Hulkenberg op een enkel rondjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wie van buiten de top 3 teams is sneller dan?
Longrun zat Verstappen met Hulk en Bottas in de 1.35. Meer data heb ik ook nog nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook zienHet ontbreekt mij aan data over de longruns
Netjes van Hulk. Ricciardo heeft het nog niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:20 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Longrun zat Verstappen met Hulk en Bottas in de 1.35. Meer data heb ik ook nog niet
Next level sandbaggen. Gewoon het hele eerste raceweekend afschrijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:12 schreef Tinos85 het volgende:
Ferrari wel verdomde snel vandaag in een enkel rondje.
Hulk 2 tiende achter de mercs zegt natuurlijk ook wel watquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:24 schreef alpeko het volgende:
De achterstand van RB vind ik minder verrassend dan die van Mercedes eigenlijk. Al verwacht ik dat die nog wel over hebben. Max had met een normale sector 1 op dezelfde hoogte gestaan als de HAM/BOT
Mercedes en RBR ontlopen elkaar niet heel veel denk ik. En omdat Hulk er tussen zit vermoed ik dat het gat naar Ferrarri uiteindelijk minder groot is dan het nu lijkt-quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:24 schreef alpeko het volgende:
De achterstand van RB vind ik minder verrassend dan die van Mercedes eigenlijk. Al verwacht ik dat die nog wel over hebben. Max had met een normale sector 1 op dezelfde hoogte gestaan als de HAM/BOT
Ze hebben allemaal nog wel over gok ik. Sowieso de top drie teams.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:24 schreef alpeko het volgende:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:25 schreef opreis het volgende:
[..]
Hulk 2 tiende achter de mercs zegt natuurlijk ook wel wat
Hopelijk blijven ze nu wel buiten als de baan sneller wordtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Het kan nog alle kanten op. Het zit zo dicht bij elkaar...
In ieder geval sneller dan Vettel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:08 schreef VacaLoca het volgende:
Als Hulk Ric zoek rijdt, is Hulk dan sneller dan Max![]()
Vrije training 2 wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:08 schreef VacaLoca het volgende:
Als Hulk Ric zoek rijdt, is Hulk dan sneller dan Max![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |