Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij zelf gewoon en gaat zijn vriendin met tegenzin mee
Als ik dit zo lees dan moet vogeltjesdans misschien maar alvast kijken naar een mooie kistquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:52 schreef -river- het volgende:
De vader van mijn kind was trouwens niet mijn enigst vriendje die dood ging hoor, mijn eerste vriendje deed dat ook, de een gaat nu eenmaal langer mee dan de ander.
Nee, een echte vent die doet gewoon eens wat voor een anderquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Een echte vent had morgen afgezegd!
maar dan weet ik niet of het wel of niet magquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Dank.
Zet volgende keer ff een tr.
Hm, wel een leuk idee om dat zondag te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees dan moet vogeltjesdans misschien maar alvast kijken naar een mooie kist
Speel veel liever Fifa natuurlijk, maar dat ga ik dan zaterdagavond/zondag de hele tijd doenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij zelf gewoon en gaat zijn vriendin met tegenzin mee
Dan bij deze.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dan weet ik niet of het wel of niet mag
Is ook geen informatie die voor jou nodig is om te wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dan weet ik niet of het wel of niet mag
Heb jij zo’n verzurende werking op mensen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:52 schreef -river- het volgende:
De vader van mijn kind was trouwens niet mijn enigst vriendje die dood ging hoor, mijn eerste vriendje deed dat ook, de een gaat nu eenmaal langer mee dan de ander.
Als je gewoon veel relaties hebt met mensen dan is de kans natuurlijk ook een stuk hoger dat er vroeg of laat 1 de geest geeftquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij zo’n verzurende werking op mensen?
na een potje of twee heb je dat ook wel weer gezienquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Speel veel liever Fifa natuurlijk, maar dat ga ik dan zaterdagavond/zondag de hele tijd doen
Nee. Is VK de ex van river?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
zie je niet hoe erg VK er hier aan toe is
Nee hoor, gewoon toeval en waren beide jong.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij zo’n verzurende werking op mensen?
Hoe?quote:
Tussendoor beetje appen, netflixen, chillen....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
na een potje of twee heb je dat ook wel weer gezien?
Alleen jij denk ik?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je zou je bijna afvragen hoeveel fokkers het lukt om een relatie te vinden buiten fok om
Ze zeggen weleens dat toeval niet bestaatquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon toeval en waren beide jong.
WOW! REBELS!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:59 schreef Kiid het volgende:
Bijna tijd voor lunchGENOT. Ik ga patat eten hoor, schijt aan Sonja
I guess…quote:
Smakelijk!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:59 schreef Kiid het volgende:
Bijna tijd voor lunchGENOT. Ik ga patat eten hoor, schijt aan Sonja
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het lot altijd een handje helpen. Waren ze goed verzekerd?
Dit meen je toch niet serieus hequote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:01 schreef -river- het volgende:
Gelukkig kan vogeltjesdans wel tegen een stootje.
Hij is in het echt echt super leuk en lief.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:03 schreef Kiid het volgende:
Van alle fokkers die je kan daten - waaronder ik, dm me maar - kies je voor vogeltjesdans
Hij is dus lelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:04 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij is in het echt echt super leuk en lief.
Heyquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:05 schreef McGrath het volgende:
hahahaha, wat een gekkies zitten er toch op zo'n forum
Vertelquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:05 schreef McGrath het volgende:
hahahaha, wat een gekkies zitten er toch op zo'n forum
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hey, vind jij Kiid ook steeds vervelender worden?
Hoeft ook niet, want wat boeit jou het hoe hij eruit ziet en wat boeit mij het hoe jij over hem denkt.quote:
Is al heel lang ellende met die jongen, jammer dat hij zich nooit meer heeft kunnen herpakkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
vind het echt een teringdebiel tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat fijn dat je het zo pakkend verwoordquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind het echt een teringdebiel tegenwoordig
Wil jij mijn schoonzoon worden, ik mag die humor van jou wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lach je nu ook al om mijn eerlijke gevoelensquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Wil jij mijn schoonzoon worden, ik mag die humor van jou wel.
Ja, en je moet trouwens wel blank zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lach je nu ook al om mijn eerlijke gevoelens
lekker boreaal gezinnetjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, en je moet trouwens wel blank zijn.
ik overtreed doorgaans geen wetten dus denk het welquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, en je moet trouwens wel blank zijn.
En je moet nog drie jaar wachten, anders overtreed je wel een wet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik overtreed doorgaans geen wetten dus denk het wel
wacht al 23 jaar dus dat is geen probleemquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:20 schreef -river- het volgende:
[..]
En je moet nog drie jaar wachten, anders overtreed je wel een wet.
if it ain't white it ain't rightquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoppa, lekker de toekomst veilig stellen voor het blanke ras.
Goedzo, het is een deal.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wacht al 23 jaar dus dat is geen probleem
ben ook niet in Nederland geboren, dus ik ga hier mee akkoordquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent sws al geen echte blanke met je haat voor kaas, gek
Echt? Helemaal niks?!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees blij, die van mij caren echt niet.
Pijnlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent sws al geen echte blanke met je haat voor kaas, gek
hard werken voor je dochters zakgeld zodat ze later nog wat dingen voor me kan kopenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:27 schreef -river- het volgende:
Ik ga jullie verlaten, er moet gewerkt worden hier
Juist!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hard werken voor je dochters zakgeld zodat ze later nog wat dingen voor me kan kopen
Ciaoquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:27 schreef -river- het volgende:
Ik ga jullie verlaten, er moet gewerkt worden hier
echt hèquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ook leuk om jou te zien. Geniet je ook zo van het weer?quote:
mijn gordijnen werken weer hardquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook leuk om jou te zien. Geniet je ook zo van het weer?
Hij zit weer in zijn bruinhemdactquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jimmy doet ook wat vreemd de laatste tijd he
had laatst nog perfecte rolluiken gezien voor 100 euro maar zit krap bij kas, gelukkig is iemand mij nog 100 euro schuldigquote:
Topquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had laatst nog perfecte rolluiken gezien voor 100 euro maar zit krap bij kas, gelukkig is iemand mij nog 100 euro schuldig
ik hoop dat je terras in elkaar zaktquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Top![]()
Hoef je nog maar 10 euro extra te sparen en kan je me eindelijk terugbetalen.
Ben hier lekker in de tuin bezigquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik sluit denk ik zo af en ga op het terras zitten
raarquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat je terras in elkaar zakt
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:21 schreef Driepink het volgende:
Ik verveel me, ik wil naar huis maar mag niet van werk
haha ik mag gewoon gaan wanneer ik wilquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:21 schreef Driepink het volgende:
Ik verveel me, ik wil naar huis maar mag niet van werk
had laatst 190 uur vrij genomen zonder in te leveren op verlofuren. Hebben ze niets mee gedaanquote:
Zo werkt dat met onbelangrijke functies. Ik ben onmisbaar hier.quote:
wat een organisatie van niksquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
had laatst 190 uur vrij genomen zonder in te leveren op verlofuren. Hebben ze niets mee gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |