Die is met mediums onderweg en een sloot brandstof in de tank.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:37 schreef Sunri5e het volgende:
GAS blijkt ook maar een matig coureurtje te zijn.
We trekken lekker snel conclusies, ergens vanaf een bank.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:37 schreef Sunri5e het volgende:
GAS blijkt ook maar een matig coureurtje te zijn.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Schiet een coureur er af: wat een mongool
Schiet max er af: motor of auto zal wel kapot zijn geweest.
8quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
Ze zijn zeven seconden langzamer dan gisteren toch?
Inderdaad, volgens mij had hij ook nog een biertje in z'n hand!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
Heel snel? Het rondje van Max was met 2 vingers in z'n neus en vanalles afstellen op het stuur. Zegt helemaal niks dit.
Eerder een redbull dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij had hij ook nog een biertje in z'n hand!
Jij wil graag veroordelen.quote:
Nee toch? 1e training was sowieso langzamer dan deze tijd van Leclerc. 2de training ging wel iets sneller, maar dat is met andere omstandigheden uiteraardquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
Ze zijn zeven seconden langzamer dan gisteren toch?
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij wil graag veroordelen.
Ze zijn zeven (!!!!) seconden langzamer dan gisten. Als Haalt een seconde langzamer dan Max is, op een hardere band. Zegt dat helemaal niks. Dat is zelfs dom
Huh. Ik zag 1,22.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee toch? 1e training was sowieso langzamer dan deze tijd van Leclerc. 2de training ging wel iets sneller, maar dat is met andere omstandigheden uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |