Zoals nu al het geval is bedoel je?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Wat zouden jullie ervan vinden als we binnen Europa andere tijdzones zouden hebben?
Vrees dat hier meer aandacht naar uit gaat dan de normale MP. Ze kunnen er wel wat moois van maken hoor. Map voelt wel te groot voor maar 64 spelers, ondanks dat het maar een deel van de map is waarmee je begint.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoor er ook bijna niks over dus denk dat die modus, zoals Pharkus mooi heeft verwoord, ''een langzame pijnlijke dood'' sterft
Denk dat ze doelt op dat als zouden wij voor wintertijd kiezen en de Duitsers voor zomertijd dan zit er een verschilletje ineensquote:
ja mij ook maar weenie of dat ik dit denk om dat 'ieh bah verandering' of dat dat echt zo zou zijn. Als het om een uurtje gaat?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vreemd, lijkt me economisch ook zeer onhandig
kutquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat zou jij er van vinden als we onszelf los graven van Europa en gewoon midden op zee gaan wonen
wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geen idee, ik vier mn verjaardag nooit echt
De moffen moeten altijd weer afwijken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat ze doelt op dat als zouden wij voor wintertijd kiezen en de Duitsers voor zomertijd dan zit er een verschilletje ineens
Oh okequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat ze doelt op dat als zouden wij voor wintertijd kiezen en de Duitsers voor zomertijd dan zit er een verschilletje ineens
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja jij was vier dagen geleden jarig he, kreeg nog een melding op mn telefoon maar ben het alsnog vergeten
Gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren gewenst meid
er is in vroeger tijden al vrij snel besloten om in europa zelfde soort tijdzones aan te houden vanwege economische belangen, maar kan zijn dat in tijden van internet het minder uitmaaktquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja mij ook maar weenie of dat ik dit denk om dat 'ieh bah verandering' of dat dat echt zo zou zijn. Als het om een uurtje gaat?
dan ben ik toch niet viesmad als de klok wordt verzet op verjaardag, vier het toch nietquote:[..]
kut
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken
ja dit. Want hier zou blablatijd beter zijn maar in Italië zou andere tijd weer beter zijn en weet ik veel. Nee denk ook niet dat het gaat gebeurenquote:
Ja klopt. Nog even en we gaan dood.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze boy heeft ook weer WEEKEND.
Ging snel deze week.
kun je hier weer verder met je vrijwilligersbaanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze boy heeft ook weer WEEKEND.
Ging snel deze week.
Toch steeds meer 24uurs economie. Eerst alle grenzen wegquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er is in vroeger tijden al vrij snel besloten om in europa zelfde soort tijdzones aan te houden vanwege economische belangen, maar kan zijn dat in tijden van internet het minder uitmaakt
[..]
dan ben ik toch niet viesmad als de klok wordt verzet op verjaardag, vier het toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |