Vandaag heeft ze sushi gegeten?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja die aap wilt zelf koken morgen, lekker praktisch huishouden runnen wij
Nee pasta Sushi is nog intactquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vandaag heeft ze sushi gegeten?
Oh dat lijkt me wel gruwelijk irritant, vooral om half 7 ‘s ochtendsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, is echt waardeloos.
Hier aan de overkant gaat bijna iedere avond tussen 11 en 12 een Canta weer huiswaarts (denk ik). Het ding start nooit, maar er zijn altijd voorbijgangers die 'm wel even aanduwen
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kippendij dingen. Begrijp jij het?
Heb wel alles gezien, ik kende heel die Jake Paul eigenlijk niet en dat irritante groepje kleuters om zich heen. En die oudersquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel een paar afleveringen overgeslagen, zoveel irritante en creepy mensen. Ben ook eigenlijk vergeten hoe het nou allemaal zat uiteindelijk.Jij?
Ja die dingen zijn al zo lekker krap aan de datum altijdquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:03 schreef TillyB het volgende:
[..]niet te lang bewaren dan wordt het nasty
Om half zeven 's ochtends moet je het waarschijnlijk zelf maar uitzoeken als je Canta het niet doet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel gruwelijk irritant, vooral om half 7 ‘s ochtends
Misschien kun je dan een luikje openmaken en zelf met je benen voor de voortstuwing zorgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Om half zeven 's ochtends moet je het waarschijnlijk zelf maar uitzoeken als je Canta het niet doet.
Man man man. Die koop je toch niet gesneden? En toch wel de scharrelvariant die 's ochtends twee uur langer mag slapen?quote:
Echt een ellende kipfilet snijdenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Man man man. Die koop je toch niet gesneden? En toch wel de scharrelvariant die 's ochtends twee uur langer mag slapen?
Knippen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een ellende kipfilet snijden
Ja ik kende hem ook niet, ik wist alleen van dat incident van dat suicide forest in japan, maar dat bleek z’n broer. Dacht dat het 1 persoon was. Die broer en die ouders!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb wel alles gezien, ik kende heel die Jake Paul eigenlijk niet en dat irritante groepje kleuters om zich heen. En die oudersDat youtubers wereldje is maar idioot eigenlijk.
Oh dat heb ik gemist?quote:Achteraf bleek dat-ie Shane ook aardig in de maling heeft genomen geloof ik.
Hier heb ik ooit een note voor gehad.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je dan een luikje openmaken en zelf met je benen voor de voortstuwing zorgen.
Van Soul?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier heb ik ooit een note voor gehad.
Van Soulraven zeker?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier heb ik ooit een note voor gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |