Tilstra.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:16 schreef sly-nl het volgende:
Goeden grap by the wee over Mo met de microphone in de bus haha. Zag het voor me dat je aan het stuur van de chauffeur, trok richting ravijn.
Ik heb haast dezelfde fotoquote:
Ok kom maar doorquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:16 schreef sly-nl het volgende:
Nee, gekkerd..
Goeden grap by the wee over Mo met de microphone in de bus haha. Zag het voor me dat je aan het stuur van de chauffeur, trok richting ravijn.
Pm je ff iets mbt uwer hoofdpijn.
Ja, tiswat.quote:
BMquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
BM zijn ook mooi.Wel heel veel werk.
[ afbeelding ]
Daar heb ik heel vaak ingezeten als kindquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik deed dat op de Merwede.quote:
Sja, het zijn ook behoorlijke afmetingen. Hout blijft het mooist, imo. Helemaal in combinatie met chroom.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal het voor je opzoeken, oke?quote:
Ik zal wel proberen of ik hier een filmpje kan neerzetten.quote:
Zou leuk zijn als je die hebtquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal het voor je opzoeken, oke?
Ik vermaak me prima.Hoest met jou?quote:
Komt goed, deal.quote:
Een kennis van mij had er vroeger één. Geholpen om hem op te knappen en er vaak mee gezeild.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, het zijn ook behoorlijke afmetingen. Hout blijft het mooist, imo. Helemaal in combinatie met chroom.
Oh, hey Sly.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
Oops !! Sly en geen aandacht ... je bent inmiddels just 1 of de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |