Ik ga gewoon vanavond op stap zodat Mario het hier beter bij kan houden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:08 schreef sacha het volgende:
ik typ heel langzaam voor Mariootje, misschien kan ie het zo beter bijhouden
leuke dingen doen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vanavond op stap zodat Mario het hier beter bij kan houden.
Je hebt wel iets aan je manager gedaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vanavond op stap zodat Mario het hier beter bij kan houden.
Wel clips die voor een bepaalde tijd niet mochten worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er niets over vinden dat de clip in Nederland verboden is. Ik kan mij sowieso niet herinneren dat er hier een videoclip werd gecensureerd.
Shitquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt wel iets aan je manager gedaan.
quote:
Adje de moraalVisserquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toppop idd.Kwam ook door Ad Visser meen ik me te herinneren.
Ik vermoed dat je richting mijn strategie bent gekomen. Ik moet nog bedenken of ik Norris hou of dat ik 'm vervang door Kvyat.quote:
filmpje is niet direct mijn kopje thee, laatste lijkt mij fijnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er de komende tijd heel wat in het vooruitzicht. Volgend weekend wordt 'tha bomb' met The Comet is Coming. Daar heb ik zo'n zin in
Wat had jij ook alweer?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je richting mijn strategie bent gekomen. Ik moet nog bedenken of ik Norris hou of dat ik 'm vervang door Kvyat.
Mjah, het is niet het beste wat op dit moment uit Londen komt, maar dit is een freebee omdat ik een abonnementje heb.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:23 schreef sacha het volgende:
[..]
filmpje is niet direct mijn kopje thee, laatste lijkt mij fijn
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Haas, Magnussen, Toro Rosso, Norris. Jij had 2x Toro Rosso + Kvyat + Raikkonen, toch?
lekker genieten danquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, het is niet het beste wat op dit moment uit Londen komt, maar dit is een freebee omdat ik een abonnementje heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |