Leef je uitquote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:57 schreef Joene het volgende:
De guides en informatiesector kan wel update gebruiken
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Kon dit niet gewoon gereekts worden aan het Aussie topic, net zoals voorgaande seizoenen?
Vleugel, wingendplate stond mooi naar binnen gebogen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:27 schreef DKUp het volgende:
Strollie bijna in de muur.
Edit: Toch wel met een wiel tegen de muur.
Hij reed op de harde band hè.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:40 schreef DKUp het volgende:
Gasly moet ook wel gaan oppassen anders zit Daniil Kvjat straks weer in een Red Bull.
Haasquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:40 schreef opgebaarde het volgende:
Ik verwacht Ferrari gewoon op de hoogste treden.
Wat wordt het vierde team? Renault?
Is toch zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
“Leclerc, de fransman”
Echt hoe moeilijk is het....
Gewoon een elitaire Fransman dus.quote:
Hoop dat de dan OconGod strikkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:40 schreef DKUp het volgende:
Gasly moet ook wel gaan oppassen anders zit Daniil Kvjat straks weer in een Red Bull.
Ook kut, al die nieuwe onderdelen zo vroeg al en dan zeer waarschijnlijk geen eens een performance upgrade erbij.quote:
En van die MGU-K mag je er maar twee toch? Dat gaat een paar extra gridstraffen kosten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:55 schreef opreis het volgende:
[..]
Ook kut, al die nieuwe onderdelen zo vroeg al en dan zeer waarschijnlijk geen eens een performance upgrade erbij.
Zal niet zo snel toch. Australië was zn enige fout dat ie Kvyat niet voorbij kwam. Verder wel netjes dacht ik.quote:
Ah, in plaats van alleen een MGU-K waar eerst sprake van was dus een compleet nieuwe motor.quote:
Eerst tweede vrije training in het donker maar afwachten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Eerste overwinning Leclerc is aanstaande
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:00 schreef Themeparktommy het volgende:
ik dacht van alles 3quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En van die MGU-K mag je er maar twee toch? Dat gaat een paar extra gridstraffen kosten.
MGU-K maar twee, zoals in dat document staat.quote:
Max zijn 4e uitvaltbeurt ook want vloer er af. 😉quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:00 schreef Themeparktommy het volgende:
OK my badquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
MGU-K maar twee, zoals in dat document staat.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Leer bij sarcasme de pi's en smiley's te gebruiken i.p.v. alleen platte tekst...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:07 schreef Themeparktommy het volgende:
Wow... leer sarcasme lezen mensen
Komop, er is toch niemand die daadwerkelijk geloofde dat ik het meendequote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:15 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Leer bij sarcasme de pi's en smiley's te gebruiken i.p.v. alleen platte tekst...
Welkom in F1, grapjes worden hier niet getolereerd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Komop, er is toch niemand die daadwerkelijk geloofde dat ik het meende
Anyway.. lekker die vrije trainingen weer op een normaal tijdstip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |