Yep.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:55 schreef Fir3fly het volgende:
Gaat nog heel lastig worden voor Verstappen om Magnussen te verslaan...
Kap nou eens met op de man spelenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:56 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus wel een ekte kenner.
Kijk sinds Senna, Prost bijna trouw iedere race, dus ik mag best meepraten idd.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:56 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus wel een ekte kenner.
Nouja, als er na de Q nog dingen moeten worden vervangen is het gewoon een gridstraf hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
"Bla bla, Als je niets van F1 snapt..."
Laat maar, Ziggo nu ook in beeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:57 schreef Sally het volgende:
Iemand beeld vanuit de pitbox van Max/ Red Bull?
Lol.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:57 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Kijk sinds Senna, Prost bijna trouw iedere race, dus ik mag best meepraten idd.
Misschien is het voor jou beter als je gewoon rustig voor TV zit en kwalificatie kijkt ipv tegelijkertijd op FOK! te zitten. Het komt allemaal vrij agressief over somsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:59 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee was eigenlijk niet voor jou, maar CrashO verwijt mij dat ik op de man speel, terwijl jij MIJ verdenkt van een kenner zijn.
Eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:00 schreef Sally het volgende:
Lieve heren (veel dames zullen er wel niet zijn),
Kunnen we gewoon over F1 lullen, in plaats van elkaar tot lul bestempelen?![]()
![]()
![]()
Allemaal FANS hier.
Of we nou meer of minder weten van de regels - ikzelf val weer in een seizoen, en moet me nog inlezen in de F1-regels van de FIA.
Dus ik mag niks zeggen![]()
Maar wel lief zijn nou hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |