gewoon een herhaling van vorige jaar of gaat RB dit jaar 2de worden?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als Ferrari en Mercedes de punten moeten delen en Max zou een seizoen zoals vorig jaar kunnen rijden, dan kan het nog een heel leuk seizoen worden.
Verstappen had 100% DRS tijdens de inhaalactie.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:31 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Geen DRS tijdens de inhaalactie.
En die banden doen echt wel wat gedurende de acceleratie, maar bij 200+km/uur zie je de RB sneller lopen dan de Ferrari terwijl ze naast elkaar rijden. Dan is grip van veel minder belang dan bij 80km/uur.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:31 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Dankzij DRS, betere exitspeed. En dat komt puur en alleen door de banden. Geen idee waarom je je hier zo op vast bijt, dit is echt niet moeilijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
En die banden doen echt wel wat gedurende de acceleratie, maar bij 200+km/uur zie je de RB sneller lopen dan de Ferrari terwijl ze naast elkaar rijden. Dan is grip van veel minder belang dan bij 80km/uur.
Ongelofelijk het niveau in dit topic is om te huilen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:31 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Heb het fout, verkeerd herinnerd. Zou zweren dat hij alleen daarvoor DRS had.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:38 schreef opreis het volgende:
[..]
Ongelofelijk het niveau in dit topic is om te huilen.
Bekijk het filmpje hierboven even, je kunt heel duidelijk de DRS open zien gaan bij Max.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:43 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Misschien verkeerd verwoord, maar tijdens het inhalen geen DRS.
Zn pace was ook beter dan die van Lec, en ik lees net dat die sowieso beter is dan de gemiddelde Ver, lijkt me dat de auto dan wel heel erg goed is.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dankzij DRS, betere exitspeed. En dat komt puur en alleen door de banden. Geen idee waarom je je hier zo op vast bijt, dit is echt niet moeilijk.
Niet na de pitstops. En Leclerc had hardere banden. Dus dat klopt niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:44 schreef mikieu het volgende:
[..]
Zn pace was ook beter dan die van Lec
Heb het fout, verkeerd herinnerd. Zou zweren dat hij alleen daarvoor DRS had.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje hierboven even, je kunt heel duidelijk de DRS open zien gaan bij Max.
Tijdens het inhalen heeft Verstappen ook DRS open staan. Valt te zien in het filmpje hierboven.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:46 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Yo zeg ik toch, geen DRS tijdens het inhalen maar wel daarvoor en daardoor betere exit speed uit de bocht![]()
Daarvoor als in: onderdeel van dezelfde inhaalactie, maar niet terwijl hij er voorbij ging.
Zelfs ik zie wel een DRS....quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:46 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Yo zeg ik toch, geen DRS tijdens het inhalen maar wel daarvoor en daardoor betere exit speed uit de bocht![]()
Daarvoor als in: onderdeel van dezelfde inhaalactie, maar niet terwijl hij er voorbij ging.
Kijk het filmpje even na zou ik zeggen. Er zijn 2 DRS momenten. Je ziet op het moment dat Max Vettel voorbij gaat duidelijk het drs openklappen tijdens het passerenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:46 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Wel DRS op het rechte stuk, dan in de bocht natuurlijk niet (heeft dus ook geen invloed op de exit speed), maar bij het inhalen weer wel.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wel DRS op het rechte stuk, dan in de bocht natuurlijk niet (heeft dus ook geen invloed op de exit speed),
Geen schande, ik had hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:50 schreef koningkerel het volgende:
Heb het fout, verkeerd herinnerd. Zou zweren dat hij alleen daarvoor DRS had.
Jij weet gewoon niet wat exitspeed is. Lachuh.quote:
10-12 seconden in totaal?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is wel zo, dat uitstapje heeft hem 10-12 seconden gekost.
[..]
Tempo van Max en Leclerc waren gelijkwaardig. Max was iets sneller, mede omdat Leclerc paar foutjes maakte.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
10-12 seconden in totaal?
Want die ronde was hij nog geen drie seconden langzamer
Ronde07 90,00
Ronde08 89,71
Ronde09 92,63
Ronde10 89,83
Ronde11 89,91
Ronde12 89,83
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |