ekkies uitgeven aan iets wat ik niet per se nodig heb? Ik ben geen Johan Cruijff die op straat mensen voor de gein geld toestopt, gekkie.
quote:Op zondag 31 maart 2019 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb Sporza aanstaan. Wielrennen is echter geen prioriteit voor mij in het leven. Dat geldt niet voor jou, dat weet ik. Jij leeft voor Colombianen, jij rent van school naar huis om koers te zien. Ik niet, beste jongen. Ik niet.
Je maakt het er echt niet beter op.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb Sporza aanstaan. Wielrennen is echter geen prioriteit voor mij in het leven. Dat geldt niet voor jou, dat weet ik. Jij leeft voor Colombianen, jij rent van school naar huis om koers te zien. Ik niet, beste jongen. Ik niet.
Jij hebt de Ronde v Catalonië dus gemist, want die was alleen bij Eurosport voor zover ik weet.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We hebben geen glazen bol. Maar je kan beter nu gaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
Is het de volle komende 85km koers, of is er een moment dat het veilig is om naar de appie te gaan? Ben ik een kwartier mee bezig denk ik, max
Daar hebben we er best veel van in Nederlandquote:Op zondag 31 maart 2019 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Goethem is een parodie op een wielrenner.
Moet ik hierop happen?quote:
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga je nu even naar Jumbo?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
ff in de auto van jumbo viesma kijken, leuk hoor
Geen prioriteit =/= iets niet leuk vinden.quote:
Nee, ik heb hier de appie en de vomar echt naast elkaar zitten, als ik goedkoop wil doen ga ik wel naar de vomar, maar ik zweer bij de appie.quote:
Jammer dat ik het zo te verduren krijg terwijl ik je de afgelopen weken op andere gebieden gespaard hebquote:
Ja, nee, dit is niet leuk.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:52 schreef Pistolero het volgende:
Ondertussen bij de beloften op 20km van de streep:"
7 coureurs en tête : Jonas RUTSCH (Allemagne), Jens REYNDERS (Belgique), Robert SCOTT (Grande-Bretagne), James FOUCHÉ (Nouvelle-Zélande), Tobias S. FOSS, Andreas LEKNESSUND (Norvège), Cédric BEULLENS (Cycling Vlaanderen);
à 38", Thomas PIDCOCK (Grande-Bretagne), Jonas CASTRIQUE (Wallonie);
à 1', Nicolas DEBEAUMARCHÉ (France)
Geen Deentjes?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:52 schreef Pistolero het volgende:
Ondertussen bij de beloften op 20km van de streep:"
7 coureurs en tête : Jonas RUTSCH (Allemagne), Jens REYNDERS (Belgique), Robert SCOTT (Grande-Bretagne), James FOUCHÉ (Nouvelle-Zélande), Tobias S. FOSS, Andreas LEKNESSUND (Norvège), Cédric BEULLENS (Cycling Vlaanderen);
à 38", Thomas PIDCOCK (Grande-Bretagne), Jonas CASTRIQUE (Wallonie);
à 1', Nicolas DEBEAUMARCHÉ (France)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |