SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ging je lopend?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon een keer meegemaakt hebben.
Voor Solomon Burke was ik bijvoorbeeld 2 dagen te laat...
Nee, hij overleed na aankomst op Schiphol, 2 dagen voor het concert met De Dijk waar ik kaarten voor had...quote:
Oh, dat ja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hij overleed na aankomst op Schiphol, 2 dagen voor het concert met De Dijk waar ik kaarten voor had...
De rozen die toen uitgedeeld werden door z'n dochters na het concert hangen hier nog in het toilet, gedroogd.quote:
Dát is een prachtige herinnering.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De rozen die toen uitgedeeld werden door z'n dochters na het concert hangen hier nog in het toilet, gedroogd.
Samen met de kaartjes van het concert en de plastic New Orleans kettingen die Solomon altijd het publiek in gooide...
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag de volgende song hebben...
Oh?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook live aangehoord, viel tegen...
Met kort pittig kapsel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het viel wat weg in het hele gebeuren met rare opgeblazen wezens op het podium...
Jij bedankt voor het draaien!quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:01 schreef Melting het volgende:
Bedankt allemaal voor het luisteren.
Voor straks welterusten en voor nu..... fijne avond.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
Ik vind die stem van de verteller in War of the Worlds zo mooi. Zo maar even een stukje opzoeken en luisteren.
Dank je wel Melting voor de toppers!! Je bent zelf een topper
Dank voor het draaien en slaap lekkerquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:01 schreef Melting het volgende:
Bedankt allemaal voor het luisteren.
Voor straks welterusten en voor nu..... fijne avond.
Heb je de collega's al gepolst?quote:
Hier schijnt de zon volopquote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:24 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het was lekker mistig onderweg
Done.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:53 schreef peaceman het volgende:
Wil iemand mij onder voorbehoud inplannen om 21.00 vanavond?
hier inmiddels ookquote:
Het was afgelopen week al gelukt, dus ja...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan naar The B-52's![]()
![]()
![]()
MadMaster is het jou ook nog gelukt?
Aha dat wist ik niet zeker... ik dacht dat je het alleen had gevraagd. Minimeetquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was afgelopen week al gelukt, dus ja...
De vraag (tijdig) stellen is in de meeste gevallen de vraag naar wens beantwoord krijgen...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aha dat wist ik niet zeker... ik dacht dat je het alleen had gevraagd. Minimeet![]()
Als die nou ook nog Love shack heet, is het feest compleetquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet vlakbij nog een leuke Ierse pub waar ze prima hamburgers hebben...
Erg handig!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag (tijdig) stellen is in de meeste gevallen de vraag naar wens beantwoord krijgen...
Déjà vuquote:Ik weet vlakbij nog een leuke Ierse pub waar ze prima hamburgers hebben...
Love snack bedoel je..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als die nou ook nog Love shack heet, is het feest compleet
Veel plezier alvast!
Ow tof. Hele avond The Prodigy?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
Vanavond naar de Keith Flint Rave in de Melkweg
Geen idee hoe het eruit gaat zien, maar die kans is aanwezig. Wellicht ook nummers die Keith zelf heel goed vond oidquote:
quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
Tof zeg! Planet Claire.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan naar The B-52's![]()
![]()
![]()
MadMaster is het jou ook nog gelukt?
Oh, jij zit (staat) ook gebakken vanavond.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
Morgen bij Multigroove in Amsterdam een Prodigy tribute door Franky Jones...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Meeluisterend maar andere dingen doende
quote:
u heeft smaakquote:
Dit valt me tegenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:04 schreef Charlotte3 het volgende:
Ja.. los dansen.. dit is goldie oldie
je houdt niet van golden oldies?quote:
ja ik ga hierna even de goede draaien.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:08 schreef Driepink het volgende:
Max volume, maar ik herinner me hem anders
maar deze is ook best aardig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ik ga hierna even de goede draaien.
ja is idd ongewoon rustigquote:
Eensquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:12 schreef peaceman het volgende:
guilty plessure![]()
T.A.T.U. - All The Things She Said
Bier ofzo toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Weet alleen niet meer welke reclame
is de nieuwe singlequote:
Ik vind dit nummer wel leukquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:23 schreef I. het volgende:
Ken alle nieuwe muziek van Di-rect ook totaal niet.
je kan het altijd via dm proberenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:24 schreef Driepink het volgende:
Peace, kunnen we ook verzoekjes indienen?
Wie treed er op?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet helemaal, ga zo richting melkweg
Ja?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind deze maar matig eerlijk gezegd.
Ja, bij radio 2 voor het eerst gehoord en daar had het mogen blijven, hoor m nu ook op 3fm...quote:
Opzich ook wel een 3fm-nummertje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, bij radio 2 voor het eerst gehoord en daar had het mogen blijven, hoor m nu ook op 3fm...
(Niet letterlijk nu)
quote:
zeker, maar niet hun leukste vind ik dan..quote:
Ik weet even geen andere van henquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
zeker, maar niet hun leukste vind ik dan..
great DJ, shut up and let me goquote:
ik weet het ook niet zekerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:34 schreef Driepink het volgende:
Ik ga het eerlijk toegeven!
IK HEB DEZE FILM NOOIT GEZIEN!
Ik heb net Flashdance gekeken op tv, omdat ik die ook nog nooit gezien had.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:34 schreef Driepink het volgende:
Ik ga het eerlijk toegeven!
IK HEB DEZE FILM NOOIT GEZIEN!
Flashdance heb ik ook nooit gezienquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net Flashdance gekeken op tv, omdat ik die ook nog nooit gezien had.
Footloose is wel echt veel leuker. Je moet hem toch eens proberen te zien.
Die mag je overslaan.quote:
Die heb ik op school gezien zelfs, volgens mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:36 schreef Driepink het volgende:
Grease wel![]()
Maarja, als je die nog nooit hebt gezien klopt er iets niet in je opvoeding
Ik weet nog goed toen ik in de eerste zat, was grease smiddags op tv.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:37 schreef I. het volgende:
[..]
Die heb ik op school gezien zelfs, volgens mij.
ik begin al met dansenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:38 schreef Charlotte3 het volgende:
Lijkt wel een stripnummer ditwtf is dit
Wtf.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik weet nog goed toen ik in de eerste zat, was grease smiddags op tv.
Maar we hadden toen techniek.
Hadden de meiden de leraar zo ver gekregen dat ze grease mochten kijken op de tv
Kan je mooi meenemen in je bruiloftsdans. Een beetje stripact hoort daar wel bij, toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:38 schreef Charlotte3 het volgende:
Lijkt wel een stripnummer ditwtf is dit
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan je mooi meenemen in je bruiloftsdans. Een beetje stripact hoort daar wel bij, toch?
Welterusten dan Rafeiro. En succes!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga toch maar niet luisteren, gooi zo de max dosis slaapmedicatie mn mik in. afgelopen nacht dus weer compleet niet geslapen. Wakker gebleven om te pogen in normaal ritme te belanden. maar ben dus al weer iets van 36 uur niet geslapen minimaal. Net nog even praatje gemaakt met mn buurman die per 1 april mn buurman niet meer is. Wel jammer an sich, maar dat gaat geen grap zijn, of je moet echt debiel genoeg zijn om je volledige inboedel in de pakken, je tuin te egaliseren etc, just to fool me
doe kalm aan raffie!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga toch maar niet luisteren, gooi zo de max dosis slaapmedicatie mn mik in. afgelopen nacht dus weer compleet niet geslapen. Wakker gebleven om te pogen in normaal ritme te belanden. maar ben dus al weer iets van 36 uur niet geslapen minimaal. Net nog even praatje gemaakt met mn buurman die per 1 april mn buurman niet meer is. Wel jammer an sich, maar dat gaat geen grap zijn, of je moet echt debiel genoeg zijn om je volledige inboedel in de pakken, je tuin te egaliseren etc, just to fool me
Sterkte.. rustig aanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
Nu hoor je het ook eens van een ander, Charlottequote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:41 schreef peaceman het volgende:
The Pipettes - Your Kisses Are Wasted on Me
die heb ik nog niet...quote:
Mehhh?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nu hoor je het ook eens van een ander, Charlotte![]()
quote:
ja maar heb m niet in mp3quote:
Die clip zou wat holocaust onvriendelijk zijn.quote:
nee, dat is juist niet het geval. Heb er al een heel stuk over gelezen. Ze laten juist het lelijke verleden van Duitsland zien.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die clip zou wat holocaust onvriendelijk zijn.
Doen ze goed. Als in: controverse levert publiciteit op.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, dat is juist niet het geval. Heb er al een heel stuk over gelezen. Ze laten juist het lelijke verleden van Duitsland zien.
Ik word er ook niet echt heel warm van, nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo smerig he, zo'n mesh shirt bij een man
Heb me er niet in verdiept en ga dat ook niet doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, dat is juist niet het geval. Heb er al een heel stuk over gelezen. Ze laten juist het lelijke verleden van Duitsland zien.
Ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:47 schreef Charlotte3 het volgende:
Zou Peace last hebben van lentekriebels? Of ligt het aan mij?
Rammstein heeft altijd al controversiële clips gehadquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb me er niet in verdiept en ga dat ook niet doen.
Of ze verkopen het zo en links gekkies staan weer gekte te maken
Of het is wel zo en de rechtse mafketels praten poep.
Vind er weinig van maar ik zou niet snel zo'n clip maken.
Jullie allebei volgens mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:47 schreef Charlotte3 het volgende:
Zou Peace last hebben van lentekriebels? Of ligt het aan mij?
True, maar zolang Turkije nog bij de EU wil vind ik dit persoonlijk net een stap te ver.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Rammstein heeft altijd al controversiële clips gehad
Waarom heeft ze Parkinson?quote:
deze clip is juist een aanklacht tegen het verleden van Duitsland..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
True, maar zolang Turkije nog bij de EU wil vind ik dit persoonlijk net een stap te ver.
Maar ik ging slapen
Truste Rafquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
True, maar zolang Turkije nog bij de EU wil vind ik dit persoonlijk net een stap te ver.
Maar ik ging slapen
huh wat heeft Turkije hiermee te maken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar ik ging slapen
Ik zeg toch ook niet dat het erg is ofzo?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:50 schreef I. het volgende:
[..]
Kan ze toch ook niks aan doen. Beetje respect hoor.
Maar wel waarom ze het heeft, terwijl ze er niet voor gekozen heeft.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het erg is ofzo?
Zat er ook net aan te denken ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:52 schreef Driepink het volgende:
Die trompet doet me denken aan kyteman met sorry
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:55 schreef Driepink het volgende:
Wist niet dat dit deuntje van TYPHOON was..
Ik dacht steeds dat hij alleen kutmuziek maakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |