Oh die Robert Dijkgraaf zei al dat er foto's komen van een zwart gatquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:10 schreef Recce het volgende:
Even de databundels opstoken;
[ afbeelding ]
De Sombrero Galaxy. In het midden zit een zwart gat met een massa van een miljard zonnen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn boom verpot. De kans is groot dat-ie dat niet gaat overleven
Nee,long way back.Ik heb van Soul ook al notes gehad.quote:
Whut?quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet een goede schutter geweest zijn dan.
Hij deed voorkomen of hij overal spijt van had en zou willen veranderen e.d. en dat die vriendin een goede invloed op 'm had en ze zo gelukkig waren blablabla. Bleek dat die relatie al lang over was toen hij die docu maakte.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik kende hem ook niet, ik wist alleen van dat incident van dat suicide forest in japan, maar dat bleek z’n broer. Dacht dat het 1 persoon was. Die broer en die ouders!!!En iedereen eigenlijk ja.
Ik heb die afl over z’n jeugd/ouders gemist, maar toen ik die creepy beelden van z’n vader zag had ik al geen zin meer om het terug te kijken.
[..]
Oh dat heb ik gemist?
Goffer.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Even testen of we allemaal klaar zijn voor 1 April
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet een goede schutter geweest zijn dan.
Jeeeeeeezusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Man man man. -10 voor je award.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Pfff kutjongquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij deed voorkomen of hij overal spijt van had en zou willen veranderen e.d. en dat die vriendin een goede invloed op 'm had en ze zo gelukkig waren blablabla. Bleek dat die relatie al lang over was toen hij die docu maakte.
Alles voor de views.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |