quote:Op woensdag 11 december 2019 11:47 schreef IshaD het volgende:
Ik heb mezelf overtuigd dat ie om 12:00 online komt, laten we hopen :p
Jou verslaanquote:
Of een Matroesjka waarbij je alle envelopen in elkaar stoptquote:Op woensdag 11 december 2019 13:03 schreef Legoblokje het volgende:
Kan je niet gewoon 1000 punten bij de hoogste 9 enveloppen doen, en dan -8900 bij de laagste?
It was at this moment they knew, they fucked upquote:Op woensdag 11 december 2019 13:03 schreef Legoblokje het volgende:
Kan je niet gewoon 1000 punten bij de hoogste 9 enveloppen doen, en dan -8900 bij de laagste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij ook, of deze opdracht is aanzienlijk moeilijker dan ik aanvankelijk dacht.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:35 schreef bazzieboy het volgende:
556 = oss
Eerste ingeving is typfout
vind je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2019 15:42 schreef saaie_kaas het volgende:
[..]
vind je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:04 schreef marrick het volgende:
Samenwerkend naar een antwoord? Ben net begonnen aan vraag 1a van de nieuwe AIVD puzzel.
Verbaas me elke keer weer dat die vrij moeilijk is.Voordat je reageertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou de puzzel een uitdaging; deel enkel hints die ook niet meer dan hints zijn.
[ Bericht 7% gewijzigd door noodgang op 09-12-2020 14:06:29 ]AIVD Kerstpuzzel 2026:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |