Samen met Bram de Groot aan de heroïne.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Vraag me ineens af, wat moet er van Wilco komen na zijn wielercarriere?
Wielco moet gewoon zo'n handfiets kopen en verder gaan als paralympische sporter. Mentale en fysieke beperkingen genoeg.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Staat ergens in regels van UCI dat zijwieltjes verboden is? Anders zou ik toch maar echt overwegen om dat te installeren bij Wilco...
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wielco moet gewoon zo'n handfiets kopen en verder gaan als paralympische sporter. Mentale en fysieke beperkingen genoeg.
Gewoon, een eerlijke baan ofzo. Pallets sorteren, iets in die richting.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Door al dat vallen van Wilco heeft hij nu al nauwelijks een wielercarriere.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Iets doen bij de NOS?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Teehee (nadat hij gisteren als allerlaatste over de streep kwam en maar nipt binnen de tijdslimiet bleef).quote:DNF HODEG Álvaro José
De gozer die tot vandaag nr 1 stond bij Firstcycling voor dit rondje had Hodor in zijn team ...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Teehee (nadat hij gisteren als allerlaatste over de streep kwam en maar nipt binnen de tijdslimiet bleef).
Dat kan, maar dat jochie was uiteindelijk toch nooit eerste geworden met zijn gebrek aan (de juiste) klassementsrenners. Een snelle analyse leert mij dat CRSK waarschijnlijk gaat winnen en ik, best case, tweede ga worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De gozer die tot vandaag nr 1 stond bij Firstcycling voor dit rondje had Hodor in zijn team ...
Ik wilde nu grappig uit de hoek komen en een nog grotere brokkenpiloot noemen, maar kan niemand bedenken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:22 schreef Momo... het volgende:
Wie zou beter kunnen sturen WIlco of Tyler Farrar?
Domont kan er ook wat van.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:11 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik wilde nu grappig uit de hoek komen en een nog grotere brokkenpiloot noemen, maar kan niemand bedenken.
De Witte Berg ipv Het Zwarte Gat?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Samen met Bram de Groot aan de heroïne.
Een grote zelfs!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:27 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook nog een kanshebber.
Dit is van drie jaar geleden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:47 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Uitgegleden in de badkamer van het hotel?
Zakarin.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:11 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik wilde nu grappig uit de hoek komen en een nog grotere brokkenpiloot noemen, maar kan niemand bedenken.
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:27 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook nog een kanshebber.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |