Vroeger bij Zandvoort al en in Spanje.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je doet het graag voor iets nieuws ... voel je al vlinders ?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dit een request voor broes willeens ?
Een vriend van mij heeft die opleiding ook gedaan.In Delfzijl volgens mij.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus Piet wou zeevaarder worden .. of moest .. reizen is niet zn ding
Ja maat van vroeger ook.. Geen idee welk schip ie nu kapitein isquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft die opleiding ook gedaan.In Delfzijl volgens mij.
Die heeft nu een jachtwerf.
Tegenwoordig staan ze met een remote control die dingen aan te meren.Is echt leuk om te zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:41 schreef chufi het volgende:
Zie soms wel eens wat van die cruise dingen door het kanaal gaan .. lijkt me wel apart .. boeit maar ga ik het ooit eens doen ?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tegenwoordig staan ze met een remote control die dingen aan te meren.Is echt leuk om te zien.
Daar waar de wifi het ff niet doet op het laatste momentquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tegenwoordig staan ze met een remote control die dingen aan te meren.Is echt leuk om te zien.
Bij de Prinsentuin?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:43 schreef chufi het volgende:
Ik heb ooit wel eens in Ljouwert aangemeert
Alleen voor werk kan ik die keuze begrijpen, verder niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:55 schreef sig000 het volgende:
Ik begrijp mensen niet die vanuit zo'n omgeving naar A'dam gaan?
Ging vanuit Brabant naar Gelderland maar ben wel eerst de omgeving gaan bekijken en toen nog zonder internet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alleen voor werk kan ik die keuze begrijpen, verder niet.
Ik snap het even niet Chuf, is dat jouw boot? En je komt uit Groningen en woont nu in Amsterdam?quote:
Hier net zo, vanuit H'sum naar Drenthe. Mijn ouders waren toen al jaren vertrokken naar hier.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ging vanuit Brabant naar Gelderland maar ben wel eerst de omgeving gaan bekijken en toen nog zonder internet.
Gelderland is heel oke toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ging vanuit Brabant naar Gelderland maar ben wel eerst de omgeving gaan bekijken en toen nog zonder internet.
Wat een mooi schip.quote:
Die 2 provincies kunnen samen prima door 1 deurquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gelderland is heel oke toch?![]()
Ik hou ook van Brabant hoor, goede vrienden in Reusel wonen. Altijd fijn om daar naar toe te gaan.
Ja,ik vind dit echt zo mooi.Alleen jammer van die surfplanken.quote:
Ja, mijn mening ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die 2 provincies kunnen samen prima door 1 deur
De ouders van mn kapitein hadden dat bootsje.. We zijn er mee vanaf Groningen naar Friesland gevaren ... En Ljouwert was een tussenstopquote:
quote:
check ff mn updatequote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik snap het even niet Chuf, is dat jouw boot? En je komt uit Groningen en woont nu in Amsterdam?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
De ouders van mn kapitein hadden dat bootsje.. We zijn er mee vanaf Groningen naar Friesland gevaren ... En Ljouwert was een tussenstop
Deense makelarij in opdracht van de vader, is het volgens mij .. wel eens opgezocht .. nu niet meer in hun bezit .. We voeren alleen op de motor en verder surften we ons suf waar het kon
Ook erg fraai hoor. Dat houtwerk maakt het prachtig.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn broertje had zo iets.
SBE, hoe ist met je locomotief, blij mee?quote:
Hout ? dan is het wel gaafquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn broertje had zo iets.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:10 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
SBE, hoe ist met je locomotief, blij mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:12 schreef chufi het volgende:
surfen dus ... LauwersmeerKnappe snelheid had je daar aan het waterspoor te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
BM zijn ook mooi.Wel heel veel werk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook erg fraai hoor. Dat houtwerk maakt het prachtig.
Ging ook de lucht inquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Knappe snelheid had je daar aan het waterspoor te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |