Leef je uitquote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:57 schreef Joene het volgende:
De guides en informatiesector kan wel update gebruiken
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Kon dit niet gewoon gereekts worden aan het Aussie topic, net zoals voorgaande seizoenen?
Vleugel, wingendplate stond mooi naar binnen gebogen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:27 schreef DKUp het volgende:
Strollie bijna in de muur.
Edit: Toch wel met een wiel tegen de muur.
Hij reed op de harde band hč.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:40 schreef DKUp het volgende:
Gasly moet ook wel gaan oppassen anders zit Daniil Kvjat straks weer in een Red Bull.
Haasquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:40 schreef opgebaarde het volgende:
Ik verwacht Ferrari gewoon op de hoogste treden.
Wat wordt het vierde team? Renault?
Is toch zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
“Leclerc, de fransman”
Echt hoe moeilijk is het....
Gewoon een elitaire Fransman dus.quote:
Hoop dat de dan OconGod strikkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:40 schreef DKUp het volgende:
Gasly moet ook wel gaan oppassen anders zit Daniil Kvjat straks weer in een Red Bull.
Ook kut, al die nieuwe onderdelen zo vroeg al en dan zeer waarschijnlijk geen eens een performance upgrade erbij.quote:
En van die MGU-K mag je er maar twee toch? Dat gaat een paar extra gridstraffen kosten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:55 schreef opreis het volgende:
[..]
Ook kut, al die nieuwe onderdelen zo vroeg al en dan zeer waarschijnlijk geen eens een performance upgrade erbij.
Zal niet zo snel toch. Australië was zn enige fout dat ie Kvyat niet voorbij kwam. Verder wel netjes dacht ik.quote:
Ah, in plaats van alleen een MGU-K waar eerst sprake van was dus een compleet nieuwe motor.quote:
Eerst tweede vrije training in het donker maar afwachten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Eerste overwinning Leclerc is aanstaande
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:00 schreef Themeparktommy het volgende:
ik dacht van alles 3quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En van die MGU-K mag je er maar twee toch? Dat gaat een paar extra gridstraffen kosten.
MGU-K maar twee, zoals in dat document staat.quote:
Max zijn 4e uitvaltbeurt ook want vloer er af. 😉quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:00 schreef Themeparktommy het volgende:
OK my badquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
MGU-K maar twee, zoals in dat document staat.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Leer bij sarcasme de pi's en smiley's te gebruiken i.p.v. alleen platte tekst...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:07 schreef Themeparktommy het volgende:
Wow... leer sarcasme lezen mensen
Komop, er is toch niemand die daadwerkelijk geloofde dat ik het meendequote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:15 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Leer bij sarcasme de pi's en smiley's te gebruiken i.p.v. alleen platte tekst...
Welkom in F1, grapjes worden hier niet getolereerd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Komop, er is toch niemand die daadwerkelijk geloofde dat ik het meende
Anyway.. lekker die vrije trainingen weer op een normaal tijdstip!
Die hadden tot halverwege het vorige seizoen nog vol op financiele problemen toen andere teams al aan de nieuwe auto's begonnen. Daarna zijn ze pas op gaan bouwen. En normaal gesproken zijn die volgens mij ook vaak de 2de seizoens helft beter dan de eerste. Ik verwacht ook een inhaalslag tijdens deed jaar en volgend jaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:10 schreef Tinos85 het volgende:
Racing . valt ook goed tegen trouwens tot nu toe.
ja blijft toch jammer want ik krijg ook niet de indruk dat Gasly de druk op Max zetquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:34 schreef THEFXR het volgende:
Ric denkt: geld is binnen waarom hard rijden
Jawel ! Iedereen vindt je een domme lul !quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jawel ! Iedereen vindt je een domme lul !
Hoeft ook dit jaar nog niet. Max is overduidelijk de nummer 1 in het team. Er wordt veel op gezeurd maar ik denk dat dat ook in het voordeel van Gasly is. Als ze hem nu als gelijkwaardig aan Max bestempelen dan zal iedereen van mening zijn dat wanneer hij niet gelijk aan Max is dat hij op moet bokken. Hij is sneller dan verwacht gepromoveerd omdat Ric vertrok, anders had hij er niet gezeten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja blijft toch jammer want ik krijg ook niet de indruk dat Gasly de druk op Max zet
van wie hoeft dat niet? Van mij wel, ik denk dat Max zich mede zo snel ontwikkeld heeft omdat hij een teammaat had die hem uitdaagde, dat is nu weg ook qua ontwikkeling en setup heb je weinig aan een teammaat die altijd langzamer isquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoeft ook dit jaar nog niet. Max is overduidelijk de nummer 1 in het team. Er wordt veel op gezeurd maar ik denk dat dat ook in het voordeel van Gasly is. Als ze hem nu als gelijkwaardig aan Max bestempelen dan zal iedereen van mening zijn dat wanneer hij niet gelijk aan Max is dat hij op moet bokken. Hij is sneller dan verwacht gepromoveerd omdat Ric vertrok, anders had hij er niet gezeten.
Ik had het idee dat hij zeker aan het eind van 2018 niet meer uitgedaagd werd door ricciardo. Op mexico kwali na dan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
van wie hoeft dat niet? Van mij wel, ik denk dat Max zich mede zo snel ontwikkeld heeft omdat hij een teammaat had die hem uitdaagde, dat is nu weg ook qua ontwikkeling en setup heb je weinig aan een teammaat die altijd langzamer is
https://www.gpblog.com/nl(...)s&promotiecode=GPRSSquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
van wie hoeft dat niet? Van mij wel, ik denk dat Max zich mede zo snel ontwikkeld heeft omdat hij een teammaat had die hem uitdaagde, dat is nu weg ook qua ontwikkeling en setup heb je weinig aan een teammaat die altijd langzamer is
twitter:F1 twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 14:18:09BREAKING: Patrick Head is returning to @WilliamsRacing >> https://t.co/XB5yghNa7t#BahrainGP 🇧🇭 #F1 https://t.co/zpc4EOUAze reageer retweet
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:22 schreef Tarado het volgende:
twitter:F1 twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 14:18:09BREAKING: Patrick Head is returning to @:WilliamsRacing >> https://t.co/XB5yghNa7t#BahrainGP 🇧🇭 #F1 https://t.co/zpc4EOUAze reageer retweet
Gary Connellyquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:27 schreef Zorro het volgende:
Ik zie net op tweakers een paar stewards-documenten.
Raad eens wie daar bij staat...
Is hij niet op naar buiten geweest, bandenwissel oefenmoment voor de pitcrew.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:17 schreef opreis het volgende:
Iemand trouwens enig idee waarom grojean op de wets naar buiten ging toen hij zn voorvleugel beschadigde?
Deze manquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:15 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Leer bij sarcasme de pi's en smiley's te gebruiken i.p.v. alleen platte tekst...
Wat is een PI?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze man
Hoewel users met accounts jonger dan 5 jaar waarschijnlijk niet eens weten wat een PI is
Het was grappig hoor!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
3,141592653...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
3,141592653...Had je zijn PI gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
3,141592653...Ligt er aan waar je zit, in Amerika is het 1,2368475 ivm dat ze het metrische stelsel niet gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je zit, in Amerika is het 1,2368475 ivm dat ze het metrische stelsel niet gebruiken.
[..]
3,141592653...Oh dat had ik nog niet door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zie PI.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Pi is ook in de VS 3.14...
Ze kennen daar zelfs Pi day (14 maart, 3.14 volgens de Amerikaanse notatie).
En de verkeerde PI of ik snap ze nietquote:
had cm naar inch omgerekend, de PI was eenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En de verkeerde PI of ik snap ze niet
Jaquote:
Smileys ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze man
Hoewel users met accounts jonger dan 5 jaar waarschijnlijk niet eens weten wat een PI is
Helaas is het bij koekebakker gebleven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:04 schreef DKUp het volgende:
Grosjean wilde chef-kok worden![]()
Leuk commentaar
Hulkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wie van buiten de top 3 teams is sneller dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |