Lul.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt ik wist dat je m zou waarderen.
Ik heb er ook geen vertrouwen in.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee nog niet al is het tegen PSV bijna altijd kut
Wat er ook gebeurd WE GAAN MET ZN ALLEN 90 MINUTEN STAANquote:Op zondag 31 maart 2019 10:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk denkt ajax er ook zo over
In minuut 75 zijn ze zal weg, om de file te vermijdenquote:Op zondag 31 maart 2019 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurd WE GAAN MET ZN ALLEN 90 MINUTEN STAAN
de spelers hebben er altijd wat teveel vertrouwen inquote:Op zondag 31 maart 2019 10:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stel maar een weddenschap voor.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SOW
dit zijn de uitspraken
Durf je hier ook een weddenschap aan te plakken?
Als 10-0 neem ik voor de rest van mn leven een Ajax UIquote:
Niet van jou verwacht dit knutquote:Op zondag 31 maart 2019 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
VERGEET NIET MEE TE ZINGEN ALS DE F-SIDE EEN LIEDJE INZET!!!!!1
Deal.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als 10-0 neem ik voor de rest van mn leven een Ajax UI
Als niet dan jij 1 maand een mathieu van der poel ui
Mwa. De selectie heeft er eigenlijk altijd wel vertrouwen in.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar jij rest van je leven en hij 1 maandquote:Op zondag 31 maart 2019 10:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als 10-0 neem ik voor de rest van mn leven een Ajax UI
Als niet dan jij 1 maand een mathieu van der poel ui
Veel plezier alvast en succes!(met het zuipen uiteraard)quote:Op zondag 31 maart 2019 10:54 schreef Tjacka het volgende:
Ga denk ik zo maar onder de gieter en richting de stad.
Have fun. Ik hoop op winst voor Ajax.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:54 schreef Tjacka het volgende:
Dat zijn de odds in dit geval .quote:Op zondag 31 maart 2019 10:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar jij rest van je leven en hij 1 maand
hij heeft meer vertrouwen in PSV dan in Feyenoordquote:Op zondag 31 maart 2019 10:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar jij rest van je leven en hij 1 maand
Dat is coulantquote:Op zondag 31 maart 2019 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk![]()
10-1 of 10-2 accepteer ik ook natuurlijk. Als ze de 10 maar halen.
Jaquote:Op zondag 31 maart 2019 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft meer vertrouwen in PSV dan in Feyenoord
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Have fun. Ik hoop op winst voor Ajax.
Ja liever niet graagquote:Op zondag 31 maart 2019 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk![]()
10-1 of 10-2 accepteer ik ook natuurlijk. Als ze de 10 maar halen.
Leidseplein?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:54 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel plezier alvast en succes!(met het zuipen uiteraard)
Niet zo lastig tegenwoordigquote:Op zondag 31 maart 2019 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft meer vertrouwen in PSV dan in Feyenoord
Laten we het hopen maatquote:Op zondag 31 maart 2019 10:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt.
Jij succes met de wedstrijd. Geniet van het succes vandaag.
Om het een beetje spannend te houden vooral. Maar ook omdat ik de titel meer gun aan ajax.quote:
Baas.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Om het een beetje spannend te houden vooral. Maar ook omdat ik de titel meer gun aan ajax.
deze moet ik even inlijstenquote:Op zondag 31 maart 2019 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Om het een beetje spannend te houden vooral. Maar ook omdat ik de titel meer gun aan ajax.
Lekker man, veel plezier. Ik ga naar De Pijp.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar Emmelot of zeevaart vriend.
Bedankt voor je supportquote:Op zondag 31 maart 2019 11:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hup PSV vanmiddag.
Maar ik denk dat ik Liverpool - Spurs ga kijken.
Haha madquote:Op zondag 31 maart 2019 11:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt voor je support
Kunnen anderen van leren(@:haags)
Ajax heeft voor het eerst ooit wel enkele sympathieke spelers.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is vooral weer een keer hard nodig en niet eens voor het geldquote:Op zondag 31 maart 2019 11:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou een kampioenschap van Ajax ook wel leuk vinden en dan bekertje winnen. Erik ten Hag is dan de succesvolste trainer in 10 jaar.
Dat is nu ook wel beter bereikbaar om daarna naar de ArenA te gaan he.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lekker man, veel plezier. Ik ga naar De Pijp.
wel benieuwd hoe zijn kater de dag erna zou klinkenquote:Op zondag 31 maart 2019 11:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou een kampioenschap van Ajax ook wel leuk vinden en dan bekertje winnen. Erik ten Hag is dan de succesvolste trainer in 10 jaar.
Waar ga jij kijken DP? Of kies je voor Gent Welvegemquote:Op zondag 31 maart 2019 11:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wel benieuwd hoe zijn kater de dag erna zou klinken
Wevelgemquote:Op zondag 31 maart 2019 11:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar ga jij kijken DP? Of kies je voor Gent Welvegem
Lekkere retweet van CR7 maatquote:Op zondag 31 maart 2019 11:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wel benieuwd hoe zijn kater de dag erna zou klinken
Het was lastig kiezen maar ga denk toch PSV kijkenquote:Op zondag 31 maart 2019 11:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar ga jij kijken DP? Of kies je voor Gent Welvegem
Ja maar waar?quote:Op zondag 31 maart 2019 11:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was lastig kiezen maar ga denk toch PSV kijken
Genot.quote:Op zondag 31 maart 2019 07:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb zin om Gent-Wevelgem te kijken. Hopelijk gaat het nog mokerhard waaien zodat we deze koers over een jaar of 3 terugkijken @:Rellende_Rotscholier
Lekker he. Beter houden we het zo.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond om 20.13 donker. YaaY
Super chill in de winter ookquote:Op zondag 31 maart 2019 11:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lekker he. Beter houden we het zo.
Tot en met 2021 zeker.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lekker he. Beter houden we het zo.
Karma.quote:
Uh ja oke.quote:
Doe eens even rustig. Ik dacht dat we maten waren.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh ja oke.
Lees de OP dan iedereen zit er klaar voor man![]()
![]()
Als je zulke statements maakt zorg dan dat ze ook op waarheid berusten.
Dat zeker maat.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe eens even rustig. Ik dacht dat we maten waren.
Zou je ook moeten proberen, wie weet win je dan nog eens watquote:Op zondag 31 maart 2019 12:21 schreef Tjacka het volgende:
Wel grappig dat alle Feyenoorders nu ineens fan van b sporten geworden zijn.
"ineens"quote:Op zondag 31 maart 2019 12:21 schreef Tjacka het volgende:
Wel grappig dat alle Feyenoorders nu ineens fan van b sporten geworden zijn.
Het schaatsseizoen is toch over.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je ook moeten proberen, wie weet win je dan nog eens wat
quote:Op zondag 31 maart 2019 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Knut geeft toe dat fietsen een b sport is.
Duurt nog wel even hoor. Ze moeten nog sexen en daarna duurt het nog zo'n 4 maanden. Dus ergens augustus/september.quote:
de NLers heersen daar toch wel?quote:Op zondag 31 maart 2019 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Donder aub even op met vrouwenwielrennen
Balen manquote:Op zondag 31 maart 2019 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duurt nog wel even hoor. Ze moeten nog sexen en daarna duurt het nog zo'n 4 maanden. Dus ergens augustus/september.
Dat wel ja.quote:
Dat niveau komt wel dichtbij Feyenoord anders.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar de Nederlandse vrouwen winnen ook in het voetbal, dat is voor mij geen reden om er daadwerkelijk naar te kijken.
Kunnen beter in wielrennen sc gaan zitten danquote:Op zondag 31 maart 2019 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Knut en Caland gaan liever b sporten kijken.
Ja, aan andere kant hebben we wat tijd om alle spullen te verzamelen en huis hond-klaar maken.quote:
curlingquote:Op zondag 31 maart 2019 12:31 schreef Saind het volgende:
Echt de enige vrouwensport met bestaansrecht op tv is beachvolleybal
Ik heb weinig met honden maar dit zijn godverdomme mooie hondenquote:Op zondag 31 maart 2019 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, aan andere kant hebben we wat tijd om alle spullen te verzamelen en huis hond-klaar maken.
Moet je deze kijken Caland de vader van de moeder van mijn hond die komt nog echt uit Japan
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
Wat een koning he?
maar dat heeft ook geen sportieve reden, ritmische gymnastiek vind ik wat dat betreft ook niet verkeerdquote:Op zondag 31 maart 2019 12:31 schreef Saind het volgende:
Echt de enige vrouwensport met bestaansrecht op tv is beachvolleybal
Dat zijn altijd van die graatmagere meisjesquote:Op zondag 31 maart 2019 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat heeft ook geen sportieve reden, ritmische gymnastiek vind ik wat dat betreft ook niet verkeerd
die zijn meestal 14quote:Op zondag 31 maart 2019 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat heeft ook geen sportieve reden, ritmische gymnastiek vind ik wat dat betreft ook niet verkeerd
Neen. Zo de pub in.quote:
Vrouwelijke schaatsers zijn ook wel lekker. Jutta en Suzanne Schulting hmmmquote:Op zondag 31 maart 2019 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee die zijn meestal wel wat ouder en groter dan de turnsters, Vladimir heeft/had er eentje als vriendinquote:
ja die zijn niet verkeerd inderdaad, hoe is het met je voet/been wat was het ook alweer?quote:Op zondag 31 maart 2019 12:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vrouwelijke schaatsers zijn ook wel lekker. Jutta en Suzanne Schulting hmmm
Lijkt mij geen levendig centrum hebben. Wat maakt het een leuke awayday?quote:Op zondag 31 maart 2019 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen. Zo de pub in.
Wel naar Venlogoden over een paar weken. Leukste uitwedstrijd van het jaar (op Heerenveen na natuurlijk)
Voet en enkel. Ik zit nog in het gips. Gaat er een week te vroeg af ivm mijn vakantie op Baliquote:Op zondag 31 maart 2019 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die zijn niet verkeerd inderdaad, hoe is het met je voet/been wat was het ook alweer?
Hopelijk gaat er niks fout broquote:Op zondag 31 maart 2019 12:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voet en enkel. Ik zit nog in het gips. Gaat er een week te vroeg af ivm mijn vakantie op Bali
Die kans is wel aanwezig ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb weinig met honden maar dit zijn godverdomme mooie honden
(Je gaat hem toch wel Shinji noemen he)
ben je nog in Oz?quote:Op zondag 31 maart 2019 12:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voet en enkel. Ik zit nog in het gips. Gaat er een week te vroeg af ivm mijn vakantie op Bali
Dichtbij voor mij, je mag vrijwel overal staan in het stadion waar je wil (sowieso is de koel echt puur genot), geinige pub in het centrum, kroeg aan het stadion dat altijd overvol zit met Feyenoorders, Limburgers uitlachen om hun rare accentquote:Op zondag 31 maart 2019 12:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt mij geen levendig centrum hebben. Wat maakt het een leuke awayday?
Nee denk japanse naam.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Geef dat beest toch gewoon een nette Nederlandse naam man
Dat klinkt inderdaad als een topdag.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dichtbij voor mij, je mag vrijwel overal staan in het stadion waar je wil (sowieso is de koel echt puur genot), geinige pub in het centrum, kroeg aan het stadion dat altijd overvol zit met Feyenoorders, Limburgers uitlachen om hun rare accent
OK wanneer naar Bali?quote:Op zondag 31 maart 2019 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee zit alweer eventjes in Nederland. Verplaats mij nu in een rolstoel en met krukken.
quote:Op zondag 31 maart 2019 12:42 schreef AFCNiels het volgende:
Aad300 heeft het weer goed voor elkaar.
[ afbeelding ]
Dit is echt een godquote:Op zondag 31 maart 2019 12:42 schreef AFCNiels het volgende:
Aad300 heeft het weer goed voor elkaar.
[ afbeelding ]
Die neger doet weer niet mee, wat een schande voor onze boreale samenleving.quote:
het zit diep.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen zoals @:GGMM die wielrennen geen sport vinden zou ik 1 kasseistrook willen laten rijden op een racefiets.
F1 is een stuk zwaarder dan wielrennenquote:Op zondag 31 maart 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
het zit diep.
Maar ik vind wielrennen geen sport omdat ik vind dat bij sport omdat ik vind dat bij sport een tactisch element moet voorkomen. Wielrennen is gewoon wie het snelst is wint, klaar.
Ik geloof best dat het fysiek zwaar is. (al denk ik dat dat ook overdreven wordt)
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
F1 is een stuk zwaarder dan wielrennen
Bij ons is het ook weleens gestaakt maar verder dan duw en trekwerk komt het eigenlijk nooit. Toch een soort code dat zelfs bij een enorme ruzie tussen tokkieteams je geen klap op het veld geeft.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die neger doet weer niet mee, wat een schande voor onze boreale samenleving.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)ecte-tegen-de-vlakte
Dan heb je nooit echt gevoetbaldquote:Op zondag 31 maart 2019 12:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij ons is het ook weleens gestaakt maar verder dan duw en trekwerk komt het eigenlijk nooit. Toch een soort code dat zelfs bij een enorme ruzie tussen tokkieteams je geen klap op het veld geeft.
omdat ik vind dat bij sport omdat ik vind dat bij sportquote:Op zondag 31 maart 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
het zit diep.
Maar ik vind wielrennen geen sport omdat ik vind dat bij sport omdat ik vind dat bij sport een tactisch element moet voorkomen. Wielrennen is gewoon wie het snelst is wint, klaar.
Ik geloof best dat het fysiek zwaar is. (al denk ik dat dat ook overdreven wordt)
Dan is atletiek is ook geen sport.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
het zit diep.
Misschien doen ze dat in jullie vijfde klasse maar ik heb nog nooit echt klappen gezien. Altijd duwen en trekken.quote:
Wel jammer dat ze die vrouwen uitzenden.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
omdat ik vind dat bij sport omdat ik vind dat bij sport
Je hebt een vastloper
Netjes daar in het noorden dusquote:Op zondag 31 maart 2019 12:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat in jullie vijfde klasse maar ik heb nog nooit echt klappen gezien. Altijd duwen en trekken.
Nogal ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze die vrouwen uitzenden.
Dat was alleen in de jeugd. Zelfs die woonwagenclubs hier beginnen niet aan zo'n gevecht want het is ons kent ons en iedereen weet dat het einde dan zoek is.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Netjes daar in het noorden dus
Hier sowieso Nijmegen vs Arnhem altijd knokken, nog steeds
En de competities zijn vrijwel altijd 50/50 tussen die 2 steden, genot
hey die ken ik denk ikquote:Op zondag 31 maart 2019 12:58 schreef Caland het volgende:
Ik was gisteren bij een herenzitting en 1 van die strippers heette Priscilla
Verrassend wel
quote:Op zondag 31 maart 2019 12:58 schreef Caland het volgende:
Verrassend wel
Dikke klokken?quote:Op zondag 31 maart 2019 12:58 schreef Caland het volgende:
Verrassend wel
wiequote:Op zondag 31 maart 2019 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Koekoek wat een kopgroep bij de mannen
en darten kunnen ze ook niet, ze hebben ook een motoriek van niks / een homo.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het leukste van vrouwensport is dat ze zelfs in Schaken niet zo goed zijn als mannen.
Heeft dus niks met fysiek te maken ook wijven zijn gewoon achterlijk en dom en kunnen niks behalve baren.
Wat zou Asha ten Broeke daar van vindenquote:Op zondag 31 maart 2019 13:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en darten kunnen ze ook niet, ze hebben ook een motoriek van niks / een homo.
Dit dus, dit is toch helemaal niet leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
FLikker op met die wijven en laat het wielrennen zien aub
Half 2 zo te horen livequote:Op zondag 31 maart 2019 13:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit dus, dit is toch helemaal niet leuk om naar te kijken.
http://www.steephill.tv/classics/gent-wevelgem/quote:Op zondag 31 maart 2019 13:04 schreef O_o_ het volgende:
Is er ergens een livestream van Gent - Wevelgem?
Half 2 via de proxy op een.be.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.steephill.tv/classics/gent-wevelgem/
Denk nog niet live, iedereen moet wachten tot sporza met de beelden komt.
quote:Op zondag 31 maart 2019 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat zou Asha ten Broeke daar van vinden
Die heeft wel een goed dartsfiguur trouwens
Poe.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Brrrrrr, daar word ik altijd een beetje bang van.
Wat zou jij verkiezen, een relatie met haar of een hele langzame marteldood?
En er dan nog een interview over gaan geven, ik denk ook niet dat het waar is.quote:
Dit is nog een van haar beste foto's.quote:
Ik zie net wat foto's van Asha langskomen die ik niet zal plaatsen, dan kots je ze echt gelijk weer uit.quote:
vindquote:Op zondag 31 maart 2019 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Asha vind fatshaming ook zelfde als racisme
Samequote:Op zondag 31 maart 2019 13:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds tot over m'n oren verliefd op Pam.
ze is wel kneiter irritant als salespersoon.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
wie is dat?quote:Op zondag 31 maart 2019 13:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriet vandaag bij het fietsen?quote:Op zondag 31 maart 2019 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moest huilen bij huwelijk jim en pam niagra falls
Wat gaat het straks worden AFC?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriet vandaag bij het fietsen?
godtwitter:thierrybaudet twitterde op zondag 31-03-2019 om 14:37:27Framers, duiders, complotdenkers, boreaal-exegeten, gespeeld-bezorgden of verwarden! In dit interview vertel ik op rustige wijze over mijn ideeën. Het is ook een optie om gewoon te kijken wat ik zelf zeg ipv steeds in het wilde weg te hinein-interpreteren. https://t.co/spjfcbqJ5q reageer retweet
Ik ga voor 3-1quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:44 schreef Saind het volgende:
@:Caland
als je dit vandaag nog bouwt ben je rijk
Onsympathieke vent iddquote:Op zondag 31 maart 2019 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
Erg jammer dat de arrogante klootzak en voormalig keelgrijper A Lewis van de erg sympathieke Cullen heeft gewonnen in de derde ronde van ET2. Ik hoop dat de idioot A Lewis snel zijn rechter gooi arm breekt want dat bespaart mij een hoop irritatie #rtl7darts
Ed, wat een godquote:Op zondag 31 maart 2019 17:44 schreef Saind het volgende:
@:Caland
als je dit vandaag nog bouwt ben je rijk
Gefeliciteerd pikquote:Op zondag 31 maart 2019 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ed, wat een god, hij lost gewoon even op zijn zolderkamertje het mondiale energieprobleem op.
Weet je toevallig ook wat de diepere betekenis van de cd om de deurknop is, het zal vast iets geniaals zijn.
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op zondag 31 maart 2019 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ed, wat een god, hij lost gewoon even op zijn zolderkamertje het mondiale energieprobleem op.
Weet je toevallig ook wat de diepere betekenis van de cd om de deurknop is, het zal vast iets geniaals zijn.
[ afbeelding ]
Zo kijkt die 24/7quote:Op zondag 31 maart 2019 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
Effe een serieuze vraag en dat is niet omdat ik zuur ben, wat ik wel ben overigens.
Maar zijn er dopingcontroles in de Eredivisie? Ik kan me niet voorstellen dat die David Neres nuchter is..
geniet lekker van vandaag ouwe reusquote:Op zondag 31 maart 2019 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat wel maar Mark stuurde toch wel wat teveel afbraak en wat te weinig opbouw de wei inquote:Op zondag 31 maart 2019 19:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Doelpuntendiarree van Ajax
spetteren er zo 3 uit, zeer onverwacht
Is dat Mark z'n schuld?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wel maar Mark stuurde toch wel wat teveel afbraak en wat te weinig opbouw de wei in
Oh die Markquote:Op zondag 31 maart 2019 20:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk, die maakt de opstelling met 3 verdedigende middenvelders
Hij probeerde gewoon met een puntje weg te komen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk, die maakt de opstelling met 3 verdedigende middenvelders
ja gewoon op z'n shitaliaans geprobeerd en hij kwam er nog bijna mee weg ookquote:Op zondag 31 maart 2019 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij probeerde gewoon met een puntje weg te komen.
Zou raken maatje, zou raken.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:onlogisch @:dj_day-v
wat een eng plaatje.
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja gewoon op z'n shitaliaans geprobeerd en hij kwam er nog bijna mee weg ook
Dat scheelde weinig vandaag.quote:
Had meer ingezeten Roland.quote:
Ik zag een paar dagen terug ergens een voorstukje over Van Gaal, wat een afgrijselijke schilderijen zaten daar tussen.quote:
Kwam ook bij VI langs.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag een paar dagen terug ergens een voorstukje over Van Gaal, wat een afgrijselijke schilderijen zaten daar tussen.
O ja, daar was het.quote:
Nogal zacht uitgedruktquote:Op zondag 31 maart 2019 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij was wat ongelukkig, zullen we maar zeggen.
baasquote:Op zondag 31 maart 2019 21:22 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/lord_quiche/status/1112424244338716672?s=21
Held
Trap je wijf aan het werk dan.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:23 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet nog allemaal huishoudelijke klusjes doen, maar daar heb ik weinig zin in.
quote:Op zondag 31 maart 2019 21:22 schreef Caland het volgende:
Held
Dan doe je het toch niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:23 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet nog allemaal huishoudelijke klusjes doen, maar daar heb ik weinig zin in.
Gelachenquote:Op zondag 31 maart 2019 21:22 schreef Caland het volgende:
Held
Sterktequote:
Ja doe m’n best. Ik ga iig niet als een debiel tellen in MEN om m’n postaantal op te krikken.quote:
Ik merk de laatste tijd veel frictie tussen jou en H_Kquote:Op zondag 31 maart 2019 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja doe m’n best. Ik ga iig niet als een debiel tellen in MEN om m’n postaantal op te krikken.
Doe waar jij gelukkig van wordt.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Zal ik je anders helpen zoeken naar een nieuwe UI?
Zit niet zo te stoken. Haags en ik zijn dikke vrienden.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik merk de laatste tijd veel frictie tussen jou en H_K
Prima, prima.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:38 schreef JanCees het volgende:
Had net weer pittig kannetje op joos lekker 3de helft je wel
Ik ben ook dikquote:Op zondag 31 maart 2019 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit niet zo te stoken. Haags en ik zijn dikke vrienden.
Dat siert je uiteraard.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja doe m’n best. Ik ga iig niet als een debiel tellen in MEN om m’n postaantal op te krikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |