quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:12 schreef chufi het volgende:
surfen dus ... LauwersmeerKnappe snelheid had je daar aan het waterspoor te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
BM zijn ook mooi.Wel heel veel werk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook erg fraai hoor. Dat houtwerk maakt het prachtig.
Ging ook de lucht inquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Knappe snelheid had je daar aan het waterspoor te zien.
Tilstra.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:16 schreef sly-nl het volgende:
Goeden grap by the wee over Mo met de microphone in de bus haha. Zag het voor me dat je aan het stuur van de chauffeur, trok richting ravijn.
Ik heb haast dezelfde fotoquote:
Ok kom maar doorquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:16 schreef sly-nl het volgende:
Nee, gekkerd..
Goeden grap by the wee over Mo met de microphone in de bus haha. Zag het voor me dat je aan het stuur van de chauffeur, trok richting ravijn.
Pm je ff iets mbt uwer hoofdpijn.
Ja, tiswat.quote:
BMquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
BM zijn ook mooi.Wel heel veel werk.
[ afbeelding ]
Daar heb ik heel vaak ingezeten als kindquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik deed dat op de Merwede.quote:
Sja, het zijn ook behoorlijke afmetingen. Hout blijft het mooist, imo. Helemaal in combinatie met chroom.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal het voor je opzoeken, oke?quote:
Ik zal wel proberen of ik hier een filmpje kan neerzetten.quote:
Zou leuk zijn als je die hebtquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal het voor je opzoeken, oke?
Ik vermaak me prima.Hoest met jou?quote:
Komt goed, deal.quote:
Een kennis van mij had er vroeger één. Geholpen om hem op te knappen en er vaak mee gezeild.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, het zijn ook behoorlijke afmetingen. Hout blijft het mooist, imo. Helemaal in combinatie met chroom.
Oh, hey Sly.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
Oops !! Sly en geen aandacht ... je bent inmiddels just 1 of de rest
Nee doe ik niet, maar ze lijken echt op elkaar !quote:
Verkocht?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een kennis van mij had er vroeger één. Geholpen om hem op te knappen en er vaak mee gezeild.
Hoe kom je zo aan de grond dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een kennis van mij had er vroeger één. Geholpen om hem op te knappen en er vaak mee gezeild.
Ik heb met een vriend van me een reddingssloep helpen ombouwen tot een luxe sloep.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, het zijn ook behoorlijke afmetingen. Hout blijft het mooist, imo. Helemaal in combinatie met chroom.
Ik zit nu net zo,varen is echt heel leuk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:24 schreef chufi het volgende:
BMer jaren in gezeild op het Zuidlaardermeer.. lekkere roestieke mooie hoeten bak was dat wel eik.. als je dat zo terug denkt
Heeft jou toch ook wel iets opgeleverd qua pecunia?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb met een vriend van me een reddingssloep helpen ombouwen tot een luxe sloep.
Hij heeft dat ding verkocht voor 20.000 euro toen het klaar was.
Leuk om te doen, maar zal wel een aardige investering geweest zijn ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb met een vriend van me een reddingssloep helpen ombouwen tot een luxe sloep.
Hij heeft dat ding verkocht voor 20.000 euro toen het klaar was.
Klaar voor de wending?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:26 schreef chufi het volgende:
Was best wel jong al dat ik aan de fok hing
Ik deed dat tussen de 25 en 30 jaar. Merwede en Amer. Best leuk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:26 schreef chufi het volgende:
Gaan we overstagquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klaar voor de wending?
Ik heb zeilles gehad.
Het was niet de onze maar van onze buren en die hadden daar toen een huisje en het hele cpmplex zat daar in de familie .. toen kocht mn pa maar een Vaurien ... geen echt succes .. paar jaar later was ie weer verkochtquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zit nu net zo,varen is echt heel leuk.
Zeker,en de dagen dat we er aan werkten was alles prima verzorgd qua eten ,drinken en roken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heeft jou toch ook wel iets opgeleverd qua pecunia?
Geen idee. Ik spreek hem nooit meer. Uit elkaar gegroeid.quote:
Ik had een leuke rondspantvlet van negen meter, was eerder een SRV op het water.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Prachtig hoor zeilbotenik zwaaide er graag naar als we met de motorboot voorbij voeren
Ik hou niet van PM is altijd ellende vaakquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij is er nog denk, nog geen pm ontvangen, dat wordt een heel boekwerk
overstag ja ... hangen aan de adnere kantquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klaar voor de wending?
Ik heb zeilles gehad.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:26 schreef chufi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |