Daar hebben we er best veel van in Nederlandquote:Op zondag 31 maart 2019 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Goethem is een parodie op een wielrenner.
Moet ik hierop happen?quote:
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb Sporza aanstaan. Wielrennen is echter geen prioriteit voor mij in het leven. Dat geldt niet voor jou, dat weet ik. Jij leeft voor Colombianen, jij rent van school naar huis om koers te zien. Ik niet, beste jongen. Ik niet.
Ga je nu even naar Jumbo?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
ff in de auto van jumbo viesma kijken, leuk hoor
Geen prioriteit =/= iets niet leuk vinden.quote:
Nee, ik heb hier de appie en de vomar echt naast elkaar zitten, als ik goedkoop wil doen ga ik wel naar de vomar, maar ik zweer bij de appie.quote:
Jammer dat ik het zo te verduren krijg terwijl ik je de afgelopen weken op andere gebieden gespaard hebquote:
Ja, nee, dit is niet leuk.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:52 schreef Pistolero het volgende:
Ondertussen bij de beloften op 20km van de streep:"
7 coureurs en tête : Jonas RUTSCH (Allemagne), Jens REYNDERS (Belgique), Robert SCOTT (Grande-Bretagne), James FOUCHÉ (Nouvelle-Zélande), Tobias S. FOSS, Andreas LEKNESSUND (Norvège), Cédric BEULLENS (Cycling Vlaanderen);
à 38", Thomas PIDCOCK (Grande-Bretagne), Jonas CASTRIQUE (Wallonie);
à 1', Nicolas DEBEAUMARCHÉ (France)
Geen Deentjes?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:52 schreef Pistolero het volgende:
Ondertussen bij de beloften op 20km van de streep:"
7 coureurs en tête : Jonas RUTSCH (Allemagne), Jens REYNDERS (Belgique), Robert SCOTT (Grande-Bretagne), James FOUCHÉ (Nouvelle-Zélande), Tobias S. FOSS, Andreas LEKNESSUND (Norvège), Cédric BEULLENS (Cycling Vlaanderen);
à 38", Thomas PIDCOCK (Grande-Bretagne), Jonas CASTRIQUE (Wallonie);
à 1', Nicolas DEBEAUMARCHÉ (France)
Je moet nu gaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier de appie en de vomar echt naast elkaar zitten, als ik goedkoop wil doen ga ik wel naar de vomar, maar ik zweer bij de appie.
quote:Op zondag 31 maart 2019 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier de appie en de vomar echt naast elkaar zitten, als ik goedkoop wil doen ga ik wel naar de vomar, maar ik zweer bij de appie.
Rustig Johnny.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:54 schreef Szura het volgende:
Wat moeten die inspiratieloze beelden uit de wagens toevoegen?
Mja dan noem je een karakter, tot nu toe heb ik alleen maar charismaloze droogneukers in beeld gezien.quote:
is toch mooi man.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:54 schreef Szura het volgende:
Wat moeten die inspiratieloze beelden uit de wagens toevoegen?
Trambaan A12. Ja graag!quote:Op zondag 31 maart 2019 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verandering = veel beloven weinig doen
En dan te bedenken dat er mensen zijn die veldrijden niet serieus nemen.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schitterend om Wout en Mathieu ook in zo'n veld te zien domineren
Lachwekkende figuren vind ik datquote:Op zondag 31 maart 2019 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen zijn die veldrijden niet serieus nemen.
Folklore.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen zijn die veldrijden niet serieus nemen.
Haha, ziedend.quote:
Eerder een pilletje erin gemikt vanochtendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |