quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:56 schreef De_Escalatievogel het volgende:
Oké nog eentje dan
Welk getal komt op de plek van het vraagteken?haha ik heb nu pas door hoe die werkt, ik zat weer eens veel te moeilijk na te denken. Dat terwijl ik die vlaggen juist weer vrij snel door had...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:50 schreef BaronG het volgende:
Kan iemand nog een hint geven op de 2e teaser van vorig jaar. De eerste had ik zo opgelost, maar de tweede lukt me nog steeds niet.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht geen teaser meer nu. Denk dat ze m een dezer dagen online zetten met de boodschap : “zoek ‘t uit!”quote:Op maandag 9 december 2019 13:20 schreef MCMLXXVII het volgende:
En intussen is het maandag...vraag me af of er nog teasers komen of dat de puzzel ergens in de komende dagen ineens online staat. Ik kan in ieder geval niet wachten om er weer aan te beginnen!
Verwacht het onverwachte!quote:Op maandag 9 december 2019 19:12 schreef Habi82 het volgende:
[..]
Ik verwacht geen teaser meer nu. Denk dat ze m een dezer dagen online zetten met de boodschap : “zoek ‘t uit!”
Het verkeerde jaartalquote:Op maandag 9 december 2019 19:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat stond er nou op die mok die een hele tijd terug gepost was?
Edit: ik wilde die foto van Silent Enigma hier weer posten, maar ik ben blijkbaar handiger in het oplossen van die puzzel op de mok, dan in door hebben hoe je een foto in zo'n bericht als dit plakt.quote:Op maandag 9 december 2019 19:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat stond er nou op die mok die een hele tijd terug gepost was?
Het kan ook zo!quote:Op maandag 9 december 2019 19:51 schreef Athos3000 het volgende:
[..]
Edit: ik wilde die foto van Silent Enigma hier weer posten, maar ik ben blijkbaar handiger in het oplossen van die puzzel op de mok, dan in door hebben hoe je een foto in zo'n bericht als dit plakt.
SPOILER: veel plezier ermee!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja klopt, deze was best eenvoudig, maar kan altijd nog een geheime code in zitten natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:16 schreef PnavE_81 het volgende:
ok, die was goed te doen...jammergenoeg geen aanwijzing erin wanneer hij dan wel komt, dus we wachten maar weer even af.
Zou zomaar kunnen inderdaad, het is 1 van de jubilea die op mijn lijstje staat dit jaar.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:26 schreef De_Escalatievogel het volgende:
Zou het een hint zijn naar het thema van de Kerstpuzzel?
Zie ik het goed? Heb je een opgave van vorig jaar als profielfoto ingesteld? Welke vraag was dat ook alweer... 9c uit mn hoofd.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:43 schreef ryr het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen inderdaad, het is 1 van de jubilea die op mijn lijstje staat dit jaar.
Het is ook het thema van de Belgische eindejaarspuzzel dit jaar, dus ik acht de kans kleinquote:Op dinsdag 10 december 2019 13:43 schreef ryr het volgende:
Zou zomaar kunnen inderdaad, het is 1 van de jubilea die op mijn lijstje staat dit jaar.![]()
Ik ben wel wat op het spoor voor de geheime boodschap, maar weet nog niet wat preciesquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:00 schreef saaie_kaas het volgende:
Deze teaser is inderdaad best eenvoudig, maar zoals Carlo al zei: er kan nog een geheime code inzitten. Maar die kan ik niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |