Of je meteen zou reageren of niet nadat ik je gebolkt hadquote:
Wil je puntjes?quote:Op zondag 31 maart 2019 07:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Of je meteen zou reageren of niet nadat ik je gebolkt had
Ja.quote:
Overduidelijkquote:
Ja, maar dan ga ik er wel onder staan.quote:Op zondag 31 maart 2019 07:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan iemand vast even de douche aanzetten?
Je moet wel een beetje bukken. Mijn douchecabine komt uit chinaquote:
Rip aloaquote:Op zondag 31 maart 2019 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Im ben hevig ontroerd door iemand die denkt dat ik geen werk heb en voor de lol om half 5 op sta iedere dag 😂
Ik heb zo'n thermostaatkraan.quote:Op zondag 31 maart 2019 07:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op hoeveel graden douche jij? Ik zeker wel 38.
Alleen bij het instappen?quote:Op zondag 31 maart 2019 07:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje bukken. Mijn douchecabine komt uit china
Nee de hele tijd.quote:
Oh geen idee.quote:Op zondag 31 maart 2019 07:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb zo'n thermostaatkraan.
Die beveiliging zit toch op 38?
quote:
Oh nice. Ik ga wel zitten dan.quote:Op zondag 31 maart 2019 07:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee de hele tijd.
Maar er zit een stoeltje in. Dus je mag ook meteen gaan zitten.
Het is een driepersoons douche dus ik schuif er zo bij.
Als jij mijn rug dan ook ff doet.quote:Op zondag 31 maart 2019 07:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Moet je wel mijn haren uitspoelen en mijn rug wassen he
Ja?quote:
Ik weet niet of ik daar bij kan...quote:
Ja tweepersoons bubbelbadquote:
Haha in plaats van meet in De garage kan die ook in de badkamer natuurlijk hahahaquote:
Ja de andere kant van de badkamer met de spiegel en de tv.quote:
Klinkt echt zoveel beter.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha in plaats van meet in De garage kan die ook in de badkamer natuurlijk hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |