Excuus, ik dacht dat de merc vorig jaar race 1 wonquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:33 schreef Twieki het volgende:
[..]
Euh... Vorig jaar won Vettel ze toch beiden?
Vorig jaar zaten ze dichterbij hoor. Ze verloren het pas, toen iedereen overging op de 2e motor en Mercedes/Ferrari opeens veel sterker waren. Maar ik hoop dat ze dit seizoen met Honda langzaam dichterbij kunnen kruipen en de ontwikkelingen kunnen bijblijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:24 schreef alpeko het volgende:
De achterstand van RB vind ik minder verrassend dan die van Mercedes eigenlijk. Al verwacht ik dat die nog wel over hebben. Max had met een normale sector 1 op dezelfde hoogte gestaan als de HAM/BOT
Ferrari won dankzij een goed getimede VSC. Anders was het gewoon Mercedes geworden. In de kwalificatie lagen ze wel ver (0.6s) achter en stonden ze in Bahrain op pole.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Excuus, ik dacht dat de merc vorig jaar race 1 won
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:01 schreef tralalala het volgende:
O ja, de tandarts doet het commentaar.
Eens en gaat nog erg onwennig ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vind de manier waarop ze nu de 3e training doen bij Ziggo geen verbetering eerlijk gezegd. Leuk hoor al die kleine wijzigingen aan voorvleugels en het 'nieuws' uit de pitstraat, maar doe dat lekker in een voorbeschouwing. Leidt alleen maar af van de training zelf. Verslaggeving wordt zo behoorlijk chaotisch, met dat continue schakelen tussen Jack en Olav.
Alsof er zo veel actie is. Het is nog even zoeken, maar ik vind het wel een mooi idee.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vind de manier waarop ze nu de 3e training doen bij Ziggo geen verbetering eerlijk gezegd. Leuk hoor al die kleine wijzigingen aan voorvleugels en het 'nieuws' uit de pitstraat, maar doe dat lekker in een voorbeschouwing. Leidt alleen maar af van de training zelf. Verslaggeving wordt zo behoorlijk chaotisch, met dat continue schakelen tussen Jack en Olav.
Gisteren was prima.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Idee is begrijpelijk maar de uitvoering verdient nog aandacht, laat ik het daar maar op houden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof er zo veel actie is. Het is nog even zoeken, maar ik vind het wel een mooi idee.
Komt in de loop van het seizoen wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Idee is begrijpelijk maar de uitvoering verdient nog aandacht, laat ik het daar maar op houden.
Begrijpelijk toch? hele andere omstandigheden momenteel dan straks tijdens de kwalificatie.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Dan heb je als RB een heel groot probleem met fee afstelling. Dan heb je nog een training en een kwalificatie om het op te lossen.
Wat doe je dan? De halve sessie binnen blijven
Klopt. Maar daar hou je dan rekening mee. Nu doen ze helemaal niks.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Begrijpelijk toch? hele andere omstandigheden momenteel dan straks tijdens de kwalificatie.
De baan is nu heel anders, dus het zal niet veel nut hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Dan heb je als RB een heel groot probleem met fee afstelling. Dan heb je nog een training en een kwalificatie om het op te lossen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De baan is nu heel anders, dus het zal niet veel nut hebben.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar hou je dan rekening mee. Nu doen ze helemaal niks.
dit, ze liggen mijlenver achter en Hulk heeft een Hulk weekendquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:26 schreef Nattekat het volgende:
U zei?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit, ze liggen mijlenver achter en Hulk heeft een Hulk weekend
Hij lijkt plooi welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:35 schreef Sunri5e het volgende:
Die Stroll kan er ook helemaal niets van he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |