Witman in arm land.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Best een denigrerende opmerking van haar eigenlijk over de buren.
"Geef ze wat koekjes en de baby nog wat en misschien komt het dan gewoon goed".
Domme millenials had Iwa gezegdquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze hadden beter iets kunnen huren en als de surfschool en yoga goed liep dan pas bouwen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:51 schreef Perrin het volgende:
Het recept voor succesvol emigreren: geef al je geleende geld uit aan een veel te grote villa.
Ik vind haar zo vreselijk irritant en arrogant.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Idd! Dit is echt zo dom, al je geld opmaken aan een veel te groot paleis voor je enige business hebt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze hadden beter iets kunnen huren en als de surfschool en yoga goed liep dan pas bouwen.
Omdat ze geld hebben?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor die mensen in Brazilië vond ik het sneu; bij deze mensen heb ik dat niet echt.
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor die mensen in Brazilië vond ik het sneu; bij deze mensen heb ik dat niet echt.
Overrated.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben ze ook marktonderzoek gedaan?
Heeft ze niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Hebben ze overigens wel ervaring met het geven van professioneel Yoga les of denken ze dat het allemaal wel meevalt ?
Om hun nageslacht een goed leven te gunnen. Niks sadquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:57 schreef monkyyy het volgende:
Hier hebben opa en pa hun hele leven voor gespaard. Sad.
Eerst maar eens zien of ie überhaupt toe gaat komen aan het geven van Yogales.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Hebben ze overigens wel ervaring met het geven van professioneel Yoga les of denken ze dat het allemaal wel meevalt ?
Accountmanager.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Accountant bij een schoenenzaak...wat dat ook mag betekenen...
Niet echt. Zij een klein beetje, maar volgens mij geen enorm natuurtalent..quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Dit is wel heel dom en naïef allemaal idd.quote:
Dus?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:00 schreef Halcon het volgende:
Beetje bankdrukker heeft grotere tieten dan deze dame.
Haha, dacht ik ook al aan. Zowel de acne als de hele gezichtsuitdrukking.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Haar hoofd doet me denken aan Dafne Schippers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |